Passeig per alguna cotxera del FMB
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Aviso: aquest fil és per parlar de fer una altre sortida per la gent que no va poder anar a la cotxera del triangle. La resta de missatges seran esborrats per Off-Topic.
En quant a l'anterior visita, només una frase: LA MILLOR VISITA QUE HE TINGUT OPORTUNITAT DE FER. Senzillament.
Per la pròxima, des de l'administració intentarem deixar les normes més clares per tothom perquè ningú després es pugui queixar.
En quant a l'anterior visita, només una frase: LA MILLOR VISITA QUE HE TINGUT OPORTUNITAT DE FER. Senzillament.
Per la pròxima, des de l'administració intentarem deixar les normes més clares per tothom perquè ningú després es pugui queixar.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Jo ho torno a repetir: TREMENDO!!
Ahir estava en un núvol Ha estat la meva primera visita però dubto que això es pugui superar així que, altre vegada, gràcies per l'organització, metring!
Ara estaria bé quedar en res en quant a quina cotxera podem visitar, i ajudar en tot el possible al, JaMiRo! (era ell qui ho feia, oi?).
Vox
Ahir estava en un núvol Ha estat la meva primera visita però dubto que això es pugui superar així que, altre vegada, gràcies per l'organització, metring!
Ara estaria bé quedar en res en quant a quina cotxera podem visitar, i ajudar en tot el possible al, JaMiRo! (era ell qui ho feia, oi?).
Vox
Els vam veure gairebé tots!foronda 141 wrote:Pregunto:
¿Durant la visita heu vist algun tramvia o autobus de l'antiga dexelleria Salmerón de Castellar de N'Hug?
¿En quin estat es troban?
¿Heu fet alguna foto?
Salutacions.
Alguns en bon estat, altres regular i alguns en estat lamentable...
Jo vaig fer unes 20 fotos d'ells.
Visca el metro!!
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
QUINA ENVEJA EM DONEU RENASSOS!!!!!
Un 3000 en ple proces de Reforma!!! UFFFF que bo!!!!!
I tots al peu dels 300 caram caram!!!!
Jo vaig arrivar ahir de Madrid i també vaig veure coses interesants en el camp automovilistic es clar.. i en el viatge uns quants Anecs, velaros, Civias, alaris etc.. etc.. i vaig pujar a una 446 ja que aqui no n'hi han.
Per cert increible el METROSUR de Madrid, quins accesos, quines andanes, quins vestibuls!!!, INMENSOS, l'estació de Puerta del Sur increible, escales dobles per fer el transbordament i un mural fotografic en forma de semicercle a la boveda amb un bosc gegantí que semblava que estiguesis al mitg del Montseny.
i per no parlar dels faraonics tunels de la M30 en el poc que hi ha inaugurat 4 i 5 carrils en ambdos sentits de la marxa!!!
A LA SEGUENT M'APUNTO
Espero que aixo de una segona visita al triangle tiri endavant.
Un 3000 en ple proces de Reforma!!! UFFFF que bo!!!!!
I tots al peu dels 300 caram caram!!!!
Jo vaig arrivar ahir de Madrid i també vaig veure coses interesants en el camp automovilistic es clar.. i en el viatge uns quants Anecs, velaros, Civias, alaris etc.. etc.. i vaig pujar a una 446 ja que aqui no n'hi han.
Per cert increible el METROSUR de Madrid, quins accesos, quines andanes, quins vestibuls!!!, INMENSOS, l'estació de Puerta del Sur increible, escales dobles per fer el transbordament i un mural fotografic en forma de semicercle a la boveda amb un bosc gegantí que semblava que estiguesis al mitg del Montseny.
i per no parlar dels faraonics tunels de la M30 en el poc que hi ha inaugurat 4 i 5 carrils en ambdos sentits de la marxa!!!
A LA SEGUENT M'APUNTO
Espero que aixo de una segona visita al triangle tiri endavant.
Last edited by faristol on Monday 26/02/2007 11:09, edited 1 time in total.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
No sé si això és off-topic o no, ho diexo en mans dels asministradors.
Jo vaig ser dels que estava a la llista de "reserves" prácticament fins a l'últim moment. Vaig assebentar-me que hi tenia lloc divendres a la tarda. Com que hi tenia interès, vaig estar pendent de les baixes dúltima hora i no m'hagués emprenyat si no hi hagués pogut anar perquè vaig ser jo qui es va apuntar massa tard.
Qui va organitzar la visita no té la culpa que la gent "causi baixa" apurant fins a l'últim moment, això és responsabilitat dels qui van dir que vindrien i després no els resulta possible. Sigui com sigui, crec que vam ser 34, només va fallar en Serie-1000, i perque va posar-se malalt aquella mateixa nit: impossible avisar a temps.
Per mi, tot es va fer el millor possible. Enhorabona a metring!
