2 preguntas puente nuevo en R6 vilanova del cami y trenes vi
2 preguntas puente nuevo en R6 vilanova del cami y trenes vi
Estan haciendo un puente nuevo antes de entrar a la estacion de vilanova del cami R6 parelelo al puente actual de la via que salva una calle alguien sabe de que va ?? para que hacen via doble o parece que van a hacer eso... ???
Por otro lado he visto las ultimas semanas trenes transportados por camiones en la autovia direccion barcelona son trenes blancos con linea roja parecen de via estrecha pero no estoy seguro alguien sabe de que va ??
Por otro lado he visto las ultimas semanas trenes transportados por camiones en la autovia direccion barcelona son trenes blancos con linea roja parecen de via estrecha pero no estoy seguro alguien sabe de que va ??
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
gracias por las respuestas...
si los convoys los vi en la autovia en igualada vi 2 en distintos dias a las 7 y pico de la mañana direccion barcelona eran conboys de 2 camiones y cada uno con un wagon y eran blancos con una linea roja en la mitad de la caja en los extremos del wagon tenia puertas pequeñas para el acesso del maquinista y creo que no eran de ancho iberico... se veian muy chulos nada que ver con una 213 etc... en aspecto exterior digo..
Por cierto hoy he visto que ya ponian las vias del Ave a la altura de castellbisbal habia un convoy de trenes pone vias justo a la altura de la estacion de castellbisbal...
si los convoys los vi en la autovia en igualada vi 2 en distintos dias a las 7 y pico de la mañana direccion barcelona eran conboys de 2 camiones y cada uno con un wagon y eran blancos con una linea roja en la mitad de la caja en los extremos del wagon tenia puertas pequeñas para el acesso del maquinista y creo que no eran de ancho iberico... se veian muy chulos nada que ver con una 213 etc... en aspecto exterior digo..
Por cierto hoy he visto que ya ponian las vias del Ave a la altura de castellbisbal habia un convoy de trenes pone vias justo a la altura de la estacion de castellbisbal...
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
osea solo habra 1 tren directo cada hora a barcelona y 2 hasta martorell ..entiendo.. y transbordo de tren...
liniadelRipollés wrote:Cada vint minuts tindràs un tren cap a Martorell. Tres trens/hora dels quals un continua a Barcelona.
denis wrote:por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???
Exacte,un serà directe a Barcelona i els altres 2 fins a Martorell Central,també dir que jo crec que un tren del metro comarcal de l'Anoia arribarà potser 2 minuts abans que l'R5 i vicersa,no sé si m'explico,posem un enllaç,així faria les mateixes aturades.denis wrote:osea solo habra 1 tren directo cada hora a barcelona y 2 hasta martorell ..entiendo.. y transbordo de tren...
liniadelRipollés wrote:Cada vint minuts tindràs un tren cap a Martorell. Tres trens/hora dels quals un continua a Barcelona.
denis wrote:por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???
Espero que facin i no obligar als usuaris del metro comarcal a agafar un S8 i parar a totes les estacions.
Encara que Martorell Central,molta gent farà el canvia a renfe per poder continuar el seu viatge,ja que la durada de trajecte és inferior i et deixa al centre de Barcelona.
A hora punta crec tots els R6 seràn directes a Barcelona.
Bé, però el benefici serà mutu. També pot venir gent de la riba dreta del Baix Llobregat i enllaçar amb la Renfe per anar cap a Vilafranca, o algú que visqui a Cornellà, Sant Joan, Sant Feliu o Molins i que vulgui anar cap a Manresa sense haver de voltar per Barcelona i Terrassa i canviï de Renfe a FGC...Mako448 wrote: Encara que Martorell Central,molta gent farà el canvia a renfe per poder continuar el seu viatge,ja que la durada de trajecte és inferior i et deixa al centre de Barcelona.
El que està clar és que l'increment de freqüències combinat amb l'obertura de Martorell Central implicarà un canvi substancial en la mobilitat de l'Anoia i del Baix Llobregat Nord.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
La gran assignatura pendent del transport públic és la intermodalitat.
I precisament la intermodalitat beneficia tothom. Vegeu si no les estadístiques d'utilització del transport públic a BCN abans i després de la integració tarifària.
Salut !!
I precisament la intermodalitat beneficia tothom. Vegeu si no les estadístiques d'utilització del transport públic a BCN abans i després de la integració tarifària.
Salut !!
Platanito wrote:Bé, però el benefici serà mutu. També pot venir gent de la riba dreta del Baix Llobregat i enllaçar amb la Renfe per anar cap a Vilafranca, o algú que visqui a Cornellà, Sant Joan, Sant Feliu o Molins i que vulgui anar cap a Manresa sense haver de voltar per Barcelona i Terrassa i canviï de Renfe a FGC...
El que està clar és que l'increment de freqüències combinat amb l'obertura de Martorell Central implicarà un canvi substancial en la mobilitat de l'Anoia i del Baix Llobregat Nord.