Seguiment en directe 1000 i 1100 a la línia 5
com vaig dir en un altre topic, el tren que es trova a la via de desguaç de Boixeres es el 1139-1157-r1415 que estava retirat al triangle, que es on el van pintar, i com es lògic, no crec que el vagin a netejar per desguaçar-lo. Aprofito per dir-vos que a Vilapicina ja es trova el seu germà de L5 1121-R1406-1123 esperant que li treguin les dues coses que encara es poden aprofitar i reunir-se al seu germà al mes enllà.
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
Encara que sembli cruel, no hi altre manera, tambe hi han fotos de 1000's remolcant el primer 5000 que va arribar a Vilapicina, son maquines que fan el servei i quan ja no el fan com es vol doncs es llenÇen, aixi es la societat avui en dia, la tecnologia i els avenÇos arreconen el mes vell d'una forma molt mes rapida que abans, aixo juntament amb una exigencia mes gran dels usuaris, justificada o no, fan la resta.
Per cert, ningu sap si han cambiat d'opinió en quan a la destrucció de tots els 1000's?
Per cert, ningu sap si han cambiat d'opinió en quan a la destrucció de tots els 1000's?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Segons s'explica en aquest altre fil, podrien servir alguns cargols per subjectar les bateries...metring wrote:I quins equips són útils per aprofitar? S'usa alguna cosa en sèries noves?El LLOP wrote:a Vilapicina els desguaçen (desmunten equips útils) i a boixeres els trinxen.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
aixó no es correcte ja que l'ATP de L4 i el de la L5 son diferents. No sé si s'aprofiten coses, pel que es desmonta son els convertidors nous (tipus S3000) que es van muntar fa un temps a algunes unitats i els convertidors d'aire condicionat dels remolcs. També es desmunten els pantògrafs, però de fet el 1100 que hi ha a Boixeres hi han deixat fins i tot les ràdios.Jordilar wrote:S'aprofiten, sobretot, els equips del ATP i ATO com a recambis pels 1100.
Salut,
Avistats dos 1000's aquesta tarda cap a les 7:30 entre Cornella centre i Can Boixeras circulant cap a cornella. No he pogut agafar els num de serie (bastant inutil ara ja...encara que si no m'ekivoco actualment circulen els motors 1088 y 1069) pero anaven amb torn 520 521.
Val a dir que per anar fins a Pubilla Cases (es que avui he fet una mini excursio metro-bus-renfe-metro) he agafat el 1000 amb torn 521, i cada cop que pujo a un mil em ve al cap el mateix pensament..."potser aquest es l'ultim viatge que faig en un mil "
Un altre apunt, es que al corredor de la muerte no m'ha semblat veure cap tren, nomes un munt de ferralla...una altra victima...potser el 1000 de que parlaveu recentment
Val a dir que per anar fins a Pubilla Cases (es que avui he fet una mini excursio metro-bus-renfe-metro) he agafat el 1000 amb torn 521, i cada cop que pujo a un mil em ve al cap el mateix pensament..."potser aquest es l'ultim viatge que faig en un mil "
Un altre apunt, es que al corredor de la muerte no m'ha semblat veure cap tren, nomes un munt de ferralla...una altra victima...potser el 1000 de que parlaveu recentment
Torn 520: (Horta)1065-1066-R1317-1067-1068(Cornellà)alex86bcn wrote:Avistats dos 1000's aquesta tarda cap a les 7:30 entre Cornella centre i Can Boixeras circulant cap a cornella. No he pogut agafar els num de serie (bastant inutil ara ja...encara que si no m'ekivoco actualment circulen els motors 1088 y 1069) pero anaven amb torn 520 521.
Val a dir que per anar fins a Pubilla Cases (es que avui he fet una mini excursio metro-bus-renfe-metro) he agafat el 1000 amb torn 521, i cada cop que pujo a un mil em ve al cap el mateix pensament..."potser aquest es l'ultim viatge que faig en un mil "
Un altre apunt, es que al corredor de la muerte no m'ha semblat veure cap tren, nomes un munt de ferralla...una altra victima...potser el 1000 de que parlaveu recentment
Torn 521: (Horta)1085-1086-R1322-1087-1088(Cornellà)
Per cert, jo també he passat per Can Boixeres (a bord d'un 5000) i tampoc he vist cap 1000 per allà.
En principi tinc bones notícies . M'han informat que hi ha previst conservar una unitat (cotxe motor a + cotxe motor b) de la sèrie 1000. Aquesta notícia s'ha de pendre amb molta cura, ja que parlem de TMB i ja sabem com les gasta, però la font es molt fiable. la unitat en qüestió serà la M1093-m1094. Repeteixo, s'ha d'agafar amb pinces perque el que avui es blanc, demà es negre. El que si es clar es que els 1300 estan condemnats i ben condemnats.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
...o grafitejat!El LLOP wrote:s'ha d'agafar amb pinces perque el que avui es blanc, demà es negre.
(Perdó per l'humor graf... negre!)
Això ja m'ho esperava. El que és realment preocupant és que TMB encara es podria plantejar guardar un 1400, cotxes que haurien d'haver sigut desguaçats el mateix dia que sortien de la fàbrica!El LLOP wrote:El que si es clar es que els 1300 estan condemnats i ben condemnats.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.