Caos a RENFE: demanen traspàs i 2000 milions per millorar
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Caos a RENFE: demanen traspàs i 2000 milions per millorar
http://www.elperiodico.cat/
-------------------------------------------
Montilla demana al Govern la inversió "immediata" a Rodalies per agilitzar el traspàs del servei
AGÈNCIES
BARCELONA
El president del Govern, José Montilla, ha demanat que s'inverteixin "de forma immediata" els 1.800 milions d'euros a la xarxa de Rodalies de Renfe i els 260 milions del pla de xoc per a la millora de la xarxa ferroviària pactats entre el Govern i la Generalitat, per poder abordar el traspàs d'aquest servei a Catalunya.
En una sessió de control al cap de l'Executiu català centrada gairebé exclusivament en infraestructures, Montilla ha avançat que en la trobada de demà amb el president del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, aprofitarà per "reiterar" la seva preocupació pels "recents incidents" del servei de Rodalies i trens regionals a Catalunya. Una sensació que està convençut que serà compartida pel dirigent del PSOE.
El president ha agraït en nom de la Generalitat les "disculpes" de la vicepresidenta del Govern, María Teresa Fernández de la Vega, per les deficiències de funcionament del servei ferroviari, si bé ha demanat "solucions", que en la seva opinió ja es van començar a apuntar en la trobada de dissabte passat amb la mateixa De la Vega.
Crítiques a la gestió del PP i CiU
Montilla ha denunciat la "falta d'inversió i el deficient manteniment" de la xarxa de trens a Catalunya "durant molts anys, especialment entre el 1996 i el 2004", coincidint amb l'etapa del PP al Govern, i ha destacat que "s'ha començat a invertir per solucionar el problema".
"Primer, inversió i millora dels serveis. En paral·lel, començarem a parlar del traspàs, que s'haurà d'efectuar d'acord amb les previsions estatutàries", ha subratllat. El cap del Govern ha recordat que gràcies al nou Estatut poden, "una vegada feta o garantida la inversió necessària", tenir "competències" en matèria de Rodalies.
Mas considera exemplar la gestió de FGC
Per la seva part, el líder de CiU, Artur Mas, ha reiterat la proposta formulada ahir pel seu grup parlamentari perquè Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), "la companyia de gestió ferroviària més exemplar de tot Espanya perquè la va gestionar CiU", segons la seva opinió, pugui "tutelar des d'ara mateix, abans del traspàs, la gestió ferroviària de Rodalies i de trens regionals".
Montilla ha replicat a Mas en un to irònic: "Suposo que no farà falta copiar totes les virtuts de FGC, com els contractes blindats [a directius, amb sumes milionàries].
Les demandes d'ERC i ICV
Per la seva part, el portaveu parlamentari d'ERC, Joan Ridao, ha denunciat "l'abandonament sistemàtic del Govern del PP" i de CiU en relació amb la xarxa ferroviària, i al mateix temps ha reclamat a Zapatero "fets i no paraules, és a dir, inversions i traspassos".
El representant d'ICV-EUiA a la Cambra catalana, Jaume Bosch, ha demanat així mateix que l'Executiu assumeixi com a "prioritat fonamental" la millora del servei de Renfe i procedeixi a traspassar la gestió a la Generalitat amb els recursos econòmics i les inversions adequades.
-------------------------------------------
Montilla demana al Govern la inversió "immediata" a Rodalies per agilitzar el traspàs del servei
AGÈNCIES
BARCELONA
El president del Govern, José Montilla, ha demanat que s'inverteixin "de forma immediata" els 1.800 milions d'euros a la xarxa de Rodalies de Renfe i els 260 milions del pla de xoc per a la millora de la xarxa ferroviària pactats entre el Govern i la Generalitat, per poder abordar el traspàs d'aquest servei a Catalunya.
En una sessió de control al cap de l'Executiu català centrada gairebé exclusivament en infraestructures, Montilla ha avançat que en la trobada de demà amb el president del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, aprofitarà per "reiterar" la seva preocupació pels "recents incidents" del servei de Rodalies i trens regionals a Catalunya. Una sensació que està convençut que serà compartida pel dirigent del PSOE.
El president ha agraït en nom de la Generalitat les "disculpes" de la vicepresidenta del Govern, María Teresa Fernández de la Vega, per les deficiències de funcionament del servei ferroviari, si bé ha demanat "solucions", que en la seva opinió ja es van començar a apuntar en la trobada de dissabte passat amb la mateixa De la Vega.
