L'estació de Sant Adrià
L'estació de Sant Adrià
L'estació de Sant Adrià, com molts sabeu hi arriba el tren, tram, etc. Pues ja fa temps que es parla de soterrar-la (Rodalies, R1). Crec que aquesta part de la ciutat de Sant Adrià s'hi respira un encant especial, aprop de la platja. Cal realment soterrar aquesta part de Barcelona? Està molt aprop del districte de Sant Martí, el Fòrum... Hi han parts de l'àrea metropolitana que tenen una lògica soterrar vies de tren, però d'altres mantenen l'encant encara de ser un poble proper a una gran metròpolis com Barcelona. Aquí apareixen interrogants de que cal fer. Cal prendre iniciatives i decisions amb els ciutadans, associacions, etc. Soterrament o no?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Tens rao, el front maritim de SAnt Adria i Badalona te encant i es preten treure les vies ADIF i posar vies de TRAM, pk els viatgers puguin seguir gaudint de les vistes dins un TRAM i a la vegada que la gent pugui caminar per alla, no que ara les vies de la RENFE son com una muralla sense portes ara per aquestes ciutats, on hi ha passos sota vies molt estrets i escassos... A més a l'estar a la costa dona poca cobertura i es preten soterrar les vies ADIF per on hi ha moltisima mes demanda: Badalona Centre i Artigues | Sant Adrià (Sant Adrià Centre).
Jo ho trobo molt bona idea. Qui vulgui gaudir del mar ho seguirá fent i millor ja que anira en TRAM que passara per una zona on el TRAM es la millor opcio, i amb el soterrament es milloraran les cobertures de les estacions i les correspondencies amb metro.
Jo ho trobo molt bona idea. Qui vulgui gaudir del mar ho seguirá fent i millor ja que anira en TRAM que passara per una zona on el TRAM es la millor opcio, i amb el soterrament es milloraran les cobertures de les estacions i les correspondencies amb metro.
Re: L'estació de Sant Adrià
Ja estem una altre cop amb la mania de soterrar?sortrens wrote:L'estació de Sant Adrià, com molts sabeu hi arriba el tren, tram, etc. Pues ja fa temps que es parla de soterrar-la (Rodalies, R1). Crec que aquesta part de la ciutat de Sant Adrià s'hi respira un encant especial, aprop de la platja. Cal realment soterrar aquesta part de Barcelona? Està molt aprop del districte de Sant Martí, el Fòrum... Hi han parts de l'àrea metropolitana que tenen una lògica soterrar vies de tren, però d'altres mantenen l'encant encara de ser un poble proper a una gran metròpolis com Barcelona. Aquí apareixen interrogants de que cal fer. Cal prendre iniciatives i decisions amb els ciutadans, associacions, etc. Soterrament o no?
A Sant Adrià si que no fa falta soterrar,primer perquè el tros on hi ha l'estació i passa per Sant Adrià és poc terme municipal(no compto l'altra banda del Besòs),a mès,que els molesta els veins la via?Si la via no separa dues zones residencials,sinó una zona residencial d'una zona mitja industrial mitja esportiva,i desprès ès queixen de les fàbriques.
No s'ha de soterrar,en fi,el que si l'hi ha ocorregut aquesta idea,nomès vol malgastar els diners.
PD:Si volen fer plaçes verdes,almenys de soterrar la via,que soterrin l'aparcament de l'Alcampo!!!!,mès fàcil i mijor,ja que a l'aparcament d'aquest hipermercat no és pot deixar el cotxe a l'ombra,és fan una gran plaça adamunt i res de soterrar vies.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
A veure, la situació de les estacions de Badalona i Sant Adrià de Besòs senyors és inutil.
Badalona i Sant Adrià necessiten estacions de rodalies a Badalona Centre (L1 L2 TRAM i tots els autobusos del besòs) i Artigues | Sant Adrià (Sant Adrià Centre) (L2 i molts busos).
El nou tunel no tindrà problemes freàtics perque no anira sota les vies actuals, perque com dieu, soterrar les vies sota el traçat actual si que seria per enviar al lumbreras que ho digues a no se on XD. El nou tunel aniria sota la ciutat passant per barris on hi ha moltisima mes demana i hi hauran millors correspondencies. I per passar per aquestes estacions no hi ha cap altre manera que fer tunel ja que els barris aquests son molt densos, es com si volguessiu fer passar els trens de rodalies per superficie a passeig de gracia!!! i encara pitjor perque encara hi ha mes densitat i els carrers son mes estrets a Badalona Centre i a Artigues-Sant Adrià.
