Molt currat!!! quan estara disponible per al TrainSimulator??! X cert Denisuko...tens captures de la teva L3 per al Trainz?
M'ha agradat molt el video, a més m'ha servit per fer-me una idea del tram pel qual demanava informació jo l'altre dia, el de la bifurcació a sota de passeig de gràcia, ja que avui tinc que anar al maremàgnum i com qui no vol la cosa, treure per alla el cap a veure si aconsegueixo veure algo!!
I repeteixo...Molt currat el GMB!!!només li falta so al video, xo aixi i tot es la leche
VIDEO ACOLL**** QUE VAIG DESCOBRIR
- faristol
- N8
Un video que m'ha deixat "esmaperdut", sobretot quan cambien de B/N a color els frontals de les estacions, es increible l'efecte, com que sempre ho hem vist en fotos en B/N i mai en color!!!!
Fa temps que segueixo el projecte i la veritat es que es magnific, pero crec que encara falta moooolt, hi haura que tenir paciencia, es tracta d'una obra tan ben feta i documentada que correr o accelerar la seva ejecucio no te sentit, pot ser una de les millors rutes que s'han fet pel MSTS.
Denisuko també li dones als TRS? Darrerament estan sortint coses molt interesants( i el que es preveu!!!) tant per MSTS com per TRS, hi ha molt de nivell a casa nostra, realment es per estar orgullós.
Fa temps que segueixo el projecte i la veritat es que es magnific, pero crec que encara falta moooolt, hi haura que tenir paciencia, es tracta d'una obra tan ben feta i documentada que correr o accelerar la seva ejecucio no te sentit, pot ser una de les millors rutes que s'han fet pel MSTS.
Denisuko també li dones als TRS? Darrerament estan sortint coses molt interesants( i el que es preveu!!!) tant per MSTS com per TRS, hi ha molt de nivell a casa nostra, realment es per estar orgullós.