Si encara que l'ensenyis no te l'accepten...ja van dos pollos (un de fort) els dos últims cops que he volgut fer fotos "en serio". Per això m'he passat a fotògraf de busos, no et carden tantes bronques...Jefe de C.T.C. wrote:(...)no donem validesa al permís ensenyant-lo per treuren's problemes de sobre.
Permís fotogràfic a Adif
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
En el cas de Girona, es ben cert: és paper mullat. Aaron, ja no fas fotos a l'estació? En el meu cas, si vull fer alguna fotografia, procuro fer-la d'amagatotis. M'agradaria demanar-los permís però ja vaig tenir una mala experiència i després de llegir que tu també has tingut problemes, m'estimo més no fer-ho perquè em sembla que només serviria perque després els vigilants et tinguin clixat i així ho tingués més difícil.aarongilp wrote:Si encara que l'ensenyis no te l'accepten...ja van dos pollos (un de fort) els dos últims cops que he volgut fer fotos "en serio". Per això m'he passat a fotògraf de busos, no et carden tantes bronques...
Si faig fotos a l'estació les faig als autobusos...tot i que no m'agafa de camí, a vegades si vull fer fotos de trens me'n vaig darrere la Citroën, més tranquil i a més l'efecte dels trens passant a més de 100 km/h m'encanta. I els que dónen problemes són només un parell de segurates i una factora de venta. Els altres no solen donar problemes, però jo ja no m'arrisco.MRS wrote:En el cas de Girona, es ben cert: és paper mullat. Aaron, ja no fas fotos a l'estació? En el meu cas, si vull fer alguna fotografia, procuro fer-la d'amagatotis. M'agradaria demanar-los permís però ja vaig tenir una mala experiència i després de llegir que tu també has tingut problemes, m'estimo més no fer-ho perquè em sembla que només serviria perque després els vigilants et tinguin clixat i així ho tingués més difícil.aarongilp wrote:Si encara que l'ensenyis no te l'accepten...ja van dos pollos (un de fort) els dos últims cops que he volgut fer fotos "en serio". Per això m'he passat a fotògraf de busos, no et carden tantes bronques...
En efecte, darrera de la Citroën és un lloc molt bo per fer fotos i filmar trens.aarongilp wrote: Si faig fotos a l'estació les faig als autobusos...tot i que no m'agafa de camí, a vegades si vull fer fotos de trens me'n vaig darrere la Citroën, més tranquil i a més l'efecte dels trens passant a més de 100 km/h m'encanta. I els que dónen problemes són només un parell de segurates i una factora de venta. Els altres no solen donar problemes, però jo ja no m'arrisco.
Impressionant. Convoquen un concurs de fotografíes però no deixen prendre fotografíes...Qui s'apunta a fotre una "colleja" als de Cercanías???entfe001 wrote:Sense comentaris
- Guigui
- Administrador
I el guanyador del concurs és qui presenti el blau més gros, certificat per un goril·la de segurata?entfe001 wrote:Sense comentaris
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Si els de seguretat et diuen algo sempre pots dir que les fotos van pel concursentfe001 wrote:Sense comentaris
- EUKibo
- N9
Home... jo crec que si serveix esque fer fotos maques a RENFE es dificil ehhh, jo enviaria una foto amb la capsa de matarates que porten les 440 als seients XDD, o enviaria una foto de color negre, total a Sants no hi ha gaire més llum, o potser millor alguna foto on els protagonistes siguin les persones, a l'andada de passeig de gràcia persones juntetes al borde de caure a les vies no ens faltarien jajjajaja
- Jefe de C.T.C.
- N5
D'aixo se'n diu....com era?....si home....a, si...HIPOCRESÍA.aarongilp wrote:Impressionant. Convoquen un concurs de fotografíes però no deixen prendre fotografíes...Qui s'apunta a fotre una "colleja" als de Cercanías???entfe001 wrote:Sense comentaris
P.D: M'apunto
P.P.D: Llegint les bases del concurs la responsabilitat social que es molt important per a l'empresa lo guays que son etc. m'han vingut arcades si ho llegiu tingueu un cubell al costat i els medicaments necessaris per a una sobredosis de falsedat pura.
Hola gent!!
No té pèrdida:
Suggereixo enviar fotos de caos, trens amb graffitis, desguassos de matarerial exedent...“Un Tren de Valores” es un proyecto de motivado e impulsado por la voluntad de TODOS los que formamos parte de Renfe. Una nueva forma de asumir nuestro compromiso con la sociedad, con el entorno, con el desarrollo y con nosotros mismos. Un nuevo viaje en un tren lleno de voluntad de ayudar, de ganas de hacer mejores cosas cada vez, de deseos firmes de luchar por la mejora de nuestro entorno, de vivir con pasión la cultura entendida como una posibilidad de crecer. Un tren que va más allá de los objetivos económicos y cualitativos propios de cualquier compañía, abriéndose también a los aspectos sociales, medioambientales, culturales y éticos. Un proyecto donde TU colaboración es imprescindible.
ADIF suprimeix el permís de fotografia
Llegit a Tranvía Portal i extret de la web d'ADIF. Per cert, no sé si hi tindrà a veure, però a Tranvia Portal adjudiquen aquesta notícia a l'èxit de la plataforma "Sin Permiso", dirigida per membres d'aquell portal, l'objectiu de la qual era, precisament, aconseguir l'abolició del permís de fotografia.