Jo vaig ser dels que estava a la llista de "reserves" prácticament fins a l'últim moment. Vaig assebentar-me que hi tenia lloc divendres a la tarda. Com que hi tenia interès, vaig estar pendent de les baixes dúltima hora i no m'hagués emprenyat si no hi hagués pogut anar perquè vaig ser jo qui es va apuntar massa tard.
Qui va organitzar la visita no té la culpa que la gent "causi baixa" apurant fins a l'últim moment, això és responsabilitat dels qui van dir que vindrien i després no els resulta possible. Sigui com sigui, crec que vam ser 34, només va fallar en Serie-1000, i perque va posar-se malalt aquella mateixa nit: impossible avisar a temps.
Per mi, tot es va fer el millor possible. Enhorabona a metring!
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
APA, APA poseu-m'he els dents llargs....Mortadel·lo wrote:
al peu, a dins i a sota
Cambio veure i entrar a un 300 per veure "nenes" i ferraris.
PD els recanvis que vaig trobar pel RENAULT 4/4 no els canvio per res, el millor de tot!!! ("nenes i Ferraris") inclosos.
Be també recomano a tots els metreros una volta pel METROSUR de Madrid, sense paraules....
El meu cas ha sigut, sens dubte, el més sonat. Vaig començar la llista sense apuntar-m'hi, després vaig absentar-me tres setmanes del fòrum i quan vaig tornar estava tan endarrere a la cua que no tenia cap esperança de poder entrar. Ara ho puc dir obertament: em corroïa per dins de mala manera. Jo també em vaig emprenyar per com havien anat les coses, però m'emprenyí* amb mi mateix, no amb el fòrum ni, encara menys, en com s'havia gestat la llista. Si vaig mostrar-me empipat va ser perquè precisament la persona que s'està queixant ara, tot i aparèixer més tard que jo, pretenia passar per davant meu a la llista.Albert wrote:Jo vaig ser dels que estava a la llista de "reserves" prácticament fins a l'últim moment. Vaig assebentar-me que hi tenia lloc divendres a la tarda. Com que hi tenia interès, vaig estar pendent de les baixes dúltima hora i no m'hagués emprenyat si no hi hagués pogut anar perquè vaig ser jo qui es va apuntar massa tard.
No vull allargar-me perquè seré fregonat, només diré una última cosa: si la baixa de l'acompanyant de l'Orique s'hagués confirmat més tard de les deu de la nit, difícilment hauria pogut venir. Així doncs, si jo he acabat entrant a la llista ha sigut qüestió d'hores.
* Com m'encanta aquest temps verbal
El meu grau de motivació a pujat una mica i per això he tingut suficient esforç per pujar unes quantes fotos, hagi aquí les fotos:
La sorpresa: El primer 3000 ( 3069 ) reformat:
El mític i llegendari 300 del GMB al costat del 3000:
Cabina del 300:
Tranvies preservats en el fons de la cotxera:
Zona de tallers i foses. Un 2100 i un 9000 en fa se montaje al fons:
Cabina d'un 2100:
Un 9000 i un 2100 a la zona d'estacionament de vies:
I per acabar, l'únic 1100 que hi havia al Triangle:
Espero que siguin del vostre agrad.
Salut,
La sorpresa: El primer 3000 ( 3069 ) reformat:
El mític i llegendari 300 del GMB al costat del 3000:
Cabina del 300:
Tranvies preservats en el fons de la cotxera:
Zona de tallers i foses. Un 2100 i un 9000 en fa se montaje al fons:
Cabina d'un 2100:
Un 9000 i un 2100 a la zona d'estacionament de vies:
I per acabar, l'únic 1100 que hi havia al Triangle:
Espero que siguin del vostre agrad.
Salut,
Arribo tard...
Hola!
Perdoneu que faci tard, ací la foto de grup:
Si la voleu en full-resolution, feu click aquí.
Salut!
Perdoneu que faci tard, ací la foto de grup:
Si la voleu en full-resolution, feu click aquí.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Demanem la indulgència d'en Wefer, durant un sol missatge (que no fa referència a la visita), per fer-vos partíceps que en Mr. Baricentro ens ha demanat disculpes per la seva actitud en aquest tema després de la visita, a la metring perquè en realitat era qui les mereixia realment, i a mi suposo que per la meva vehemència en recolçar-la.
Comprenem les circumstàncies personals de les quals ens ha fet partíceps, i sense cap mena de dubte acceptem les seves disculpes.
M(etring) 1001 - fRan-ikaRus 1301 - 28 de febrer del 2007 (any del Triangle)
Comprenem les circumstàncies personals de les quals ens ha fet partíceps, i sense cap mena de dubte acceptem les seves disculpes.
M(etring) 1001 - fRan-ikaRus 1301 - 28 de febrer del 2007 (any del Triangle)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan