Obviament, aixo esta clar que no t'ho negare perque es aixi. Pero jo el que dic, es que al 97% dels usuaris de l'estacio actual de Sant Adrià els hi anirà millor o igual la nova estació de Sant Adrià, i els quatre gats perjudicats nomes hauran d'estarse 5min com a maxim mes. La nova estació es trobarà al centre, en un barri on hi ha molta densitat, centenars de milers de persones tindran un totalment nou i eficient servei de rodalies, amb correspondencia amb metro i desenes de linies de bus. Ara l'estacio es troba en una zona poc densa, on la meitat de cobertura es dona al mar. Si deixen nomes la parada de TRAM a l'actual Sant Adrià-Estació et puc assegurar que aquesta no es colapsara pas.Pere wrote:Però és que tu ens estas dient que amb una parada del TRAM n'hi ha prou, i l'exemple el tens a Sant Adrià de Besòs que n'hi ha una parada al costat de la Renfe i tot i així molta gent es decanta a agafar Rodalies Renfe.
L'estació de Sant Adrià
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
el dia que soterrin la renfe.............
el dia que soterrin la renfe o la tirin terra endins i també converteixin la N2 en una rambla els del maresme ja es poden començar a preocupar per les platges. Suposo que sou conscients que si el mar no s'ha menjat alguns trossos de terra és perquè el ministerio no para de tirar rocs enormes al costat de la via! Quan ho hagin soterrat (tard o d'hora o faran) es queixaran de la regressió ja veureu!
per cert el que s'ha comentat d'una tercera via no es podria fer ajustant els horaris? per cert des de BCN a sant Adrià no hi ha lloc per una altra via? i a badalona?
per cert el que s'ha comentat d'una tercera via no es podria fer ajustant els horaris? per cert des de BCN a sant Adrià no hi ha lloc per una altra via? i a badalona?
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Abans només eren "directes" per Sant Adrià, Montgat i Montgat-Nord (abans Montsolís) els trens que anaven a Blanes o a Massanet. O sigui un cada mitja hora en cada sentit. Però tenien un tren a Mataró o Calella cada 7-8 minuts en cada sentit.
Salut !!
Salut !!
metring wrote:Només cal recordar el temps que van estar fent reivindicacions, per tal que tots els Rodalies s'aturessin a Sant Adrià, cosa que abans ho feien uns pocs.
A Sant Adrià van començar a parar tots quan va començar el Fòrum 2004, imagino que per facilitar l'accés al Fòrum: baixar allà i fer transbord al Trambesòs. Un cop va acabar el fòrum, els horaris van quedar així... (recordar que, a més, hi va haver 2 línies especials de bus: la F1 i la F2 que anaven a Santa Coloma i Badalona, crec recordar)metring wrote:Potser si, però tot i així hi havien queixes, i al final, els hi van donar la raó, i ara s'aturen tots. Possiblement, no donarien abast, no ho sé. Si hi ha algú d'aquella zona de Sant Adrià que ho recordi, que digui la seva.
En canvi, a Montgat nord només paren tots a l'hora punta. A l'hora vall, i els caps de setmana els que van a Blanes-Maçanet no paren en aquesta estació.
Per cert, que Sant Adrià no és precisament una població massa gran en extensió... ¡de fet Castellar és el doble de gran, com a mínim! (contant només el casc urbà...). I si em salteu amb els barris de la Catalana i la Mina, recordar que l'estació de la RENFE tant actual com la futura tampoc els hi faria servei.
Re: el dia que soterrin la renfe.............
No té per què haver-hi regressió del litoral si es treuen les vies. Si on ara hi ha les vies de la renfadif hi poses vies del Tram el problema de l'erosió de les platges continuarà i haurem de continuar fent-hi actuacions per frenar-ho. Per tant, una cosa no treu l'altra.Ferry1ac1 wrote:el dia que soterrin la renfe o la tirin terra endins i també converteixin la N2 en una rambla els del maresme ja es poden començar a preocupar per les platges. Suposo que sou conscients que si el mar no s'ha menjat alguns trossos de terra és perquè el ministerio no para de tirar rocs enormes al costat de la via! Quan ho hagin soterrat (tard o d'hora o faran) es queixaran de la regressió ja veureu!
D'altra banda posar-hi dics submarins (com es vol fer per a les platges de Barcelona) seria part de la solució.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
Re: el dia que soterrin la renfe.............
Dics submarins? Perdo la meva ignorància però... No sé de que va això dels dicsIzo wrote:No té per què haver-hi regressió del litoral si es treuen les vies. Si on ara hi ha les vies de la renfadif hi poses vies del Tram el problema de l'erosió de les platges continuarà i haurem de continuar fent-hi actuacions per frenar-ho. Per tant, una cosa no treu l'altra.Ferry1ac1 wrote:el dia que soterrin la renfe o la tirin terra endins i també converteixin la N2 en una rambla els del maresme ja es poden començar a preocupar per les platges. Suposo que sou conscients que si el mar no s'ha menjat alguns trossos de terra és perquè el ministerio no para de tirar rocs enormes al costat de la via! Quan ho hagin soterrat (tard o d'hora o faran) es queixaran de la regressió ja veureu!
D'altra banda posar-hi dics submarins (com es vol fer per a les platges de Barcelona) seria part de la solució.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: el dia que soterrin la renfe.............
Si no m'equivoco, els dics bàsicament serveixen per a protegir la platja i que no desapareixi cada cop que hi ha un temporal.sortrens wrote: Dics submarins? Perdo la meva ignorància però... No sé de que va això dels dics
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: el dia que soterrin la renfe.............
Consisteixen en fondejar uns enormes blocs de pedra per evitar que el moviment de les onades, sobretot en temporals, s'emporti la sorra de les platges. Tanmateix, biòlegs marins i ecologistes afirmen que causen problemes per una altra banda ja que tallen els corrents marins paral·lels a la costa i vitals per l'hàbitat.sortrens wrote:Dics submarins? Perdo la meva ignorància però... No sé de que va això dels dics
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: el dia que soterrin la renfe.............
Buff pues si afecta l'habitat millor que no. A l'Ajuntament tenim els ecologistes governant.Guigui wrote:Consisteixen en fondejar uns enormes blocs de pedra per evitar que el moviment de les onades, sobretot en temporals, s'emporti la sorra de les platges. Tanmateix, biòlegs marins i ecologistes afirmen que causen problemes per una altra banda ja que tallen els corrents marins paral·lels a la costa i vitals per l'hàbitat.sortrens wrote:Dics submarins? Perdo la meva ignorància però... No sé de que va això dels dics
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!