PRIMICIA!! 1100 a la L11 i novetats!
PRIMICIA!! 1100 a la L11 i novetats!
Holaa!!
Doncs això, novetats a l' L11:
1) Vist a Can Cuiàs un tren de la sèrie 1100 (per confirmar) a l'andana principal (és a dir, via 2). Per tant nosaltres entrem per l'altra andana que no hi ha res (la que no s'usa).
2) A Can Cuiàs jà estàn posant les portes a l'andana. No he vist res per el tren 1100.
Us poso links a les fotos.. Ho sento però estàn fetes amb mòbil
http://img167.imageshack.us/img167/7571 ... 002kj1.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/2833 ... 001mm3.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/7915/27022007fu7.jpg
Salutacions
Doncs això, novetats a l' L11:
1) Vist a Can Cuiàs un tren de la sèrie 1100 (per confirmar) a l'andana principal (és a dir, via 2). Per tant nosaltres entrem per l'altra andana que no hi ha res (la que no s'usa).
2) A Can Cuiàs jà estàn posant les portes a l'andana. No he vist res per el tren 1100.
Us poso links a les fotos.. Ho sento però estàn fetes amb mòbil
http://img167.imageshack.us/img167/7571 ... 002kj1.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/2833 ... 001mm3.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/7915/27022007fu7.jpg
Salutacions
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Que jo recordi la última vegada que hi vaig estar no, perque l'andana hi caben 2 cotxes i em sembla que uns pocs metres ja hi és la topera, encara que les fotos ven confirmen que es un 1100 (també pot ser un 1100 de 2 cotxes)Mortadel·lo wrote:hi cap un tren de 5 cotxes a can cuiàs ??
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Mireu, veig que no ho heu penjat, aqui esta la informacio oficial respecte L'11.
http://www10.gencat.net/gencat/binaris/ ... -54057.pdf
Crec que s'hauria d'accelerar el tancament d'andanes perque al metro la inmensisima majoria d'incidencies son degudes a gent que cau a les vies.
El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes... Nomes es podria adaptar la L5 i la L2 quan passin els 2100 a la L4. La L1 no podria amb els 4000, la L3 amb els 3100 (3000 reformats crec que es diuen aixi) i la L4 amb els 2100
http://www10.gencat.net/gencat/binaris/ ... -54057.pdf
Crec que s'hauria d'accelerar el tancament d'andanes perque al metro la inmensisima majoria d'incidencies son degudes a gent que cau a les vies.
El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes... Nomes es podria adaptar la L5 i la L2 quan passin els 2100 a la L4. La L1 no podria amb els 4000, la L3 amb els 3100 (3000 reformats crec que es diuen aixi) i la L4 amb els 2100
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Per aixo, a veure si s'afanyen a retirar els 1000 i 1100 i els 2100 i 3100 que encara estan en condicions de donar servei els concentrin en dues linies.entfe001 wrote:No. El problema és tenir material amb diferent distribució de portes.EUKibo wrote:El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes...
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- Proastiakos
- N5
- Posts: 147
- Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
- Location: Badalona
Perdó?? La inmensisima majoria d'incidencies?? D'on ho has tret??EUKibo wrote:Mireu, veig que no ho heu penjat, aqui esta la informacio oficial respecte L'11.
http://www10.gencat.net/gencat/binaris/ ... -54057.pdf
Crec que s'hauria d'accelerar el tancament d'andanes perque al metro la inmensisima majoria d'incidencies son degudes a gent que cau a les vies.
El problema son els trens desfasats que no tenen distribucio continua de portes... Nomes es podria adaptar la L5 i la L2 quan passin els 2100 a la L4. La L1 no podria amb els 4000, la L3 amb els 3100 (3000 reformats crec que es diuen aixi) i la L4 amb els 2100
Et ben asseguro que no no i no. Preguem que el que diguis sigui una gran mentida perquè pobres caps d'estació si cada dos per tres tinguessin alguna incidència per caigudes als patis de vies...
Aixó de trens desfasats ho protesto. Cada tren es va dissenyar en la seva època i respón a les necessitats que hi havia en aquell moment, igual que les instalacions, no defenso a TMB però pel que veig s'estan retorçant els cargols per adaptar gairebè lo inadaptable (vegeu Torras i Bages...) i no els hi surt tant malament. Segueixo pensant que ets massa radical Eukibo
Per cert, aixó dels 3100 está tret de ben dins de la màniga
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Hola.
Uuuuuuuu. als ''milcent'' s'els acaba la festa. L'entrada d'un ''dosmilcent'' a la L4 ja em fa patir, encara que no els quedan 4 dies. Ens queda mes d'un any per disfrutar dels 1100 .
El que personalment m'agradaría sería veure els 1100 a la 4 amb remolcs 1300 ''panoramics''.
Puc dir una cosa, es molt possible que encara que els 1100 deixin d'operar al FcMB no serán desballestats ¿que per que? hi ha la possbilitat de que tinguin el mateix destí que certs automotors electrics procedents dels FCC , automotors que tenen un nom que comença per gra y termina per nota.
¿Sabeu que vull dir?
Ah, ja que parlem d'aixó, os deixo un archiu en el qual es veu la meva idea per prolongar la vida dels 1100 a el metro de Barcelona.
Saluteishons!
Uuuuuuuu. als ''milcent'' s'els acaba la festa. L'entrada d'un ''dosmilcent'' a la L4 ja em fa patir, encara que no els quedan 4 dies. Ens queda mes d'un any per disfrutar dels 1100 .
El que personalment m'agradaría sería veure els 1100 a la 4 amb remolcs 1300 ''panoramics''.
Puc dir una cosa, es molt possible que encara que els 1100 deixin d'operar al FcMB no serán desballestats ¿que per que? hi ha la possbilitat de que tinguin el mateix destí que certs automotors electrics procedents dels FCC , automotors que tenen un nom que comença per gra y termina per nota.
¿Sabeu que vull dir?
Ah, ja que parlem d'aixó, os deixo un archiu en el qual es veu la meva idea per prolongar la vida dels 1100 a el metro de Barcelona.
Saluteishons!
I per patir els 1400!sigfrid440s wrote:Ens queda mes d'un any per disfrutar dels 1100 .
Ahí le has dao.sigfrid440s wrote:El que personalment m'agradaría sería veure els 1100 a la 4 amb remolcs 1300 ''panoramics''.
No sabia que Fomento de Construcciones y Contratas tingués granotes!sigfrid440s wrote:hi ha la possbilitat de que tinguin el mateix destí que certs automotors electrics procedents dels FCC
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact: