PRIMICIA!! 1100 a la L11 i novetats!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

PRIMICIA!! 1100 a la L11 i novetats!

Post by pokeroms »

Holaa!!

Doncs això, novetats a l' L11:

1) Vist a Can Cuiàs un tren de la sèrie 1100 (per confirmar) a l'andana principal (és a dir, via 2). Per tant nosaltres entrem per l'altra andana que no hi ha res (la que no s'usa).

2) A Can Cuiàs jà estàn posant les portes a l'andana. No he vist res per el tren 1100.

Us poso links a les fotos.. Ho sento però estàn fetes amb mòbil :(

http://img167.imageshack.us/img167/7571 ... 002kj1.jpg

http://img167.imageshack.us/img167/2833 ... 001mm3.jpg

http://img167.imageshack.us/img167/7915/27022007fu7.jpg


Salutacions ;)
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

hi cap un tren de 5 cotxes a can cuiàs ?? :o
ES PELIGROSO ASOMARSE
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

No ho sé, perquè era pel matí i no he sortit a l'andana, pero hi era :x :x :x
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

A veure si serà un experiment amb una composició M-M...

Quants 500 n'hi ha, 3?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Mortadel·lo wrote:hi cap un tren de 5 cotxes a can cuiàs ?? :o
Que jo recordi la última vegada que hi vaig estar no, perque l'andana hi caben 2 cotxes i em sembla que uns pocs metres ja hi és la topera, encara que les fotos ven confirmen que es un 1100 (també pot ser un 1100 de 2 cotxes)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Jordilar

Post by Jordilar »

Es posible que sigui un de 2 cotxes i sembla ser que esta apagat. Poc espai a Trinitat Vella?

Salut,
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Jordilar wrote:Es posible que sigui un de 2 cotxes i sembla ser que esta apagat. Poc espai a Trinitat Vella?

Salut,
Vols dir Nova. ;)
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

el 1100 te a veure amb les portes d'andana. L'estan fent servir per portar el material de les portes.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Mireu, veig que no ho heu penjat, aqui esta la informacio oficial respecte L'11.
http://www10.gencat.net/gencat/binaris/ ... -54057.pdf

Crec que s'hauria d'accelerar el tancament d'andanes perque al metro la inmensisima majoria d'incidencies son degudes a gent que cau a les vies.
El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes... Nomes es podria adaptar la L5 i la L2 quan passin els 2100 a la L4. La L1 no podria amb els 4000, la L3 amb els 3100 (3000 reformats crec que es diuen aixi) i la L4 amb els 2100
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

I quan acabin, els 500 aniran completament sols?
Platanito wrote:Quants 500 n'hi ha, 3?
Sí.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

EUKibo wrote:El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes...
No. El problema és tenir material amb diferent distribució de portes.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

entfe001 wrote:
EUKibo wrote:El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes...
No. El problema és tenir material amb diferent distribució de portes.
Per aixo, a veure si s'afanyen a retirar els 1000 i 1100 i els 2100 i 3100 que encara estan en condicions de donar servei els concentrin en dues linies.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

EUKibo wrote:els 2100 i 3100
:martell2
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Trobo arriscat batejar una sèrie quan encara no se li ha donat cap número de falca a cap dels 2 cotxes reformats.
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Post by Proastiakos »

EUKibo wrote:Mireu, veig que no ho heu penjat, aqui esta la informacio oficial respecte L'11.
http://www10.gencat.net/gencat/binaris/ ... -54057.pdf

Crec que s'hauria d'accelerar el tancament d'andanes perque al metro la inmensisima majoria d'incidencies son degudes a gent que cau a les vies.
El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes... Nomes es podria adaptar la L5 i la L2 quan passin els 2100 a la L4. La L1 no podria amb els 4000, la L3 amb els 3100 (3000 reformats crec que es diuen aixi) i la L4 amb els 2100
Perdó?? La inmensisima majoria d'incidencies?? D'on ho has tret??
Et ben asseguro que no no i no. Preguem que el que diguis sigui una gran mentida perquè pobres caps d'estació si cada dos per tres tinguessin alguna incidència per caigudes als patis de vies...

Aixó de trens desfasats ho protesto. Cada tren es va dissenyar en la seva època i respón a les necessitats que hi havia en aquell moment, igual que les instalacions, no defenso a TMB però pel que veig s'estan retorçant els cargols per adaptar gairebè lo inadaptable (vegeu Torras i Bages...) i no els hi surt tant malament. Segueixo pensant que ets massa radical Eukibo :)

Per cert, aixó dels 3100 está tret de ben dins de la màniga :o
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

no sabríem pas quins cotxes són els del 1100 "de mercaderies"?
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

Hola.


Uuuuuuuu. als ''milcent'' s'els acaba la festa. L'entrada d'un ''dosmilcent'' a la L4 ja em fa patir, encara que no els quedan 4 dies. Ens queda mes d'un any per disfrutar dels 1100 .

El que personalment m'agradaría sería veure els 1100 a la 4 amb remolcs 1300 ''panoramics''.

Puc dir una cosa, es molt possible que encara que els 1100 deixin d'operar al FcMB no serán desballestats ¿que per que? hi ha la possbilitat de que tinguin el mateix destí que certs automotors electrics procedents dels FCC , automotors que tenen un nom que comença per gra y termina per nota.

¿Sabeu que vull dir? :twisted: :twisted:


Ah, ja que parlem d'aixó, os deixo un archiu en el qual es veu la meva idea per prolongar la vida dels 1100 a el metro de Barcelona.

Saluteishons!
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

sigfrid440s wrote:Ens queda mes d'un any per disfrutar dels 1100 .
I per patir els 1400! >:(
sigfrid440s wrote:El que personalment m'agradaría sería veure els 1100 a la 4 amb remolcs 1300 ''panoramics''.
Ahí le has dao.
sigfrid440s wrote:hi ha la possbilitat de que tinguin el mateix destí que certs automotors electrics procedents dels FCC
No sabia que Fomento de Construcciones y Contratas tingués granotes!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

Ferrocarriles de Cataluña?
Federació Catalana de Ciclisme?
Futbol Club Cáceres?
Fes Cas al Cobi?
Fot-li Candela Coi!
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Platanito wrote:
sigfrid440s wrote:Ens queda mes d'un any per disfrutar dels 1100 .
I per patir els 1400! >:(
:martell2 (x 1400)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”