"SUPRESION DE LA NECESIDAD DE CARNET PARA AFICIONADOS
Desde el 1 de abril, los particulares que deseen efectuar fotografías en las zonas privadas de uso público de las principales estaciones ferroviarias de Adif no tendrán necesidad de disponer de permiso previo.
De este modo desaparece el carnet de aficionado, cuya presentación era, hasta ahora, requisito imprescindible para la realización de fotografías o vídeos domésticos en los vestíbulos y zonas de ocio de las referidas estaciones.
Se mantienen, no obstante, las limitaciones para la realización de fotografías:
En las zonas privadas de uso restringido de las estaciones en las que es necesario la posesión del correspondiente título de transporte para su acceso a las mismas (salas de embarque, andenes, etc.)
En aquellas zonas en las que se pudiera producir afectación a los servicios y el normal desarrollo de la actividad (centros de trabajo, oficinas de venta de billetes, etc.); así como aquellas otras de acceso exclusivo que determina la Ley del Sector Ferroviario por estar vinculadas a la seguridad en la explotación ferroviaria (vías, túneles, puestos de mando, etc.) "
Ho poso aquí perquè té a veure amb tot Espanya...sembla ser que per fi podrem fer fotos tranquilament...Em sembla que m'imprimiré aquest comunicat de premsa de la web d'ADIF i l'hi estamparé a la cara al primer que se m'oposi a que pugui fer fotos
"SUPRESION DE LA NECESIDAD DE CARNET PARA AFICIONADOS
Desde el 1 de abril, los particulares que deseen efectuar fotografías en las zonas privadas de uso público de las principales estaciones ferroviarias de Adif no tendrán necesidad de disponer de permiso previo.
De este modo desaparece el carnet de aficionado, cuya presentación era, hasta ahora, requisito imprescindible para la realización de fotografías o vídeos domésticos en los vestíbulos y zonas de ocio de las referidas estaciones.
Se mantienen, no obstante, las limitaciones para la realización de fotografías:
En las zonas privadas de uso restringido de las estaciones en las que es necesario la posesión del correspondiente título de transporte para su acceso a las mismas (salas de embarque, andenes, etc.)
En aquellas zonas en las que se pudiera producir afectación a los servicios y el normal desarrollo de la actividad (centros de trabajo, oficinas de venta de billetes, etc.); así como aquellas otras de acceso exclusivo que determina la Ley del Sector Ferroviario por estar vinculadas a la seguridad en la explotación ferroviaria (vías, túneles, puestos de mando, etc.) "
Ho poso aquí perquè té a veure amb tot Espanya...sembla ser que per fi podrem fer fotos tranquilament...Em sembla que m'imprimiré aquest comunicat de premsa de la web d'ADIF i l'hi estamparé a la cara al primer que se m'oposi a que pugui fer fotos
- Guigui
- Administrador
Els segurates seguiran igual...
Si alguns segurates ja es passaven per l'escrot els permisos per tal de poder descarregar els seus complexos d'inferioritat de fracassats socials i donar-se ínfules d'autoritat, no veig perquè això hagi de canviar ara. A més, les "vías" que diu la darrera frase del comunicat també les veuran a les estacions, o sigui que prepareu-vos...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Re: ADIF suprimeix el permís de fotografia
A mi fa temps que no em diuen res, ni a Girona ni a Sants, llocs on es pot estar extremadament vigilat. De fet, poc després de la posada en marxa de l'AVE a Sants, em vaig estar una hora campant per totes les vies d'ample ibèric i ningú em va dir absolutament res.
-
- N8
Doncs no, ara ja podràs fer fotos en qualsevol estació d'accés lliure. En les andanes on hi hagi control d'accès (es necessiti bitllet) obviament se n'haurà de tenir. Això discutir-ho és una mica de rucs.
Jo me n'alegro que per fi ens donin la raó, sobretot pels que defensaven el permís amb una tossuderia inexplicable.
Jo me n'alegro que per fi ens donin la raó, sobretot pels que defensaven el permís amb una tossuderia inexplicable.
Comentant-ho amb un altre aficionat hem vist que, com sempre, les coses segueixen difuses. Aviam què en penseu vosaltres d'aquesta frase, en concret:
"Se mantienen, no obstante, las limitaciones para la realización de fotografías:
En las zonas privadas de uso restringido de las estaciones en las que es necesario la posesión del correspondiente título de transporte para su acceso a las mismas (salas de embarque, andenes, etc.)"
Essent benevolents podem entendre que et diuen que si tens bitllet per accedir-hi, no hi ha cap problema. Però això de "limitaciones para la realización de fotografías", sona com si directament no es poguéssin fer fotos en aquests llocs... Què en penseu?
"Se mantienen, no obstante, las limitaciones para la realización de fotografías:
En las zonas privadas de uso restringido de las estaciones en las que es necesario la posesión del correspondiente título de transporte para su acceso a las mismas (salas de embarque, andenes, etc.)"
Essent benevolents podem entendre que et diuen que si tens bitllet per accedir-hi, no hi ha cap problema. Però això de "limitaciones para la realización de fotografías", sona com si directament no es poguéssin fer fotos en aquests llocs... Què en penseu?