Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Vox wrote:
Platanito wrote: La destrucció de les 1100 és un fet. Es més, diria que des de fa un mes a Can Boixeres no es desmantellen 1000, i això que cada setmana o 10 dies cau un tren!
Per cert, que vols dir amb el tema Boixeres? encara queden 1000s, suposo que les que poques que hi ha cauran en questió de setmanes, no?
Vull dir que segueixen desguaçant trens, però que em sembla que els dos 1000 que quedaven (si no recordo malament) encara no han passat per la pedra, així que el que s'està trinxant actualment deuen ser 1100.

Aquesta suposició la faig partint de la posició dels testers que es pot veure des del foradet que hi ha al carrer entre un dels hangars i un edifici prefabricat de vidre que hi han fet nou a dins de la cotxera. Abans, per aquell angle es veien sempre dos testers arrodonits (1000-1300 probablement), mentre que ara només en veig de quadrats (1100-1400?).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

de fet ja sabíem que hi havia pel cap baix dos 1100 en tràmits de desballestar-se, així que cap novetat :roll:
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

heu encertat. A la línia 5 queden 2 "1000's" operatius i un "intocable" perqué duu l'unitat i el REMOLC 1300 que es preservaran. El que veieu a boixeres es un 1100, concretament el 1119-1120.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Remolc 1300 preservat? Això és tota una primícia.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

El LLOP wrote: A la línia 5 queden 2 "1000's" operatius i un "intocable" perqué duu l'unitat i el REMOLC 1300 que es preservaran.
UUUUUEEEPPPPPAA!!!!

He llegit be? :x :x :x

UN 1300 Preservat......???????!!!!!!! OSTRES ES DEFINITIU???

Quina bona noticia i primicia )))2 )))2 )))2

Sembla que per fi s'ha decidit algo lògic i desitjable amb l'historia del Metro i la Ciutat.

M'en alegro, forÇa ))) ))) )))

I Quin Numero sera? amb tant ball de plaques... :?: :?: :?:
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

El LLOP wrote:heu encertat. A la línia 5 queden 2 "1000's" operatius i un "intocable" perqué duu l'unitat i el REMOLC 1300 que es preservaran. El que veieu a boixeres es un 1100, concretament el 1119-1120.
))) :anim )))3

Ara, per acabar deser feliç, necessito que em confirmin que NO es conservarà cap 1400... :twisted:
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Platanito wrote:Ara, per acabar deser feliç, necessito que em confirmin que NO es conservarà cap 1400... :twisted:
(Sí, no els compteu, n'hi ha 1400)

:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2
:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2
:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2
:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2
:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2
:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2
:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2
:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2
:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2
:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

A el Fran se li ha anat "l'olla" de la alegria de saber que no tan sols es conservara un 1000 si no un 1300, son coses i efectes comprensibles... :)

.....O Potser es un efecte retardat dels calÇots? :)
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

faristol wrote:A el Fran se li ha anat "l'olla" de la alegria de saber que no tan sols es conservara un 1000 si no un 1300, son coses i efectes comprensibles... :)

.....O Potser es un efecte retardat dels calÇots? :)
El sembla que li agraden els 1400. Quin mal gust!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

U-Bahn wrote:Busman del fòrum dels autobusos també ho diu. I, segons ell, portava el 412 de torn.
PD. Abans ho he posat al tema del seguiment de 1100 a la L4.
Pel que veig ja ha pogut pujar-hi i fer-li una foto amb el mòbil. El meu mòbil no té càmera, ahir no la portava, i avui me l'he deixat... :?
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

El LLOP wrote:heu encertat. A la línia 5 queden 2 "1000's" operatius i un "intocable" perqué duu l'unitat i el REMOLC 1300 que es preservaran. El que veieu a boixeres es un 1100, concretament el 1119-1120.
Saps quants 1100 s'han desballestat fins ara?

En quant a les 1000/5000, les segones deuen estar a punt d'estar ja al complet (les 39 demanades), no? Per tant a les 2 1000s operatives a les L5 els deuen quedar 2 telediaris :?

Vox
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

No podríem fer una darrera trobada per acomiadar els 1000? A veure si aquest cop pugués venir :D
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Avui he pujat a la 2100 que circula per la L4 amb el torn 412. He fet el recorregut Girona-La Pau.

La 2100 era la 2149-2150-2413-21xx-21xx

-Hi anaven 6 persones dins la cabina :x

-El tren anava força lent en tots els trams

-Sortint de Passeig de Gracia ha anat molt lent encara que més tard ha accelerat.

-A Ciutadella (crec) i Selva de Mar s'ha parat a l'andana abans d'hora. Abans del Maresme, directament s'ha parat estant encara al túnel.

-Sortint de Bogatell s'ha parat 2 cops consecutius

-La unitat 2100 estava força neta, m'he quedat al·lucinat amb el terra

-Els termómetres estaven enganxats, no tenien les llumetes

-No s'anunciaven les parades

-Hi havia 2 Remes i 2 noietes que han començat a fer comentaris sobre "el conductor" "como se puede conducir tan mal?" "Díos mío que hombre" i perles semblants.

Tela :D

Vox
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Trenscat wrote:No podríem fer una darrera trobada per acomiadar els 1000? A veure si aquest cop pugués venir :D
Estaria bé però, s'hauria de filar molt prim per encertar el moment del dia en que pot passar el 1000.

Vox
Jordilar

Post by Jordilar »

M'he creuat aquest 2100 a l'estació d'Alfons X. El número de Torn, en efecte, era el 412.

Salut,
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

Hola!


Un comentarí, a la sortida de Passeig de Gracia direcció La Pau hi ha una limitació a 25, ja que la linea agafa una baixada i tot seguit la curva mes tancada de tota la linea dins una trinxera per agafar amb el ramal del ''Gran Metro''.


Pero lo demes, veient que els 1100 son unes carraques que no frenen ni a la de 3 el 2100 aurá d'anar molt lent per no pillarlos. A mes l'han ficat de probes a lo xapucero , per veue que tal es comporta amb passatge.


A les 22:00 del 28 de Febrer el primer 2100 de a la L4 se m'ha escapat a Verdaguer en direcció New Trinity.

Per sort, uns imbecils que forçaven les portes per entrar em van donrar temps per ferli una fto al comvoy amb la camara gaire be sense batéría.

A veure si puc puixar-la al forum, si no va adjunt amb aquest post, plis, doneume instrusions per puixarla.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Vox wrote:
Trenscat wrote:No podríem fer una darrera trobada per acomiadar els 1000? A veure si aquest cop pugués venir :D
Estaria bé però, s'hauria de filar molt prim per encertar el moment del dia en que pot passar el 1000.

Vox
Però no havíem quedat en que hi hauria una volta de comiat dels 1000?

O és que el que em va enviar l'SMS des de la visita a Triangle va fer un brindis al sol?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

No, no, a la visita ens ho van dir. El què no sabien encara era el dia.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

"Colloni", que diria un italià, doncs publiqueu-lo amb tots els honors! :P

Clar, com que ja heu dispersat entre 8 o 10 temes el final dels 1000, el dels 1100, la preservació d'un 1100, patatín, patatán... :martell2

María José, ja tens deures: buscar el tema original del final dels 1000 (publicat fa molts mesos) i tenir l'honor d'afegir tan deliciosa notícia :P
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

ahir vaig deixar passar un parell de 1100s a la pau a veure si agafava el 2100 però ja vaig veure que no seria el cas, me'l vaig creuar a Jaume I, efectivament amb el torn 412; al menys ja tenim el llistat de 1100s força actualitzat
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”