Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

metring wrote:A les hores, podriem fer excursió a Saragossa o a Beasain, per caçar nous trens, tant 6000 com el que hi hagi :D
Lamento comunicar que Dilluns passat vaig estar per motius de feina a la factoria de CAF a Saragossa i no es veia cap 6000 ni res, els deuen tenir amagadets "para que no vengan estos catalanes a hacer foticos"
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

A les hores, potser són a Beasain.
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

metring wrote:A les hores, potser són a Beasain.
Encara no ho tinc confirmat pero possiblement dintre de dues setmanas tingui que anar a la factoria de Beasain, per si els 6000 agafare la camera
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Sabeu alguna cosa nova del 6000?????? Ja deu estar a punt d'arribar... i encara no sabem res de res... Jo estic impacient per veure els 6000 i la nova estació de Sagrera ja...
Alacreu
N4
N4
Posts: 64
Joined: Monday 05/06/2006 10:21
Location: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Post by Alacreu »

Les dues primeres unitats de 6000 arribaran a Barcelona durant el mes d'Abril.
M'ho ha dit una persona de confiança que treballa a la línia 1.

Així que, fins l'Abril, res de res.

Salutacions!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Alacreu wrote:Així que, fins l'Abril, res de res.
Ben mirat, ja no falta tant, que estem acabant febrer.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Guigui wrote:
Alacreu wrote:Així que, fins l'Abril, res de res.
Ben mirat, ja no falta tant, que estem acabant febrer.
Aixo vol dir que la CAF a mes ara porta problemes de puntualitat. El primer serie 6000 te 4 dies per arribar i sino ja estara en retard, ha d'arribar abans que acabi el febrer segons contracte.

Espero que si es confirma aquest retard TMB apliqui alguna clausula a CAF de sansió per aquests dos mesos que als usuaris de la L1 ens fastidiaran de servei.
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Post by Proastiakos »

Dubto molt que Ferrocarril Metropolità de BCN, en l'argot TMB (tot i aixó recordem que TMB és una marca) apliqui alguna sanció contra CAF, és més, per a metro contra més tard els hi arribin millor ja que pel moment és gairebé imposible la integració a la línia dels nous trens més que res per les retirades ja que no tenen espai. En breu s'espera reobrir l'apartador (que no la cotxera) de Sagrera per retirar-hi trens, peró com a molt allà hi cabrien dos, de la resta no en podem demanar més, a Torras es impracticable, cada nit ja hi dormen els tres 4000 que hi caben ( alguns cops fins i tot a via 2 s'estaciona algun); Fondo com Hospital, final de linia i ocupació total; Sta. Eulalia ja esta col·lapsada per ser tallers i per tenir la reserva fixa de trens; Hospital de Bellvitge més del mateix, totalment col·lapsada, els trens fins i tot dormen a les andanes i encara no s'ha mogut res per començar l'engrandiment de la cua de maniobres, que hauria de ser ja perquè sinó els 6000 no se on es ficaran :S

Així que vistos els plans jo m'esperaria més per l'arribada dels 6000.

Salutacions!!
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Proastiakos wrote:Dubto molt que Ferrocarril Metropolità de BCN, en l'argot TMB (tot i aixó recordem que TMB és una marca) apliqui alguna sanció contra CAF, és més, per a metro contra més tard els hi arribin millor ja que pel moment és gairebé imposible la integració a la línia dels nous trens més que res per les retirades ja que no tenen espai. En breu s'espera reobrir l'apartador (que no la cotxera) de Sagrera per retirar-hi trens, peró com a molt allà hi cabrien dos, de la resta no en podem demanar més, a Torras es impracticable, cada nit ja hi dormen els tres 4000 que hi caben ( alguns cops fins i tot a via 2 s'estaciona algun); Fondo com Hospital, final de linia i ocupació total; Sta. Eulalia ja esta col·lapsada per ser tallers i per tenir la reserva fixa de trens; Hospital de Bellvitge més del mateix, totalment col·lapsada, els trens fins i tot dormen a les andanes i encara no s'ha mogut res per començar l'engrandiment de la cua de maniobres, que hauria de ser ja perquè sinó els 6000 no se on es ficaran :S

Així que vistos els plans jo m'esperaria més per l'arribada dels 6000.

Salutacions!!
La cua de maniobres crec que va per llarg!

El que sí que crec farán serà que un cop començin a rebre els 6000, aniràn enviant els 4000 a reformar, cosa que deixaria espai als nous 6000.

De fet, el tenir 10 trens més servirà quan estiguin fetes les ampliacions cap El Prat i Badalona. Fins alhesores, entre que els 4000 aniran a reformarse i tal, els 6000 dubto que ajudin a augmentar freqüencies. Potser quan totes les 4000 tornin, es podràn augmentar freqüencies, més que res per que encara no estaràn fetes les ampliacions :?

