Poques coses hi ha mes certes, a mi sempre m'han semblat un "coit" entre un 1100 i un 3000 i els hibrids a vegades surten com surten, sobretos les minses, altes i claustrofobiques finestres dels testers.Platanito wrote: El que és realment preocupant és que TMB encara es podria plantejar guardar un 1400, cotxes que haurien d'haver sigut desguaçats el mateix dia que sortien de la fàbrica!
Els 1300 son encantadors, una llastima que no se'n guardi cap, quant vas als seients del extrem a banda de veure la cabina d'altre vago, cosa que abans de posar-los en circulacio no es podia, sembla que hi vagis a dins d'una per la forma arrodonida de les finestres, pero per guardar un 1300 o es guarda sol o en composicio nomes quedaria coherent si es salvessin els 5 vagons i demanar aixo ja es massa, pero son bones noticies a veure si prevaleixen.
D'altra banda si ja es pensa en guardar una unitat despres de tantes voltes que si si, que si no, aixo vol dir que la fi de la vida comercial i fisica dels 1000 esta molt molt propera, arribaran a Sant Jordi?