Ho he buscat per varis llocs i no ho he trobat, m'agradaria saber la distancia kilometrica en ferrocarril entre Barcelona i Madrid i entre Barcelona i altres capitals, hi es a algun lloc?
Les distancies per carretera hi son a molts llocs, suposo que no variararn gaire amb les de ferrocarril, pero no seran les mateixes.
Algu sap la distancia kilometrica BCN-Madrid en tren?
Fa temps hi havia a la pàgina web de Renfe una aplicació que et donava la distància, en quilòmetres, entre dues estacions, però ara ja no hi és
Una de les perles d'aquesta aplicació web és que donava distàncies menors que les que es tarifiquen als trens regionals (exemple: Sants - Girona cobrat a 108 quilòmetres, segons allò només n'hi havia 102).
Una de les perles d'aquesta aplicació web és que donava distàncies menors que les que es tarifiquen als trens regionals (exemple: Sants - Girona cobrat a 108 quilòmetres, segons allò només n'hi havia 102).
- genissimon
- N10
Si els hagués conservat, tindria alguns bitllets dels de paper groc impresos amb una impresora d'agulles amb tinta verda (*). En aquests bitllets figurava Sants-Girona 102 Kms, tarificats a 105 Kms i Ps. de Gràcia-Girona 99 Kms tarificat a 100 kms.
(*) crec que són els fets per ordinador que van substituir els de cartró de les màquines Hugin.
Salut !!
(*) crec que són els fets per ordinador que van substituir els de cartró de les màquines Hugin.
Salut !!
entfe001 wrote:Fa temps hi havia a la pàgina web de Renfe una aplicació que et donava la distància, en quilòmetres, entre dues estacions, però ara ja no hi és
encara hi han bitllets d'aquestos. jo tiinc bitllets de Barcelona a Móra la Nova i Nonaspe (que es on viuen els meus avis). També tinc bitllets de Mora a Tarragona i Reus i Riba-Roja. Algunes de les distancies són:
Barcelona-Mora la Nova: 156 kms
Mora la Nova -Reus: 51 kms
Mora la Nova- Nonaspe: 50 kms
Mora la Nova-Tarragona: 68 kms
Jo m'estic fent una colecció de bitllets i tinc d'aquestos de paper grog, uns que són antics que son com a cartrons (sense imprimir) de color grog, blaus i l'abonament mensual i tinc un que li tinc molt d'apresi que es dels anys 70 que es del TER, TAF, TALGO ( es del meu pare i no l'acabo dentendre be). A lo millor als bitllets de grans línies diu la distancia on estan l'apartat dels números i alli si algu ho sap descifrar pot sapiguer la distància.
Barcelona-Mora la Nova: 156 kms
Mora la Nova -Reus: 51 kms
Mora la Nova- Nonaspe: 50 kms
Mora la Nova-Tarragona: 68 kms
Jo m'estic fent una colecció de bitllets i tinc d'aquestos de paper grog, uns que són antics que son com a cartrons (sense imprimir) de color grog, blaus i l'abonament mensual i tinc un que li tinc molt d'apresi que es dels anys 70 que es del TER, TAF, TALGO ( es del meu pare i no l'acabo dentendre be). A lo millor als bitllets de grans línies diu la distancia on estan l'apartat dels números i alli si algu ho sap descifrar pot sapiguer la distància.
-
- N5
Como guardo una guía de 1969, te puedo decir que la distancia entonces entre Madrid-Atocha y Barcelona-Término era de 690 kilómetros, por vía Caspe. Madrid-Atocha a Barcelona-Vilanova por Lérida y Manresa, 710 kilómetros.
En la actualidad, Madrid-Puerta de Atocha a Barcelona-Sants por Roda de Bará, 603 kilómetros.
Hay por la red un documento de excel con la kilometración de todas las lineas que fueron de Renfe. Los datos son un poco antiguos, pero por eso mismo más valiosos
En la actualidad, Madrid-Puerta de Atocha a Barcelona-Sants por Roda de Bará, 603 kilómetros.
Hay por la red un documento de excel con la kilometración de todas las lineas que fueron de Renfe. Los datos son un poco antiguos, pero por eso mismo más valiosos