Una 440 sense reformar es desguaçará: la 130M

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
iraultza
N1
N1
Posts: 9
Joined: Monday 05/02/2007 23:39

Post by iraultza »

Hola!!

Jo també he vist una 440 sense reformar desde fa unes setmanes als "tallers-cotxeres" de Cornellà. Està aturat a la via morta més llunyana a la via direcció Martorell!!

Avui m'he fixat i l'última cabina és la 112C!! Abans he vist que sortia aquesta numeració en un altre forum, per tant intueixo que és la 440-130M/112C !! Demà us ho confirmo!!

Està amb les portes obertes tot el dia i el seu estat és desastrós: pintades per tot arreu, m'ha semblat veure algun vidre trencat, etc...
iraultza
N1
N1
Posts: 9
Joined: Monday 05/02/2007 23:39

Post by iraultza »

Hola!!

Jo també he vist una 440 sense reformar desde fa unes setmanes als "tallers-cotxeres" de Cornellà. Està aturat a la via morta més llunyana a la via direcció Martorell!!

Avui m'he fixat i l'última cabina és la 112C!! Abans he vist que sortia aquesta numeració en un altre forum, per tant intueixo que és la 440-130M/112C !! Demà us ho confirmo!!

Està amb les portes obertes tot el dia i el seu estat és desastrós: pintades per tot arreu, m'ha semblat veure algun vidre trencat, etc...
iraultza
N1
N1
Posts: 9
Joined: Monday 05/02/2007 23:39

Post by iraultza »

Hola de nou!!!

Avui he tornat a passar per Cornell� i m'he fixat m�s i, efectivament, �s la 130M/112C!!

M'ha donat temps a fer una foto amb el m�bil del lateral de la 112C (est� orientada cap a Martorell i la 130M cap a Cornell�, no s� si m'explico)
Attachments
112C.JPG
112C.JPG (69.67 KiB) Viewed 4461 times
Jordilar

Post by Jordilar »

Ara ja podem dir que está donada de baixa :'(

QUÈ FAREM AMB 6 TRENS?

Salut,
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Jo tamjbé l'he vista aquesta tarda quan anava en un civia,era aquesta que hi ha la foto,la 112C,i estaba quasi tota grafitejada.
:evil: ,i en un estat horroròs
Grafiters pinteu les vostres cases i no les 440 sense reformar.
Adéu 440-130 :'(
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Confirmo el què diuen els altres forumaires sobre la 130... :(
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Un homenatge a la 440 no reformada

Post by JaMiRo! »

Hola!

El ésser becari a l'Alstom no només m'està donant la possibilitat de veure com es fa un tren des de que es tallen planxes i perfils d'acer i alumini fins que surt a fer proves, sinó que també m'està fent gaudir com mai de les 440 no reformades.

Cada setmana em trobo o pujo a un d'aquests fantàstics trastos. Òbviament, sempre porto la càmera digital a la mà (mai se sap que pots trobar-te)...Aquí van unes fotos del tren condemnat, com a petit homenatge:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

No patiu, encara tenim algunes 440 no reformades més fent servei:

Image

Image

Image

Totes aquestes fotos les he passat al Bernat (Trenscat) per a que les pengi, quan li sia possible, a la seua fantàstica pàgina web.

Salut!

Editat per modificar el link de les imatges
Last edited by JaMiRo! on Friday 16/02/2007 23:34, edited 2 times in total.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Gràcies JaMiRo!

Qué maques les 440 i quins records de la R1 als 80's :'(

No es per tirar cap a casa però, no me les imagino sense passar per el litoral, apropant-se a la Costa Brava, amb el mar al cantó.. A més eren blaves, encara que et fotessis de calor al estiu :D

Vox
User avatar
neroon
N6
N6
Posts: 315
Joined: Thursday 19/01/2006 21:24
Location: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Post by neroon »

Pels records que tinc, puc dir que amb les finestres abaixades i circulant a bon ritme, l’airet que hi entrava era força agradable.
8)
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Vox wrote:Gràcies JaMiRo!

Qué maques les 440 i quins records de la R1 als 80's :'(

No es per tirar cap a casa però, no me les imagino sense passar per el litoral, apropant-se a la Costa Brava, amb el mar al cantó.. A més eren blaves, encara que et fotessis de calor al estiu :D

Vox
I tenien una franja groga, amb el rètol d'origen i destinació penjat manualment al costat. Aleshores es deien "trens tramvia" (no els confongeu amb el "tren-tram" :D ).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Jordilar

Post by Jordilar »

:'(

Image

Salut,
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Algú sap quantes 440 queden sense reformar?
Jordilar

Post by Jordilar »

A Catalunya, 2. A la resta d'Espanya crec que 11

Salut,
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Les recordo així...

