Civies a la línia R4?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Home...i lo de Martorell què? Va ser arrel d'allò que algú inepte va dir que la C4 tindria nous trens dilluns...així que si ens queixem i ens torejen més, no sé què pensar...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Allò de Martorell no passa d'una rebequeria. Si no, mira com han maltractat i violentat l'usuari de Rodalies des de l'estiu passat. Això a Madrid hauria causat un terrabastall tan gran que a hores d'ara ja haurien rodat alguns caps, i no precisament de mitges llufes. En canvi, aquí encara hem d'aguantar impresentables que no tenen res millor a fer que donar rots verbals de l'estil "això és una maniobra de la Generalitat per quedar-se amb Rodalies".

Caldran molts Martorells i en estacions de més pes perquè els cacics de torn (a Madrid per deixadesa i a Barcelona per inoperància) reaccionin i facin d'una punyetera vegada quelcom per la immensa majoria dels seus usuaris.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Altaria_Trianilla
N7
N7

Post by Altaria_Trianilla »

Mako448 wrote:
treneros wrote:
premixero wrote:Aumento del servicio :evil: :evil: , el tren destino a manresa que pasa por st.andreu arenal a las 22:35 desde el lunes funciona en composicion simple, desde principio de año era doble, resultado, tren lleno hasta sabadell.
Más aumento de servicio: Tren de Terrassa de las 7:48 normalmente servido por doble de 447, hoy servido por doble de 440 reformada de 2 vagones.
Seguimos mejorando el servicio!!!!!!!!!!!!!
Qué,una 44OR de dos vagons!!,no em diguis que són els trens de Puigcerdà han anat a Terrassa :?:
Normalment CADA MATÍ des de fa anys es fa així, encara que hi ha dies que ho fa una 447 doble. Fins i tot he vist a Sabadell les 440 sense R fent aquest servei, en Pere ho pot corroborar.

PD. No et podràs queixar dels sieents que porta, no?
Image
RRB
N3
N3

Post by RRB »

Hola! Sóc nou per aquests indrets...

Ara parlant dels civies ahir dimarts vaig veure tornant de Castelldefels cap a Barcelona un Civia a prop del desviament de l'aeroport no em vaig poder fixar en el numero :( però el q si q vaig veure es q no hi havia ningú.

Us volia fer una pregunta... Quantes unitats en composicio 4+3 de civies hi han actualment?? per que aquest matí he pujat a una a St Joan Despí que era la grafitejada però al tornar cap a les 14:15 a la mateixa estació hi havia una doble però sense grafitis em sembla...

Salutacions ;)
Hay trenes que es mejor no coger...
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Avui he fet el trajecte Sant Vicenç de Castellet-Arc de Triomf abord d'una 440R i no m'he creuat amb cap civia,tot 447 i el 70% d'aquestes 447 en simple i la majoria plenes a vessar(les mitja buides de Cerdanyola cap avall l'he vist,o sigui,eren R7)
Bueno,ja sabem que renfe ens ha mentit dient que posaria dilluns passat dos civias a la R4 i els ha posat a la R1,i aixó és enganyar i mentir als usuaris de la R4.
Albert
N7
N7

Post by Albert »

Per mi el camí és tallar les vies quan comencin a complicar-se les coses. Es talla a Sants per les dues bandes, ni Rodalies, ni Regionals, Euromeds, Altarias, Talgos, Alvias ni res. TOT tallat. No es fa malbé res, però surt a les notícies i els polítics veuen perillar la seva cadira.

I dels càrrecs "tècnics" com aquest tal Jordi Prat, me'n faig un fart de riure. Els posen els polítics seguint el mètode digital (és a dir, "a dedo"). Quan senti al director de Rodalies BCN, o al de l'Adif a Catalunya, dient que cal fer tal cosa ara mateix, els començaré a creure. No em serveixen de res 1800 M€ si no saben en què invertir-los, i encara menys si ni tan sols estan licitades les obres.

I el que em fa més gràcia són els autobusos de "resposta immediata" xD No els han posat en funcionament gairebé mai, i quan ho fan, sóm clarament insuficients: per transportar una 447 en simple i plena, no serveix 1, 2, 3 ni 4 autobusos. El que cal és que la 447 no s'avarii, que la infraestructura estigui sempre disponible.

Mentre jo no vegi una actitud d'interès per part dels polítics, jo sempre m'afegiré a les protestes, sempre que no es faci malbé res.
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Albert wrote:I el que em fa més gràcia són els autobusos de "resposta immediata" xD
Em sembla que començo a entendre de què va això de la "resposta immediata": Responen immediatament a les tímides observacions que fa la Generalitat quan hi ha un nou desastre a Rodalies.

:twisted:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”