Seguiment de 1100s a la L4

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

11/2/07: 1114-1404-113-1116-1115
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Aquest mateix he vist avui, i ja porta l'adhesiu que parla del tall que es farà a quatre estacions, per obres a l'infrastructura, de les que ja en parlava aquí .
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

16/2/07: 1163-1164-1161-1416-1162
16/2/07: 1127-1128-1125-1407-1126 (al seu dia, una de les primeres 1100 reformades, o potser la primera)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

seguimos para bingo!


recordo el primer cop que vaig pujar a un 1100 reformat, vaig alucinar! ho veia massa modern i tot, amb aquelles barres al costat dels seients que no eren rectes! :o
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Vist el 1186-1422-1185-1188-1187. Per cert, duia els vidres tant llardosos, que costava veure a quina estació et trobaves. Sort de la megafonia! :x
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

21/2/07: M-R-M-M-1167
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

22/2/07: M-R-1105-1108-1107

ja tenim el segon localitzat :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

24/2/07: 1150-R-M-M-1151

vist a les cotxeres del Triangle 8)
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Segons informa Busman al Fòrum dels Autobusos de José Mora, s'ha vist un 2100 a la línia 4 amb el torn 412. No sé si serà en servei comercial o en proves.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

bé, doncs ara ens hi haurem de posar seriosament...
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

28/2/07: M-R-1101-1104-1103
per cert que el 04 feia un soroll un pèl inquietant a l'arrancar (donava una sensació similar a la d'un cotxe quan patina l'embragatge)
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

M'informa en Jordilar via SMS que continua circulant el 2100 per la L4 amb el torn 412.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Pere wrote:M'informa en Jordilar via SMS que continua circulant el 2100 per la L4 amb el torn 412.
Per parlar dels 2100 a la L4, millor fer servir aquest altre fil:
http://transport.cat/viewtopic.php?t=4913
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

wefer wrote: Per parlar dels 2100 a la L4, millor fer servir aquest altre fil:
http://transport.cat/viewtopic.php?t=4913
Ho sento, no m'agraden els fils amb títol en majúscules.


:P
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

1/3/2007: 1178-1420-1177-1180-1179
1/3/2007: 1154-1414-1156-1155-M
1/3/2007: 1130-1408-M-1132-1131
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Avui, després de recòrrer infinitat de carrers, plens de maratonistes,
he baixat a la línia 4, i he vist els 1182-1421-1181-1184-1183 i el 1104-1103-1101-1401-1102
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Atenció, que diuen a TMB que ja circula el primer 2100 a la línia 4:

Comença el transvasament de trens de L2 a L4

● Quinze unitats de la sèrie 2100, més modernes i confortables, passaran a la línia groga del metro per rejovenir-ne el material mòbil

Ha començat a circular amb passatgers per la línia 4 de metro el primer tren de la sèrie 2100, procedent de la línia 2. El transvasament de trens entre la línia lila i la groga forma part d’un pla redistribució del material mòbil arran de l’entrada progressiva de 99 trens nous entre el 2005 i el 2008, una amplíssima operació de renovació i millora que no té precedents al metro de Barcelona.

La incorporació dels trens de la sèrie 2100 suposa una millora notable per al confort i la fiabilitat de la línia 4. La característica més visible d’aquests trens, fabricats l’any 1997, és que són del tipus continu, és a dir, que els seus cinc cotxes estan units per passadissos d’intercomunicació que permeten la distribució uniforme del passatge. Des del punt de vista tecnològic, compten amb sistemes de suspensió més avançats per minimitzar el soroll i les vibracions.

De manera progressiva aniran passant a la línia 4 totes les 15 unitats 2100 que fins ara donaven servei a la línia 2. A la línia lila aquests trens estan sent substituïts pels de la sèrie 9000, preparats per a la conducció automàtica, ja que en un futur la línia 2 i la línia 9 compartiran el tram entre Parc Logístic i l’Aeroport i hauran de ser explotades de manera conjunta. Actualment Metro ja ha rebut vuit unitats 9000.

Paral·lelament, durant tot l’any en curs a la línia 4 s’aniran donant de baixa trens de la sèrie 1100, construïts als anys 70. Una desena d’unitats d’aquesta sèrie continuaran donant servei en aquesta línia per complementar les de la sèrie 2100 i poder mantenir l’oferta actual de 19 trens circulant simultàniament en hora punta.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

2/3/07: 1198-1425-1197-1200-1199

ara que ja s'havia acabat l'estrès del llistat de mils, ara a estressar-nos amb els 1100s, això és un no-parar!
per cert, el llistat de 3000 reformats el farà la tia rita!
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

5/3/07: 1134-1409-1133-1136-M, per cert que segons el llistat d'en Theo abans era 1136-1409-1135-1134-1133, aíxí que (ja deu fer temps) que van reordenar la unitat.
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

metring wrote:Paral·lelament, durant tot l’any en curs a la línia 4 s’aniran donant de baixa trens de la sèrie 1100, construïts als anys 70. Una desena d’unitats d’aquesta sèrie continuaran donant servei en aquesta línia per complementar les de la sèrie 2100 i poder mantenir l’oferta actual de 19 trens circulant simultàniament en hora punta.
Segons el diari de TMB que he estat llegint avui això només serà temporal, ja que quan acabi el desplegament de la sèrie 9000 a la L2, també es substituiran els restants 1100 de la L4 per 9000s... i això podria ser cap a finals d'aquest any :|
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”