Post by JaMiRo! »

Vox wrote:No es per tirar cap a casa però, no me les imagino sense passar per el litoral, apropant-se a la Costa Brava, amb el mar al cantó.. A més eren blaves, encara que et fotessis de calor al estiu :D
Ho sento Vox, però jo les recordo en colors originals (blau-i-groc) com el "Tren de l'Aeroport"... :D
neroon wrote:Pels records que tinc, puc dir que amb les finestres abaixades i circulant a bon ritme, l’airet que hi entrava era força agradable.
Sí. Per mi, però, no són records, sinó la rutina de cada dia (és el que té agafar gairebé a diari 440 no reformades). Quan fa caloreta va d'allò més bé, i quan fa fresqueta ajuda a mantenir-te despert de camí cap al treball... :)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Quin final !
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Jordilar wrote:A Catalunya, 2. A la resta d'Espanya crec que 11

Salut,
Diria que en queden unes quantes més que 11...Has de comptar totes les de Cercanías Santander (que en deuen ser unes 8 o 9, comptant les "Aligeradas"), totes les 440 que fan regionals pel nord (que no en són poques, des de Valladolid a León, de León a Ponferrada i Vigo, de León a Gijón, de Valladolid a Santander). Suposo que en deuen quedar unes 20-25.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Jordilar wrote:A Catalunya, 2. A la resta d'Espanya crec que 11
Et corregeixo, a Catalunya en queden 3. La 440-130M encara no està desballestada :D
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Doncs ja em perdonareu però els meus records es remunten a quan tenien tres recolzabraços per seient de skay granate, naturalment. Si era hivern i t'assentaves al costat de la finestra, mig cos se't gelava i l'altre mig se't torrava. Havies d'anar especialment en compte amb les sabates, la calefacció per resistències a 3000Vcc no perdonava segons quin tipus de soles.

I a l'estiu, finestres abaixades i aire "condicionat" a les condicions meteorològiques imperants.

Ah!! aquells rápido 2ª que anaven de Sants a Girona en 1h20' i, poc després, els interurbano que com que feien més parades estaven 1h30'. A continuació (~1988-1989) els usuaris de Madrid es van revoltar i van començar a protestar. Llavors van destacar totes les 440 a Madrid i aquí van portar les 436/7/8 de groc i blau. Amb les mateixes parades estaven 1h45' entre Sants i Girona. Encara avui espero resposta a la reclamació que vaig posar.

Després van arribar les 432 i 444 en servei "normal". Ah!! aquells seients de primera utilitzables amb tarifa general !!!

I després, altre cop, les 440 ja pintades de blanc/gris/vermell rodalies (encara amb la C vertical), algunes amb seients de roba, i els Catalunya Exprés amb 432 i 444 vermells.

Salut !!
User avatar
oscar440
N8
N8
Posts: 778
Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Post by oscar440 »

metring wrote:Algú sap quantes 440 queden sense reformar?
Aquestes són les que hi ha encara en servei:

440.077M, 133C (Rodalies, Santander)
440.078M, 501C (Media Distancia, León)
440.080M, 080C (Media Distancia, León)
440.087M, 114C (Media Distancia, León)
440.088M, 115C (Media Distancia, Santander)
440.091M, 094C (Rodalies, Santander)
440.096M, 152C (Media Distancia, León)
440.097M, 102C (Rodalies, Santander, "Aligerada")
440.105M, 167C (Media Distancia, Santander)
440.107M, 109C (Media Distancia, Santander)
440.109M, 107C (Rodalies, Santander, "Aligerada")
440.112M, 200C (Media Distancia, Santander)
440.113M, 119C (Rodalies, Santander, "Aligerada")
440.121M, 121C (Rodalies, Santander)
440.125M, 077C (Rodalies, Santander)
440.127M, 113C (Media Distancia, Santander)
440.130M, 112C (Rodalies, Barcelona)
440.131M, 118C (Rodalies, Barcelona)
440.132M, 122C (Rodalies, Barcelona, esquema Regionals).

La 440.091 està fora de servei a Santander, la 440.113 va patir un incendi al cablejat i sembla ser que no es repararà, també està fora de servei a Santander. Diuen que la pròxima fora de servei serà la 440.121, també de Santander. I a Barcelona tenim la 440.130, que no se sap ben bé quin serà el seu futur...

Salutacions.
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Pobrissones, a veure el futur que les espera...
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”