2 preguntas puente nuevo en R6 vilanova del cami y trenes vi

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
denis
N1
N1
Posts: 4
Joined: Sunday 29/01/2006 18:16
Location: Igualada

2 preguntas puente nuevo en R6 vilanova del cami y trenes vi

Post by denis »

Estan haciendo un puente nuevo antes de entrar a la estacion de vilanova del cami R6 parelelo al puente actual de la via que salva una calle alguien sabe de que va ?? para que hacen via doble o parece que van a hacer eso... ???

Por otro lado he visto las ultimas semanas trenes transportados por camiones en la autovia direccion barcelona son trenes blancos con linea roja parecen de via estrecha pero no estoy seguro alguien sabe de que va ??
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Potser és la via d'apartador que s'està fent a l'estació per un futur posar els metros comarcals.
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

Los trenes que has visto por la autovia, me imagina que por Igualada, seguranmente seran los 5000 del metro de Barcelona, que vienen de CAF en Zaragoza, y por cierto son de ancho internacional
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Jo vaig veure fa poc un convoi per on dius que semblaven 5000's pero tenien una linia taronja-vermellosa abaix de les caixes, crec que eren per el metro de Roma.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Correcte. Estan treballant en això, el pont és el futur accés a l'estació (andana central)
Mako448 wrote:Potser és la via d'apartador que s'està fent a l'estació per un futur posar els metros comarcals.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
denis
N1
N1
Posts: 4
Joined: Sunday 29/01/2006 18:16
Location: Igualada

Post by denis »

gracias por las respuestas...

si los convoys los vi en la autovia en igualada vi 2 en distintos dias a las 7 y pico de la mañana direccion barcelona eran conboys de 2 camiones y cada uno con un wagon y eran blancos con una linea roja en la mitad de la caja en los extremos del wagon tenia puertas pequeñas para el acesso del maquinista y creo que no eran de ancho iberico... se veian muy chulos nada que ver con una 213 etc... en aspecto exterior digo..

Por cierto hoy he visto que ya ponian las vias del Ave a la altura de castellbisbal habia un convoy de trenes pone vias justo a la altura de la estacion de castellbisbal...
denis
N1
N1
Posts: 4
Joined: Sunday 29/01/2006 18:16
Location: Igualada

Post by denis »

por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Cada vint minuts tindràs un tren cap a Martorell. Tres trens/hora dels quals un continua a Barcelona.
denis wrote:por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
denis
N1
N1
Posts: 4
Joined: Sunday 29/01/2006 18:16
Location: Igualada

Post by denis »

osea solo habra 1 tren directo cada hora a barcelona y 2 hasta martorell ..entiendo.. y transbordo de tren...






liniadelRipollés wrote:Cada vint minuts tindràs un tren cap a Martorell. Tres trens/hora dels quals un continua a Barcelona.
denis wrote:por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

denis wrote:osea solo habra 1 tren directo cada hora a barcelona y 2 hasta martorell ..entiendo.. y transbordo de tren...
liniadelRipollés wrote:Cada vint minuts tindràs un tren cap a Martorell. Tres trens/hora dels quals un continua a Barcelona.
denis wrote:por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???
Exacte,un serà directe a Barcelona i els altres 2 fins a Martorell Central,també dir que jo crec que un tren del metro comarcal de l'Anoia arribarà potser 2 minuts abans que l'R5 i vicersa,no sé si m'explico,posem un enllaç,així faria les mateixes aturades.
Espero que facin i no obligar als usuaris del metro comarcal a agafar un S8 i parar a totes les estacions.
Encara que Martorell Central,molta gent farà el canvia a renfe per poder continuar el seu viatge,ja que la durada de trajecte és inferior i et deixa al centre de Barcelona.
A hora punta crec tots els R6 seràn directes a Barcelona.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Mako448 wrote: Encara que Martorell Central,molta gent farà el canvia a renfe per poder continuar el seu viatge,ja que la durada de trajecte és inferior i et deixa al centre de Barcelona.
Bé, però el benefici serà mutu. També pot venir gent de la riba dreta del Baix Llobregat i enllaçar amb la Renfe per anar cap a Vilafranca, o algú que visqui a Cornellà, Sant Joan, Sant Feliu o Molins i que vulgui anar cap a Manresa sense haver de voltar per Barcelona i Terrassa i canviï de Renfe a FGC...

El que està clar és que l'increment de freqüències combinat amb l'obertura de Martorell Central implicarà un canvi substancial en la mobilitat de l'Anoia i del Baix Llobregat Nord.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

La gran assignatura pendent del transport públic és la intermodalitat.

I precisament la intermodalitat beneficia tothom. Vegeu si no les estadístiques d'utilització del transport públic a BCN abans i després de la integració tarifària.

Salut !!
Platanito wrote:Bé, però el benefici serà mutu. També pot venir gent de la riba dreta del Baix Llobregat i enllaçar amb la Renfe per anar cap a Vilafranca, o algú que visqui a Cornellà, Sant Joan, Sant Feliu o Molins i que vulgui anar cap a Manresa sense haver de voltar per Barcelona i Terrassa i canviï de Renfe a FGC...

El que està clar és que l'increment de freqüències combinat amb l'obertura de Martorell Central implicarà un canvi substancial en la mobilitat de l'Anoia i del Baix Llobregat Nord.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”