Crítiques a la gestió del PP i CiU
Montilla ha denunciat la "falta d'inversió i el deficient manteniment" de la xarxa de trens a Catalunya "durant molts anys, especialment entre el 1996 i el 2004", coincidint amb l'etapa del PP al Govern, i ha destacat que "s'ha començat a invertir per solucionar el problema".
"Primer, inversió i millora dels serveis. En paral·lel, començarem a parlar del traspàs, que s'haurà d'efectuar d'acord amb les previsions estatutàries", ha subratllat. El cap del Govern ha recordat que gràcies al nou Estatut poden, "una vegada feta o garantida la inversió necessària", tenir "competències" en matèria de Rodalies.
Mas considera exemplar la gestió de FGC
Per la seva part, el líder de CiU, Artur Mas, ha reiterat la proposta formulada ahir pel seu grup parlamentari perquè Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), "la companyia de gestió ferroviària més exemplar de tot Espanya perquè la va gestionar CiU", segons la seva opinió, pugui "tutelar des d'ara mateix, abans del traspàs, la gestió ferroviària de Rodalies i de trens regionals".
Montilla ha replicat a Mas en un to irònic: "Suposo que no farà falta copiar totes les virtuts de FGC, com els contractes blindats [a directius, amb sumes milionàries].
Les demandes d'ERC i ICV
Per la seva part, el portaveu parlamentari d'ERC, Joan Ridao, ha denunciat "l'abandonament sistemàtic del Govern del PP" i de CiU en relació amb la xarxa ferroviària, i al mateix temps ha reclamat a Zapatero "fets i no paraules, és a dir, inversions i traspassos".
El representant d'ICV-EUiA a la Cambra catalana, Jaume Bosch, ha demanat així mateix que l'Executiu assumeixi com a "prioritat fonamental" la millora del servei de Renfe i procedeixi a traspassar la gestió a la Generalitat amb els recursos econòmics i les inversions adequades.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
-----------------------------------
Zapatero reconeix que el servei de rodalies de Renfe «no és satisfactori»
Espera resultats a mitjà termini amb el pla de xoc i atribueix el problema al dèficit històric d'inversió i a les obres del TAV
R.M.B. Barcelona
Després que la vicepresidenta, María Teresa Fernández de la Vega, demanés disculpes a Barcelona aquest dissabte, el president del govern estatal, José Luis Rodríguez Zapatero, va reconèixer ahir al Congrés dels Diputats que el funcionament de rodalies de Renfe «no és satisfactori» –en un dia en què es va tornar a demostrar– i ho va atribuir a la «insuficiència històrica d'inversió» i a les obres del TAV, que «en un important tram transcorren paral·leles a les vies». Zapatero ho va dir en resposta a una pregunta del portaveu de CiU, Josep Antoni Duran i Lleida. També al Senat –com al Parlament i al Congrés– va ser present el debat sobre les infraestructures, en el qual el president de la Diputació de Lleida va demanar descomptes als usuaris habituals del TAV.
Per fer front al rosari d'avaries que hi ha hagut en els últims mesos, el president de l'Estat va recordar el pla de xoc que es va posar en marxa al novembre del 2006: en dos anys s'han d'invertir 268 milions d'euros i, fins al 2012, 80 trens han de reforçar els servei de rodalies. Al març hi haurà sis nous trens, al llarg de l'any vuit més i, el 2008 n'hi haurà 23. Rodríguez Zapatero va fer esment dels 455 treballadors que ofereixen atenció als usuaris i de la flota d'autobusos que dóna servei en cas d'avaries. «Estem convençuts que el pla donarà resultat a mitjà termini», va dir. Duran no es va mostrar d'acord amb les explicacions de Zapatero en recordar que, malgrat el pla, «el 23 de febrer ja hi havia hagut dotze avaries el 2007», i va afegir-hi que «hi ha un problema d'ordre públic, laboral, familiar i que ha provocat un augment del 5% en el trànsit de Barcelona». Finalment, va insinuar que la ministra de Foment, Magdalena Álvarez, hauria de dimitir.
ERC PLANTA LA MINISTRA
Qui demana la dimissió d'Álvarez és ERC, que ja va fer-ho divendres passat després que un grup de passatgers saltés a la via a Martorell. Joan Tardà va dir que la situació de la Renfe és «tercermundista» i va avisar que pot derivar en actes de «desobediència civil» com «no pagar bitllets». ERC va retirar sobre la marxa la pregunta que tenia preparada sobre Renfe perquè volia que la respongués Zapatero, com en el cas de Duran, i no la ministra. Esquerra vol debatre amb tranquil·litat amb Álvarez la setmana que ve en la comissió corresponent. La ministra de Foment és en el punt de mira de CiU, ERC i ICV des que Jordi Jané, Joan Puigcercós i Joan Herrera en demanessin la dimissió en una compareixença a l'agost pel caos del Prat del juliol.
