Començo aquest fil per comentar la presència d'agents de seguretat de veritat, és a dir, amb competències per demanarte el DNI i per posarte sancions, no explico mes coses per no fer propaganda de "com pots colarte al metro o no pagar la multa", pero bueno, la primera cosa que voldria comentar es:
Porto una setmana veient sovint agents dels mossos d'esquadra pel metro de Barcelona, van de dos en dos i porten uniforme "d'asalt" es a dir, no son els de camisa. De fet els he vist ja a les dues linies que agafo L1 i L2, i es troben sempre dins les barreres tarifaries, als vestibuls a la zona on nomes entren els validats o a les andanes.
Mossos d'Esquadra al suburbà
Vaig ser jo...
Hola!
Sí, el vaig plantejar jo el fil aquest pero ara no el trobo...
Fa temps em vaig trobar una parell de Mossos uniformats a l'estació de Paral·lel del FMB; els vaig fer una bateria de preguntes sobre si "era habitual que patrullèssin per allà" amb resposta afirmativa.
Salut!
Sí, el vaig plantejar jo el fil aquest pero ara no el trobo...
Fa temps em vaig trobar una parell de Mossos uniformats a l'estació de Paral·lel del FMB; els vaig fer una bateria de preguntes sobre si "era habitual que patrullèssin per allà" amb resposta afirmativa.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ben fet
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....