Vox
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Si totes les cotxeres i apartadors de la línia 1 estan a rebentar, imagino que ja s'hauran plantejat seriosament d'ampliar alguna cotxera, o afegir vies d'ample ibèric al Triangle, sino d'aquí un temps, els trens hauran de "dormir" a les mateixes estacions...
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

metring wrote:Si totes les cotxeres i apartadors de la línia 1 estan a rebentar, imagino que ja s'hauran plantejat seriosament d'ampliar alguna cotxera, o afegir vies d'ample ibèric al Triangle, sino d'aquí un temps, els trens hauran de "dormir" a les mateixes estacions...
A hospital de Bellvitge esta aprovat ja la construccio d'unes cotxeres per a 10 trens.

Igualment, podrien aparcat a les estacions de forma excepcional mentre s'acaben les cotxeres, pero jo vull millores a la L1 ja!!!
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Post by Proastiakos »

["A hospital de Bellvitge esta aprovat ja la construccio d'unes cotxeres per a 10 trens.

Igualment, podrien aparcat a les estacions de forma excepcional mentre s'acaben les cotxeres, pero jo vull millores a la L1 ja!!!]"

Eukibo només dir-te que deixar els trens per les nits a les estacions es un gran problema, per moviments, manteniment de vies, infraestructures, seguretat etc, etc...; recorda que per les nits es treballa i bastant.

La cotxera d'Hospital de Bellvitge té per llarg, es una obra ben dificil, la ja actual cua de maniobres es troba sota l'autovia de Castelldefels i s'ha de muntar un "caos" per començar a moure tot allò i adecuar-ho.

Jo tambè vull millores a la L1, per no parlar-ne d'ampliacions, però les coses no es fan en dos dies, sempre hi han problemes i inconvenients, a més a més tingues en compte que la L1 és una línia bastant complexa en gairebè tots els aspectes.

Salutacions!
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

ai que patirem si necessiten l'espai del 400 :?
ES PELIGROSO ASOMARSE
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Ara fa poca estona acabo de veure un 2100 amb viatgers entre Bogatell i Ciutadella - Vil·la Olímpica. El tren circulava en sentit La Pau i portaria el número de torn 412 (ho interpolo segons els 1100 que li anaven darrere)
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Busman del fòrum dels autobusos també ho diu. I, segons ell, portava el 412 de torn.
PD. Abans ho he posat al tema del seguiment de 1100 a la L4.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

orique wrote:Ara fa poca estona acabo de veure un 2100 amb viatgers entre Bogatell i Ciutadella - Vil·la Olímpica. El tren circulava en sentit La Pau i portaria el número de torn 412 (ho interpolo segons els 1100 que li anaven darrere)
Ja n'hi han 2100 a la L4?Jope quina rapidesa sent TMB :x
Per fi ja no hi ha el mateix tren circulant a la L4 :D
A veure quan porten els 6000 :D
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

orique wrote:Ara fa poca estona acabo de veure un 2100 amb viatgers entre Bogatell i Ciutadella - Vil·la Olímpica. El tren circulava en sentit La Pau i portaria el número de torn 412 (ho interpolo segons els 1100 que li anaven darrere)
I desde quan hi han les "2100" per la L4? Quantes hi han?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Mako448 wrote:
orique wrote:Ara fa poca estona acabo de veure un 2100 amb viatgers entre Bogatell i Ciutadella - Vil·la Olímpica. El tren circulava en sentit La Pau i portaria el número de torn 412 (ho interpolo segons els 1100 que li anaven darrere)
Ja n'hi han 2100 a la L4?Jope quina rapidesa sent TMB :x
Per fi ja no hi ha el mateix tren circulant a la L4 :D
A veure quan porten els 6000 :D
Potser les 9000 que Alstom va enviant a la L2 fan que TMB tingui problemes per guardarles i acceleren l'entrada de les 2100 a la L4 i per tant la destrucció de les 1100

:'(

Vox
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Vox wrote: Potser les 9000 que Alstom va enviant a la L2 fan que TMB tingui problemes per guardarles i acceleren l'entrada de les 2100 a la L4 i per tant la destrucció de les 1100
La destrucció de les 1100 és un fet. Es més, diria que des de fa un mes a Can Boixeres no es desmantellen 1000, i això que cada setmana o 10 dies cau un tren!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Platanito wrote:
Vox wrote: Potser les 9000 que Alstom va enviant a la L2 fan que TMB tingui problemes per guardarles i acceleren l'entrada de les 2100 a la L4 i per tant la destrucció de les 1100
La destrucció de les 1100 és un fet. Es més, diria que des de fa un mes a Can Boixeres no es desmantellen 1000, i això que cada setmana o 10 dies cau un tren!
Ja home, ja sé que les 1100 estan condemnades (indirectament, la seva mort s'ha vist accelerada per els retrasos de la L9 :?) però sobta que arrivi quasibé acabada l'extinció de les 1000's.

Per cert, que vols dir amb el tema Boixeres? encara queden 1000s, suposo que les que poques que hi ha cauran en questió de setmanes, no?

Vox
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”