-----------------------------------
Zapatero reconeix que el servei de rodalies de Renfe «no és satisfactori»
Espera resultats a mitjà termini amb el pla de xoc i atribueix el problema al dèficit històric d'inversió i a les obres del TAV
R.M.B. Barcelona
Després que la vicepresidenta, María Teresa Fernández de la Vega, demanés disculpes a Barcelona aquest dissabte, el president del govern estatal, José Luis Rodríguez Zapatero, va reconèixer ahir al Congrés dels Diputats que el funcionament de rodalies de Renfe «no és satisfactori» –en un dia en què es va tornar a demostrar– i ho va atribuir a la «insuficiència històrica d'inversió» i a les obres del TAV, que «en un important tram transcorren paral·leles a les vies». Zapatero ho va dir en resposta a una pregunta del portaveu de CiU, Josep Antoni Duran i Lleida. També al Senat –com al Parlament i al Congrés– va ser present el debat sobre les infraestructures, en el qual el president de la Diputació de Lleida va demanar descomptes als usuaris habituals del TAV.
Per fer front al rosari d'avaries que hi ha hagut en els últims mesos, el president de l'Estat va recordar el pla de xoc que es va posar en marxa al novembre del 2006: en dos anys s'han d'invertir 268 milions d'euros i, fins al 2012, 80 trens han de reforçar els servei de rodalies. Al març hi haurà sis nous trens, al llarg de l'any vuit més i, el 2008 n'hi haurà 23. Rodríguez Zapatero va fer esment dels 455 treballadors que ofereixen atenció als usuaris i de la flota d'autobusos que dóna servei en cas d'avaries. «Estem convençuts que el pla donarà resultat a mitjà termini», va dir. Duran no es va mostrar d'acord amb les explicacions de Zapatero en recordar que, malgrat el pla, «el 23 de febrer ja hi havia hagut dotze avaries el 2007», i va afegir-hi que «hi ha un problema d'ordre públic, laboral, familiar i que ha provocat un augment del 5% en el trànsit de Barcelona». Finalment, va insinuar que la ministra de Foment, Magdalena Álvarez, hauria de dimitir.
ERC PLANTA LA MINISTRA
Qui demana la dimissió d'Álvarez és ERC, que ja va fer-ho divendres passat després que un grup de passatgers saltés a la via a Martorell. Joan Tardà va dir que la situació de la Renfe és «tercermundista» i va avisar que pot derivar en actes de «desobediència civil» com «no pagar bitllets». ERC va retirar sobre la marxa la pregunta que tenia preparada sobre Renfe perquè volia que la respongués Zapatero, com en el cas de Duran, i no la ministra. Esquerra vol debatre amb tranquil·litat amb Álvarez la setmana que ve en la comissió corresponent. La ministra de Foment és en el punt de mira de CiU, ERC i ICV des que Jordi Jané, Joan Puigcercós i Joan Herrera en demanessin la dimissió en una compareixença a l'agost pel caos del Prat del juliol.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
I ja tornen els polítics a derivar un greu problema per a molta gent en una picabaralla de parvulari entre qui és el més guapo i el més lleig de tots.
I ja que sembla que ens llegeixen [dirigit a ells]: Sabeu què feu?
Fàstic!
I ja que sembla que ens llegeixen [dirigit a ells]: Sabeu què feu?
Fàstic!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Com sempre alguns pallassos s'aprofiten de la situació:
VEURE FOTOGRAFIA
Simplement són com unes rates que aprofiten qualsevol escombraria o claveguera que els hi subministri la caqueta suficient per tal de fer-se notar.
Salut,
VEURE FOTOGRAFIA
Simplement són com unes rates que aprofiten qualsevol escombraria o claveguera que els hi subministri la caqueta suficient per tal de fer-se notar.
Salut,
Last edited by Jordilar on Thursday 01/03/2007 23:33, edited 1 time in total.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Que jo sàpiga, encara no hi ha proves concloents de que s'hagi tractat d'un sabotatge. Fins ara, l'única versió dels fets que hi ha és la de Renfomentadif que, vist el seu historial, no són precisament uns cracs de la informació.Jordilar wrote:I pensar que potser l'autoria dels sabotatjes forma part d'aquest circs...