El que es preten es eliminar les vies del tren pel litoral des de l'estació de Montgat fins al triangle ferroviari, que separen ciutat i platja, les industries que dieu ja les estan eliminant totes excepte a la part a tocar de l'Alcampo perque estan fent el Port de Badalona. Aquestes vies dificulten moltisim, us ho diu un badaloní, l'acces a les platges.
Al treure les vies de la RENFE en comptes de deixarho buit s'ha pensat en posarhi el TRAM ja que per equipaments que s'hi contrueixen (Port de Badalona) i habitatges a mes de que va al costat de la platja i per la rambla de Badalona on hi ha moltes vistes.
El TRAM és un transport ideal per la zona ja que hi ha espai per ficarlo i perque no hi ha suficient demanda a la zona per ficarhi un metro a mes que tindria molts problemes freatics.
Badalona i Sant Adrià necessiten estacions de rodalies a Badalona Centre (L1 L2 TRAM i tots els autobusos del besòs) i Artigues | Sant Adrià (Sant Adrià Centre) (L2 i molts busos).
El nou tunel no tindrà problemes freàtics perque no anira sota les vies actuals, perque com dieu, soterrar les vies sota el traçat actual si que seria per enviar al lumbreras que ho digues a no se on XD. El nou tunel aniria sota la ciutat passant per barris on hi ha moltisima mes demana i hi hauran millors correspondencies. I per passar per aquestes estacions no hi ha cap altre manera que fer tunel ja que els barris aquests son molt densos, es com si volguessiu fer passar els trens de rodalies per superficie a passeig de gracia!!! i encara pitjor perque encara hi ha mes densitat i els carrers son mes estrets a Badalona Centre i a Artigues-Sant Adrià.
El que es preten es eliminar les vies del tren pel litoral des de l'estació de Montgat fins al triangle ferroviari, que separen ciutat i platja, les industries que dieu ja les estan eliminant totes excepte a la part a tocar de l'Alcampo perque estan fent el Port de Badalona. Aquestes vies dificulten moltisim, us ho diu un badaloní, l'acces a les platges.
Al treure les vies de la RENFE en comptes de deixarho buit s'ha pensat en posarhi el TRAM ja que per equipaments que s'hi contrueixen (Port de Badalona) i habitatges a mes de que va al costat de la platja i per la rambla de Badalona on hi ha moltes vistes.
El TRAM és un transport ideal per la zona ja que hi ha espai per ficarlo i perque no hi ha suficient demanda a la zona per ficarhi un metro a mes que tindria molts problemes freatics.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Pues es bona idea! A mes, fa molts anys que els veins volen que es soterri l'autopista de Badalona que esta molt mal feta, allo si que es una muralla! Pero tal com van... Ara fa poc l'alcaldessa en comptes de pactar amb la Generalitat d'estrendre la L1 de Fondo a LLoreda com a mínim on la movilitat es un caos i hi ha desenes de milers de persones sense acces a transport public ha pactat construir un nou lateral de 3 carrils!!! a l'autopista... es a dir senyors... 12 carrils junts hi haura en total!!!!entfe001 wrote:En això tens raó.
Però ja posats, per què no perllongar el cobriment de la Gran Via nord per soterrar-la fins a Montgat i aprofitar l'espai lliure pel tren en superfície? Una doble via no ocupa tant com una autopista de tres carrils
I la cosa es que a Badalona li sobra molt asfalt, els carrers no tenen voreres, la majoria dels carrers son 20% vorera 80% asfalt, on per la vorera has d'anar en fila india, i no exagero... I la majoria de carrers tenen doble sentit i/o dos o mes carrils, la ciutat sencera és una autopista on no existeix el transport public. Sent la tercera ciutat de Catalunya nomes hi ha una estacio de RENFE mal situada i 3 estacions de metro que gairebe no cobreixen ni de lluny la ciutat...
