Exclusiva del FTC: 6000s pel Morrot i 3000s reformats

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Exclusiva del FTC: 6000s pel Morrot i 3000s reformats

Post by JaMiRo! »

Hola!

Va, seré bona persona i iniciaré aquest fil per dir que:

-Les 6000s entraran pel Morrot (no pel morro, pel Morrot). Aquell bon home volia dir Can Tunis, no? :D

-Al Triangle hi ha una 3000 reformada, preciosa. Un frontal amb esquema de pintura semblant a la 5000, amb fars carenats, intercomunicació entre vagons i interiors tipus 5000/9000. :o

Aquestes exclusives són propietat dels 30 frikis que hem anat avui al Triangle a liar-la. :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

No us ha semblat la farera del 3000 reformat familiar ??? A mi em recordava la del tamagotxis de RENFE, no sé igual he estat jo pero ...feia una retirada.

Per cert lo dels 6000 no ho he entés ben bé , vale entren pel Morrot i després . . .
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Una imatge val més que mil paraules
Attachments
3000 i 300
3000 i 300
tmb-3000r-04.jpg (87.78 KiB) Viewed 6997 times
Frontal del 3000 reformat
Frontal del 3000 reformat
tmb-3000r-03.jpg (67.9 KiB) Viewed 8078 times
Interior del 3000
Interior del 3000
tmb-3000r-02.jpg (81.07 KiB) Viewed 8065 times
Passadís d'intercomunicació de cotxes 3000
Passadís d'intercomunicació de cotxes 3000
tmb-3000r-01.jpg (65.54 KiB) Viewed 8077 times
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Cap a l'agulla de Pl. Catalunya
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

K ens avisin que fem una trobada nocturna a l'andana de Renfe entrant pel CAC. xD
Denisuko wrote:Cap a l'agulla de Pl. Catalunya
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

liniadelRipollés wrote:K ens avisin que fem una trobada nocturna a l'andana de Renfe entrant pel CAC. xD
Denisuko wrote:Cap a l'agulla de Pl. Catalunya
Veure passar els 6000 per Bellvitge o Sants també pot ser una experiència de "porno dur" :)
Jordilar

Post by Jordilar »

I a Sants. Petarà l'enclavament?

Salut,
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

En aquest cas, BTS entre Sants i Barcelona- Plaça Catalunya i BT entre aquesta i Catalunya...amb fanalets i tot això...i jo dins el tren supervisant les operacions.
Jordilar wrote:I a Sants. Petarà l'enclavament?

Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
alex86bcn
N5
N5
Posts: 111
Joined: Tuesday 13/06/2006 3:56
Location: Pels voltants d'Hospital Clinic

Post by alex86bcn »

Que wapo el 3000!!! quan el veurem en circulacio??? (nomes s'ha reformat aquesta unitat, o se'n reformaran més??) es que gairebe sembla nou!!!!

La veritat que si, veure un 6000 circulant per Sants i caçarlo al pont de la Torrassa pot ser una experiencia hardcore porno dur.

X cert...en un fil no es va dir que el canvi d'agulla de pl Cat. no te agulla?!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

En principi, reformaran tots, per tal que quedin a l'alçada, per dir-ho d'alguna forma, dels 5000 i els 9000. Per cert, amb la pintura nova exterior, havien cobert els números.
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Per cert, veient la reforma del 3000 m'ha vingut al cap com podrien quedar els 4000 reformats.. potser d'aqui "poc" també ens trobem amb algun 4000 amb el frontal vermell ... :D
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Ara ja sé perqué m'estic trobant massa 2000's i menys 3000's a la L3.
I també n'estic veient mès 5000,ja n'hi han 4 segurs i crec que mès.
User avatar
Mr. Baricentro
N6
N6
Posts: 311
Joined: Monday 11/07/2005 16:20
Location: España
Contact:

Post by Mr. Baricentro »

Aixo d'exclusiva.... s'hauria de discutir.

I sobre els 3000: verdaderament lamentable la reofrma que els hi han fet. S'agués acabat abans pintantlo i netenjant una mica el tren en si. El sostre blanc potser es l'unic que otser es potdir aceptable. El que es el frontal vermell, negre, amb aquets focus tan lamentables. Ganes de tirar els dners fent "remakes", amb lo sencill que era donarlis una bona capa de pintura íntegrament blanca, gris al 60% per als equips, i negre per als sostres i elements d'aquests.

Em resulta lamentable que es facin aquetses coses a uns trens que foren una verdadera revolució per al metro de Barcelona.
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Respecte al 3000, una paraula pot dir tot el que veig: Preciós
m'encanta aquesta forma senzilla, barata suposo, que fa que un tren es pugui renovar i canviar la monotomia sense haver de comprar altre tren. L'esquema m'encanta, la veritat es que als 500 2000 3000 4000 sempre els he vist com neveres (blancs i cuadrats), ara veig que més enllà del cuadriculat hi ha un model preciós, que brillant, amb uns fars esplendorosos, sense sients negres, i amb una mica de color, queda millor que un tren nou!
Una pregunta, algú sap si pintaran la resta de neveres? (500, 2000, 2100, 3000, 4000)
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

M'agrada com queden els 3000, però crec que enlloc de llensar els diners en tunnings que no fan falta, poden arreglar coses que si que en fan, com per exemple, posar una maquina de bitllets a Maragall L4, arreglar les escales d'algunes estacions que estan super-gastades, elevar el terra de les andanes fins al nivell dels trens, etc.
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

M'ha fet gracia aixo de Tunning metrero....Correran mes tambe? :)

Per cert ningu sap quin número son les unitats modificades?

A mi l'interior si que m'hagrada, l'exterior es mes discutible, pero no em desgrada, s'hi de cas els colors triats corporatius.

Si no recordo malament aquests trens van comenÇar a circular l'any 1985 i aixo sería fa 22 anys, que el temps passa volant, jo crec que si que els hi feia falta una reforma, no fos cas que amb l'arribada dels nous 5000 etc... la gent digues que son vells i demanessin el cambi....
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Bé, els primers 3000 van començar a circular un any més tard, el 1986, i així ho indica en una placa conmemorativa que hi a darrera la cabina del conductor, del cotxe 3001, cosa que ja he esmentat en algún altre fil.
Jordilar

Post by Jordilar »

faristol wrote: Per cert ningu sap quin número son les unitats modificades?
Un dels motors era el golfu 3069.

Salut,
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Gracies per la aclaracio metring, vaja, vaja aixi que el 3069...

Una altre pregunta si la modificació es fa a el triangle i es una mica artesanal, podría ser que no tots fossin 100% iguals?

A mi els colors es el que no m'acaba de entrar, el disseny si, es que pasar de totalment blancs a un frontal quasi be negre es molt cambi, i a mi em segueixen recordant als gelats DRACULA, ja que tenen els mateixos colors: negre, vermell i blanc.

Pero de totes formes millor aixi que BLANCS-BLANCS, "rotllo" detergent Ariel ("Mas blanco no se puede").
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

el M amb cabina reformat-tunejat és el 3035, o això posava a la placa de dins :sant
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”