O sigui que, si us plau, deixem la investigació de via estreta per al Qué!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Tampoco hubieron pruebas de que el Liceo lo sabotearan pero siempre que se menten estos politicuchos que no llegan ni a encargado de club de futbol de barrio se les oscurece la mano de ceniza, aunque nadie pueda probarlo porque al fin y al cabo esta todo más comprado .
Con 1800millones yo tb me monto una maquetazo que ni Joseph Brand con Nintennau en vez de pedir que FGC adquiera RENFE que pidan a Renfe mejoras y no desde el victimismo que se traen unos y otros que esto parece el Diario de Patricia, que dejen de meter a colegas para dirigir Renfe y metan a gente que sepa del tema, cobrarían menos trabajando mejor y no demostraran los taraos que meten como ministros o consellers, que esto parece Barrio Sesamo -todos amigos la mar de felices-.
PD: Dudo que ZP se haya subido en cercanias Barcelona, con lo bién que va en los Audi A8 W12 o los Mercedes S500 .
Con 1800millones yo tb me monto una maquetazo que ni Joseph Brand con Nintennau en vez de pedir que FGC adquiera RENFE que pidan a Renfe mejoras y no desde el victimismo que se traen unos y otros que esto parece el Diario de Patricia, que dejen de meter a colegas para dirigir Renfe y metan a gente que sepa del tema, cobrarían menos trabajando mejor y no demostraran los taraos que meten como ministros o consellers, que esto parece Barrio Sesamo -todos amigos la mar de felices-.
PD: Dudo que ZP se haya subido en cercanias Barcelona, con lo bién que va en los Audi A8 W12 o los Mercedes S500 .
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
Ni en cercanías Barcelona, ni en otros núcleos, ni en regionales, REX, CEX, ni en Alaris, Altaria, Alvia, Arco, AVE, Diurno, Estrella, Euromed, Intercity, Talgos ni Trenhotel, a parte de inauguraciones.VladiGB wrote:PD: Dudo que ZP se haya subido en cercanias Barcelona, con lo bién que va en los Audi A8 W12 o los Mercedes S500 .
De la web de l'Ajuntament de Barcelona:
L'alcalde vol que Rodalies es transformi en un metro regional
Hereu reclama un salt qualitatiu i quantitatiu important en el servei de Rodalies
01/03/2007 21:44 h.
La idea és clara i passa per modernitzar el servei de Rodalies Renfe fins a convertir-lo en un metro d'abast metropolità. Aquesta és una de les propostes fetes per l'alcalde de la ciutat, Jordi Hereu, durant la conferència impartida a la seu del Col·legi d'Enginyer de Barcelona i que portava per títol "Barcelona i el Medi Ambient Urbà".
L'alcalde ha recordat la importància del servei de Rodalies en la mobilitat de Barcelona i de tota l'àrea metropolitana. En aquest sentit, ha afegit que els problemes d'avaries de les últimes setmanes posen de manifest el "drama" que signifiquen per a la ciutat les actuals carències d'un transport públic metropolità.
Com a exemple, Hereu ha explicat que els problemes de Rodalies han fet incrementar els darrers dies en 50.000 el nombre de cotxes que diàriament entren i surten de la ciutat. "El vestit s'ha quedat petit i, vegades, es pot descosir. Per tant, hem de fer el vestit més gros", ha dit l'alcalde.
Per això, ha reclamat que es faci un salt qualitatiu i quantitatiu important de Rodalies per crear un servei de transport públic metropolità eficaç i regular . "Hi ha inversions que les veurem ben aviat perquè fa temps que es van decidir, com la compra de nous trens, però és cert que hi ha decisions que s'han de prendre ara per fer aquest important salt", ha afegit.
La importància del tercer túnel
L'alcalde ha reiterat també la necessitat de construir un tercer túnel ferroviari -el projectat per connectar les estacions de Sants i La Sagrera per a la nova línia de l'AVE. Aquesta nova infrastructura, segons Hereu, ajudarà a millorar l'oferta dels serveis de rodalies, ja que es duplicarà el nombre de trens que actualment passen per les vies fèrries existents sota el carrer Aragó i plaça de Catalunya.En aquest sentit, ha afegit que el pla de rodalies "elaborat i consensuat" el 2005 amb la Generalitat és del tot vigent i que ara es troba "a la taula del Ministeri de Foment" a l'espera del seu desenvolupament.
L'alcalde ha assegurat que el president del Govern espanyol, José Luís Rodríguez Zapatero, li ha expressat la seva voluntat d'accelerar el pla de transformació del servei de Rodalies durant la visita que han fet a l'aeroport de Barcelona.