Pues això que la autopista-contiuacio de la GranVia a Badalona caldria reduirli carrils i soterrarla o com a molt convertirla en una avinguda de l'estil de la idagonal, on es podria implantar TRAM en superficie o viaducte, tot i que ara que penso, rodalies tampoc aniria gaire be, pk no arribaria a Badalona Centre ni a Sant Adrià Centre...
I per qué no perllogar FGC allà i és deixin estar de soterraments de renfe?
Deixem la 1ª línia de l'Estat en pau i que aquesta cobreixi la costa i per el interior fer una línia de FGC soterrada que sigui el perllogamnet de la LL-A,com és va proposar un altre fil
Respecte al soterrament de Sant Adripa,nomès ès malgastar diners,no separa dues zones residencials,com s'ha dit anteriomet,no sé,no el veig sentir,perqué no soterren la C-31?O la B-23 a Esplugues?Aixó res,cotxes per al mig i que fan soroll tot el dia,ara,soterrar el ferrocarril,molt i molt,entenc que alguns són necesaris(Sant Feliu o Sant ANdreu)peró altres són un malgastar de diners(Sant Adrià,Sant Cugat,Vilanova,Sitges,Montmelò),perqué 4 veins ho volen,tallen lews vies,etc....
Deixem la 1ª línia de l'Estat en pau i que aquesta cobreixi la costa i per el interior fer una línia de FGC soterrada que sigui el perllogamnet de la LL-A,com és va proposar un altre fil
Respecte al soterrament de Sant Adripa,nomès ès malgastar diners,no separa dues zones residencials,com s'ha dit anteriomet,no sé,no el veig sentir,perqué no soterren la C-31?O la B-23 a Esplugues?Aixó res,cotxes per al mig i que fan soroll tot el dia,ara,soterrar el ferrocarril,molt i molt,entenc que alguns són necesaris(Sant Feliu o Sant ANdreu)peró altres són un malgastar de diners(Sant Adrià,Sant Cugat,Vilanova,Sitges,Montmelò),perqué 4 veins ho volen,tallen lews vies,etc....
El fet que una via sigui difícil de travessar no és cap motiu per soterrar-la. La majoria d'infraestructures ferroviàries es van construir sense preveure que en el futur s'edificaria en els laterals. Quan es va edificar no sempre s'ha respectat una distància mínima. I ara ens trobem amb els problemes d'encaixar infraestructures en els medis urbans. Com a exemple, i atenyent-nos a la línia, l'únic tram urbà de l'antiga TBF (carrer Aragó) no ha suposat cap barrera arquitectònica. A partir d'aquí tot han estat problemes i demandes de soterraments. I entre tanta demanda encara ningú no ha aixecat la veu contra el pèssim urbanisme que ha abocat alguns balcons a les vies.
Exposaré a continuació les meves raons a favor i en contra de traslladar la via de la costa:
-És una zona difícil de comunicar pel suburbà per l'alt cost de contrucció de túnels. Un tramvia suposa perdre velocitat comercial.
-Només aïlla els municipis de les platges que ara per ara no són més que llocs de lleure que es visiten de tant en tant.
-La major demanda de l'interior suposaria construir més parades perdent velocitat el ferrocarril. No construir prou estacions per alleugerir
el recorregut de parades suposaria no satisfer la demanda.
-Suposant que en el futur la carretera es traslladi els municipis es llençaran al damunt del ferrocarril. augmentaria la pressió cap a aquest mitjà de transport.
-L'augment d'estacions podria convertir del tot una línia ferroviària en una de metro. D'aquesta manera les relacions entre principi i final de línia serien a llarg termini no competitives en termes de temps. Caldria buscar un nou corredor on poder-hi encabir alguna via més per agilitzar els trens directes o fins i tot separar-los del recorregut dels no directes.
Exposaré a continuació les meves raons a favor i en contra de traslladar la via de la costa:
-És una zona difícil de comunicar pel suburbà per l'alt cost de contrucció de túnels. Un tramvia suposa perdre velocitat comercial.
-Només aïlla els municipis de les platges que ara per ara no són més que llocs de lleure que es visiten de tant en tant.
-La major demanda de l'interior suposaria construir més parades perdent velocitat el ferrocarril. No construir prou estacions per alleugerir
el recorregut de parades suposaria no satisfer la demanda.
-Suposant que en el futur la carretera es traslladi els municipis es llençaran al damunt del ferrocarril. augmentaria la pressió cap a aquest mitjà de transport.
-L'augment d'estacions podria convertir del tot una línia ferroviària en una de metro. D'aquesta manera les relacions entre principi i final de línia serien a llarg termini no competitives en termes de temps. Caldria buscar un nou corredor on poder-hi encabir alguna via més per agilitzar els trens directes o fins i tot separar-los del recorregut dels no directes.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
mmm, no se, que la passin tb si volen, pero la linia de Mataro per Badalona ha de passar i per la costa no pot anar, o sigui que o be es fa a montgat un tranbord inutil o es soterren els dos.Mako448 wrote:I per qué no perllogar FGC allà i és deixin estar de soterraments de renfe?
Home... de les vies originals poc en queda la veritat... I conservar estacoins vale... pero desenes d'hectareees a mes en linia recta fent de muralla... No se, si us agraden aquelles vies les porteu a un museu, pero estorven molt, per aquesta regla de tres, tornem a posar l'aguila a les estacions de ferrocarril, moles les va construir en Franco i hi posava el seu escut, per que se'l van treure.Mako448 wrote:Deixem la 1ª línia de l'Estat en pau i que aquesta cobreixi la costa i per el interior fer una línia de FGC soterrada que sigui el perllogamnet de la LL-A,com és va proposar un altre fil
repeteixo, les vies no es soterren van fora! Les actuals estacions de Badalona i Sant Adrià no tenen gaire utilitat ni estan situades en un lloc estrategic. Amb una paradeta de TRAM ja hi ha de sobres per la zona on estan situades!Mako448 wrote:Respecte al soterrament de Sant Adripa,nomès ès malgastar diners,no separa dues zones residencials,com s'ha dit anteriomet,no sé,no el veig sentir,
que soterrin el que fagi falta, i ara no em diguis que al Barcelones poden haverhi vies a l'aire lliure, molt be, segurament a el Baix Llobregat tambe siguin necessaries pero al Barcelones potser mes, i a Badalona i Sant Adria li calen estacions de rodalies al centre i l'unica manera d'arribarhi es sota terra.Mako448 wrote:perqué no soterren la C-31?O la B-23 a Esplugues?Aixó res,cotxes per al mig i que fan soroll tot el dia,ara,soterrar el ferrocarril,molt i molt,entenc que alguns són necesaris(Sant Feliu o Sant ANdreu)peró altres són un malgastar de diners(Sant Adrià,Sant Cugat,Vilanova,Sitges,Montmelò),perqué 4 veins ho volen,tallen lews vies,etc....
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
A veure, el principal motiu per que es soterrin les vies no es perque directament molestin i molt sino perque estan "a les afores" de Badalona i Sant Adrià i es vol construir estacions de rodalies de veritat als centres, on dona cobertura a infinita mes gent a mes de connexions amb moltes linies de metro i bus.ddbar wrote:El fet que una via sigui difícil de travessar no és cap motiu per soterrar-la.
A Badalona precisament hi ha dues vies i l'espai que hi ha de vies vallat hi cabrien 4, i si es compten els laterals ni et dic... o sigui que les construccions no estan a sobre, excepte el Mc Donaldsddbar wrote:La majoria d'infraestructures ferroviàries es van construir sense preveure que en el futur s'edificaria en els laterals. Quan es va edificar no sempre s'ha respectat una distància mínima.
Els rodalies anirien mes rapid perque anirien en linia recta cap el triangle ferroviari, no hi ha prejudicats, els habitants de mataro trigaran el mateix i en canvi desenes de milers de persones amb el canvi tindran l'estacio al centre de la seva ciutat on hi viu molta gent hi hi ha negocis, i centenars de miler es beneficiara perque en 3min el metro els apropara a rodalies.ddbar wrote: -És una zona difícil de comunicar pel suburbà per l'alt cost de contrucció de túnels. Un tramvia suposa perdre velocitat comercial.
El TRAM es diu de posarho com quelcom extra, no es substitutori del rodalies perque el rodalies continuara estanthi tot i que en imllor zona i amb millors correspondencies.
