Seguiment de locomotores 250

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
MRS
N4
N4
Posts: 59
Joined: Monday 02/05/2005 22:39
Location: Girona

Locomotora 250-032 a la via 5 de l'estació de Girona

Post by MRS »

Hola, bon dia,
Aquest matí he vist la locomotora 250-032 apartada a la via núm. 5 de l'estació de Girona. Us aviso per si algú de Girona o rodalies, està interessat en fer-li una fotografia.

Salutacions,
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

S'haurà quedat tirada segurament...si algú veu una loco a la via 5 és que s'ha quedat tirarda, i suposo que se l'enduran dilluns al matí...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
MRS
N4
N4
Posts: 59
Joined: Monday 02/05/2005 22:39
Location: Girona

Post by MRS »

aarongilp wrote:S'haurà quedat tirada segurament...si algú veu una loco a la via 5 és que s'ha quedat tirarda, i suposo que se l'enduran dilluns al matí...
Us informo que avui ja no hi és. Potser se l'han endut ahir a la tarda o avui al matí.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

MRS wrote:
aarongilp wrote:S'haurà quedat tirada segurament...si algú veu una loco a la via 5 és que s'ha quedat tirarda, i suposo que se l'enduran dilluns al matí...
Us informo que avui ja no hi és. Potser se l'han endut ahir a la tarda o avui al matí.
Segurament, però això vol dir que l'he cagat xD
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
MRS
N4
N4
Posts: 59
Joined: Monday 02/05/2005 22:39
Location: Girona

Post by MRS »

Aaron, jo també pensava el mateix que tu...
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

MRS wrote:Aaron, jo també pensava el mateix que tu...
Doncs l'hem cagat els dos xDDDD
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

fantito wrote:Recordo que entre Girona i Portbou tan sols hi ha una sola estació oberta (ferroaviariament parlant, una estació tancada és la que no admet cap tren fent maniobres, i no té res a veure amb la explotació econòmica de la mateixa) i és Figueres. Quant una locomotora no cap a Portbou s'aparta a Figueres. Si tampoc hi cap, s'aparta a Girona.
I considerant que no hi ha vies on apartar res a Maçanet que no siguin les de la costa, i per anar d'aquestes a la línia de Granollers ara s'ha de maniobrar pel costat Sils, si quelcom no es pogués apartar a Girona s'hauria de deixar a Sant Celoni :x

Del tema d'apartadors per avançaments en sentit Barcelona de la línia de Girona algun dia n'haurem de parlar: a dia d'avui només queden Girona i Granollers Centre sense necessitat d'interceptar l'altra via general.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

fantito wrote:Recordo que entre Girona i Portbou tan sols hi ha una sola estació oberta (ferroaviariament parlant, una estació tancada és la que no admet cap tren fent maniobres, i no té res a veure amb la explotació econòmica de la mateixa) i és Figueres. Quant una locomotora no cap a Portbou s'aparta a Figueres. Si tampoc hi cap, s'aparta a Girona.
Però no a la via 5 que, per a qui no ho sàpiga, és una via en topera, la qual només serveix per als trens costat BCN. Apart, si no cap a Portbou cap a Cerbère, i si no a Figueres (totes 3 amb espai suficient per a totes les locomotores que puguin haver). No, si estava a la via 5 el més problable és que s'havia quedat tirada i, per no molestar als dos trens que fan nit a l'estació se l'ha colocada allà.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
MRS
N4
N4
Posts: 59
Joined: Monday 02/05/2005 22:39
Location: Girona

Post by MRS »

entfe001 wrote:
fantito wrote:Recordo que entre Girona i Portbou tan sols hi ha una sola estació oberta (ferroaviariament parlant, una estació tancada és la que no admet cap tren fent maniobres, i no té res a veure amb la explotació econòmica de la mateixa) i és Figueres. Quant una locomotora no cap a Portbou s'aparta a Figueres. Si tampoc hi cap, s'aparta a Girona.
I considerant que no hi ha vies on apartar res a Maçanet que no siguin les de la costa, i per anar d'aquestes a la línia de Granollers ara s'ha de maniobrar pel costat Sils, si quelcom no es pogués apartar a Girona s'hauria de deixar a Sant Celoni :x

Del tema d'apartadors per avançaments en sentit Barcelona de la línia de Girona algun dia n'haurem de parlar: a dia d'avui només queden Girona i Granollers Centre sense necessitat d'interceptar l'altra via general.
Però, ¿no es podria apartar aquesta locomotora a Flaçà o a Llançà si hi han vies de sobra? Em recordo que al novembre de 2004 vaig agafar el regional de les 09.52 a Girona per anar a Colera i van apartar el tren a Flaçà perquè el Talgo avancés el Regional. I en direcció Barcelona, no es podria apartar a Caldes de Malavella? La passada primavera, hi vaig veure apartat un tren d'obra.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Si es volguéssin usar les agulles de Flaçà, Llançà...s'hauria d'enviar algú de circulació expressament a comandar-les, ja que són estacions tancades habitualment a la circulació, i no hi ha CTC (arriba només a Maçanet). El mateix per a d'altres com ara Caldes de Malavella o Girona-Mercaderies.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
MRS
N4
N4
Posts: 59
Joined: Monday 02/05/2005 22:39
Location: Girona

Post by MRS »

aarongilp wrote:Si es volguéssin usar les agulles de Flaçà, Llançà...s'hauria d'enviar algú de circulació expressament a comandar-les, ja que són estacions tancades habitualment a la circulació, i no hi ha CTC (arriba només a Maçanet). El mateix per a d'altres com ara Caldes de Malavella o Girona-Mercaderies.
Gràcies, Aaron. Així, l'estació de Flaçà deu estar tancada a la circulació fa un o dos anys. :oops: :oops:
Per d'altra banda, aquí teniu la foto de la "susodicha":
Attachments
tren 1136.jpg
tren 1136.jpg (80.38 KiB) Viewed 9904 times
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Flaçà va caure si no recordo malament a principis de 2006.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

No es per re, però aquests d'ADIF son una mica mandrosos no?

Intenten evitar en tot lo possible els rebassaments en totes les línies.

Amb lo bé que aniria que REX i CATEX poguessin adelantar a rodalies més sovint... :roll:
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Pel que sé, es volen curar en salut, no volen un altre Torredembarra, però mentrestant, ens hem de fotre...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Entre Maçanet i Portbou les estacions que estan amb personal de circulació (és a dir, que poden moure agulles) són:
  • Maçanet
  • Girona
  • Figueres
  • Portbou
L'única excepció era Llançà, que s'obria un cop l'any pel tren especial per a l'entrega dels premis Perich, però pel que tinc entès ara se celebren a una localitat del Maresme.

Com que de Maçanet a Barcelona hi ha CTC, en aquest cas les agulles es poden moure sense necessitat presencial de personal de circulació (ho sé, estic simplificant molt el significat d'estació oberta o tancada a la circulació, però ho faig perquè ho entengui tothom ;)).

Desconec si amb l'enderroc de l'edifici de l'estació de Riells allò continua éssent estació o Adif ha tirat pel dret i ho ha reconvertit en baixador.
Jordilar

Post by Jordilar »

Rebasos amb Mando Local o Rebasos amb CTC?

Perque en el Corredor del Mediterrani els trens s'adelanten inclús per les vies principals :o

Salut,

Edito: Aquest missatje va per el de l'Aaron. L'Eloi s'ha adelantat...
Jordilar

Post by Jordilar »

Respecte lo de Riells, jo recordo haver vist enceses les senyals de les vies d'apartament.

Salut,
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Si no recordo malament, a Caldes també estan enceses les senyals de sortida de les vies apartades. Evidentment, totes tancades.

Per altra banda, no recordo on es va comentar que o bé Renfe o bé Adif ha establert una taula de prioritats de circulacions, i en aquesta tenen preferència els serveis de rodalia per sobre dels regionals. Només els trens de mercaderies tenen menys prioritat. Agraïria confirmació o desmentiment.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

aarongilp wrote:Pel que sé, es volen curar en salut, no volen un altre Torredembarra, però mentrestant, ens hem de fotre...
Posats a ser tan simplistes, que pleguin del servei ferroviari en general, així reduiran a zero el risc d'accidents. O potser han pres mesures d'aquesta "profunditat" perquè no torni a passar un altre Chinchilla?

:x
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Guigui wrote:
aarongilp wrote:Pel que sé, es volen curar en salut, no volen un altre Torredembarra, però mentrestant, ens hem de fotre...
Posats a ser tan simplistes, que pleguin del servei ferroviari en general, així reduiran a zero el risc d'accidents. O potser han pres mesures d'aquesta "profunditat" perquè no torni a passar un altre Chinchilla?
L'accident de Torredembarra (i el de Chinchilla també) han deixat entreveure mancances importants en els procediments de gestió i execució de la circulació, sigui per mals hàbits o per concentració de tasques. En lloc d'atacar de fons aquest problemes per a solucionar-los, s'ha tirat pel dret: mort el gos, morta la ràbia.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”