Home... de tant en tant... els que vivim a Badalona fem molt sovint vida a la Rambla, i per culpa de les vies poc passem a la platja... I a l'estiu... Venen de Nou barris, Santa Coloma, Montcada... Son centenars de milers de persones que hi van! I que repeteixo, no es nomes estiu, son les festes de maig, els caps de setmana, els dies de festa... A mes que alla cal transport de proximitat, perque jo, sincerament mai he tingut la necessitat de fer el trajecte Badalona Estacio -Sant Adrià Estacio, pero si carrer del mar-carrer prim, carpa- atic, port de badalona - estacio de badalona...ddbar wrote: -Només aïlla els municipis de les platges que ara per ara no són més que llocs de lleure que es visiten de tant en tant.
No pas, s'estant aconseguint de mica en mica frequencies molt bones a la R1, aixi que la demanda estaria satisfeta a mes, que el tram Badalona Centre - Sant Adrià Centre anira al costat de la L2 que si que fara de metro, a mes de busos, TRAM, L9 i L1. Nomes hi anirien dues estacions i anirien de conya!ddbar wrote: -La major demanda de l'interior suposaria construir més parades perdent velocitat el ferrocarril. No construir prou estacions per alleugerir
el recorregut de parades suposaria no satisfer la demanda.
mmm, no se a quina carretera fas referencia, de fer a Badalona acabat Gorg pocs projectes d'expansio queden, potser cases velles ferles noves, pero amb rodalies a Badalona centre i les extensions de la L1 i L2 i la L9 badalona queda suficientment coberta, nomes un TRAM milloraria encara mes la movilitat.ddbar wrote: -Suposant que en el futur la carretera es traslladi els municipis es llençaran al damunt del ferrocarril. augmentaria la pressió cap a aquest mitjà de transport.
El que he dit abansddbar wrote: -L'augment d'estacions podria convertir del tot una línia ferroviària en una de metro. D'aquesta manera les relacions entre principi i final de línia serien a llarg termini no competitives en termes de temps. Caldria buscar un nou corredor on poder-hi encabir alguna via més per agilitzar els trens directes o fins i tot separar-los del recorregut dels no directes.
Si que som molta gent la que visita Badalona, jo en soc un exemple, m'encanta el barri del centre, els llocs curiosos per visitar (fa pocs mesos, vaig agafar una guia de rutes per visitar a l'oficina de turisme, molt recomanable), i a més, és una ciutat més antiga que Barcelona, l'antiga Betulo romana.
Vinc a dir això perquè si que cal una millor comunicació, però també entre la mateixa ciutat, i si soterrar les vies i fer un potent intercomunicador pot ajudar a que hi vagi més gent, que es doni més a conèixer la ciutat i augmentar el seu potencial, benvingudes siguin les obres!
Ara bé, com a ciutat tan antiga, ves a saber què es trobaran quan facin les obres, si toquen molt al centre (no sé exactament a on volen fer l'intercanviador, que consti), ja que cada dos per tres, es fan troballes arqueològiques .
P.D.: es nota que m'agrada Badalona, eh?
Vinc a dir això perquè si que cal una millor comunicació, però també entre la mateixa ciutat, i si soterrar les vies i fer un potent intercomunicador pot ajudar a que hi vagi més gent, que es doni més a conèixer la ciutat i augmentar el seu potencial, benvingudes siguin les obres!
Ara bé, com a ciutat tan antiga, ves a saber què es trobaran quan facin les obres, si toquen molt al centre (no sé exactament a on volen fer l'intercanviador, que consti), ja que cada dos per tres, es fan troballes arqueològiques .
P.D.: es nota que m'agrada Badalona, eh?
Qui més pensa que un cop traslladada la R1 a l'interior s'hauria de prolongar per sota de la Gran Via i enllaçar-la amb els FGC a Plaça Espanya? És el que jo faria. I des d'allà, la línia la continuaria per la costa, fins a Sant Boi, Gavà, Castelldefels, Sitges, Vilanova i la Geltrú...
I, com ja vaig dir, l'actual infraestructura arran de la costa del Maresme, remodelar-la i aprofitar-la per a un TramMaresme.
I, com ja vaig dir, l'actual infraestructura arran de la costa del Maresme, remodelar-la i aprofitar-la per a un TramMaresme.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
QUÈ NO TENEN UTILITAT ?EUKibo wrote:repeteixo, les vies no es soterren van fora! Les actuals estacions de Badalona i Sant Adrià no tenen gaire utilitat ni estan situades en un lloc estrategic. Amb una paradeta de TRAM ja hi ha de sobres per la zona on estan situades!
No hi pujen viatgers a Badalona, malgrat que tinguin una freqüència relativament alta, no hi puja gent.
No hi pujen persones a Sant Adrià de Besòs, malgrat que tinguin la parada del Tram allà mateix.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Em sembla que de Mataró a Barcelona hauria d'haver una parada cada 800 o 1000m. per satisfer tota la demanda, anat en paralel a la costa a uns 300 o 400 m. pero aquest corredor hauria de tenir 4 vies amb:ddbar wrote:(...)-Només aïlla els municipis de les platges que ara per ara no són més que llocs de lleure que es visiten de tant en tant.
-La major demanda de l'interior suposaria construir més parades perdent velocitat el ferrocarril. No construir prou estacions per alleugerir
el recorregut de parades suposaria no satisfer la demanda.
-serveis locals fent totes les parades
-semidirectes, parant nomes a les principals (les parades actuals, per exemple)
-directes, que siguin els que vinguin de Masanet i Blanes, que no facin cap parada entre Mataro i Barcelona (com a molt 1 de cada 2 que pari a Badalona)
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
N'hi hauria prou, per començar amb una tercera via que fos per als trens ràpids: al matí sentit cap a BCN i a la tarda en sentit contrari. Així ja hi podrien posar CIVIS que féssin Blanes-Pl. Catalunya en menys d'una hora i potser es moririen d'èxit.
Com que hi ha llocs on no hi cap aquesta tercera via, que posin apartadors pels dos costats a totes les estacions i deixin la via directa sense andana. Per aquesta via directa sense andana els trens sense parada avançarien als trens parats a la via desviada. Però això seria complicar massa la circulació als caps pensants de la renfe.
Salut !!
Com que hi ha llocs on no hi cap aquesta tercera via, que posin apartadors pels dos costats a totes les estacions i deixin la via directa sense andana. Per aquesta via directa sense andana els trens sense parada avançarien als trens parats a la via desviada. Però això seria complicar massa la circulació als caps pensants de la renfe.
Salut !!
Ecomobisostrans wrote:Em sembla que de Mataró a Barcelona hauria d'haver una parada cada 800 o 1000m. per satisfer tota la demanda, anat en paralel a la costa a uns 300 o 400 m. pero aquest corredor hauria de tenir 4 vies amb:
-serveis locals fent totes les parades
-semidirectes, parant nomes a les principals (les parades actuals, per exemple)
-directes, que siguin els que vinguin de Masanet i Blanes, que no facin cap parada entre Mataro i Barcelona (com a molt 1 de cada 2 que pari a Badalona)
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Obviament la gent camina 10min mes per arribar a l'estacio o triga 25min mes anant en bus pero hi continua anant perque no te alternativa, es com si ara treus l'estacio de plaça catalunya i la poses a Barceloneta i sense connexio amb metro, obviament la utilitzara moltissima gent, pero a plaça catalunya te metros, fgc, busos...Pere wrote:QUÈ NO TENEN UTILITAT ?EUKibo wrote:repeteixo, les vies no es soterren van fora! Les actuals estacions de Badalona i Sant Adrià no tenen gaire utilitat ni estan situades en un lloc estrategic. Amb una paradeta de TRAM ja hi ha de sobres per la zona on estan situades!
No hi pujen viatgers a Badalona, malgrat que tinguin una freqüència relativament alta, no hi puja gent.
No hi pujen persones a Sant Adrià de Besòs, malgrat que tinguin la parada del Tram allà mateix.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Però és que tu ens estas dient que amb una parada del TRAM n'hi ha prou, i l'exemple el tens a Sant Adrià de Besòs que n'hi ha una parada al costat de la Renfe i tot i així molta gent es decanta a agafar Rodalies Renfe.EUKibo wrote: Amb una paradeta de TRAM ja hi ha de sobres per la zona on estan situades! (...)
Obviament la gent camina 10min mes per arribar a l'estacio o triga 25min mes anant en bus pero hi continua anant perque no te alternativa, es com si ara treus l'estacio de plaça catalunya i la poses a Barceloneta i sense connexio amb metro, obviament la utilitzara moltissima gent, pero a plaça catalunya te metros, fgc, busos.