Més trens i menys cotxes
Hereu ha defensat un conjunt de mesures per potenciar el transport públic i fer reduir l'ús del cotxe, amb la intenció de millorar la mobilitat. Avui en dia, el vehicle privat és el principal mitjà de transport per entrar a la ciutat. Concretament, 1.335.601 dels moviments diaris d'entrada a Barcelona es fan en vehicle privat, contra els 1,1 milions de desplaçaments en transport públic i els 49.000 que es fan a peu o en bicicleta.
Al llarg de la seva exposició, l'alcalde ha proposat elaborar un Pla Director d'Infrastructures (PDI) d'àmbit metropolità per millorar la mobilitat i potenciar la sostenibilitat. "Es donen les circumstàncies per fer-ho i hem de fer-ho", ha reiterat.
Ciutat habitable
Els problemes i les propostes de mobilitat han centrat bona part de la intervenció de l'alcalde que també ha repassat algunes de les actuacions municipals per impulsar la sostenibilitat i l'eficiència energètica de la ciutat.
L'alcalde defensa l'anomenat model Ciutat habitable, que passa per incrementar el benestar dels ciutadans de forma eficient i curosa amb el medi natural. "Ja no es pot construir benestar social sense qualitat ambiental", ha sentenciat l'alcalde.
L'alcalde vol que Rodalies es transformi en un metro regional
Hereu reclama un salt qualitatiu i quantitatiu important en el servei de Rodalies
01/03/2007 21:44 h.
La idea és clara i passa per modernitzar el servei de Rodalies Renfe fins a convertir-lo en un metro d'abast metropolità. Aquesta és una de les propostes fetes per l'alcalde de la ciutat, Jordi Hereu, durant la conferència impartida a la seu del Col·legi d'Enginyer de Barcelona i que portava per títol "Barcelona i el Medi Ambient Urbà".
L'alcalde ha recordat la importància del servei de Rodalies en la mobilitat de Barcelona i de tota l'àrea metropolitana. En aquest sentit, ha afegit que els problemes d'avaries de les últimes setmanes posen de manifest el "drama" que signifiquen per a la ciutat les actuals carències d'un transport públic metropolità.
Com a exemple, Hereu ha explicat que els problemes de Rodalies han fet incrementar els darrers dies en 50.000 el nombre de cotxes que diàriament entren i surten de la ciutat. "El vestit s'ha quedat petit i, vegades, es pot descosir. Per tant, hem de fer el vestit més gros", ha dit l'alcalde.
Per això, ha reclamat que es faci un salt qualitatiu i quantitatiu important de Rodalies per crear un servei de transport públic metropolità eficaç i regular . "Hi ha inversions que les veurem ben aviat perquè fa temps que es van decidir, com la compra de nous trens, però és cert que hi ha decisions que s'han de prendre ara per fer aquest important salt", ha afegit.
La importància del tercer túnel
L'alcalde ha reiterat també la necessitat de construir un tercer túnel ferroviari -el projectat per connectar les estacions de Sants i La Sagrera per a la nova línia de l'AVE. Aquesta nova infrastructura, segons Hereu, ajudarà a millorar l'oferta dels serveis de rodalies, ja que es duplicarà el nombre de trens que actualment passen per les vies fèrries existents sota el carrer Aragó i plaça de Catalunya.En aquest sentit, ha afegit que el pla de rodalies "elaborat i consensuat" el 2005 amb la Generalitat és del tot vigent i que ara es troba "a la taula del Ministeri de Foment" a l'espera del seu desenvolupament.
L'alcalde ha assegurat que el president del Govern espanyol, José Luís Rodríguez Zapatero, li ha expressat la seva voluntat d'accelerar el pla de transformació del servei de Rodalies durant la visita que han fet a l'aeroport de Barcelona.
Més trens i menys cotxes
Hereu ha defensat un conjunt de mesures per potenciar el transport públic i fer reduir l'ús del cotxe, amb la intenció de millorar la mobilitat. Avui en dia, el vehicle privat és el principal mitjà de transport per entrar a la ciutat. Concretament, 1.335.601 dels moviments diaris d'entrada a Barcelona es fan en vehicle privat, contra els 1,1 milions de desplaçaments en transport públic i els 49.000 que es fan a peu o en bicicleta.
Al llarg de la seva exposició, l'alcalde ha proposat elaborar un Pla Director d'Infrastructures (PDI) d'àmbit metropolità per millorar la mobilitat i potenciar la sostenibilitat. "Es donen les circumstàncies per fer-ho i hem de fer-ho", ha reiterat.
Ciutat habitable
Els problemes i les propostes de mobilitat han centrat bona part de la intervenció de l'alcalde que també ha repassat algunes de les actuacions municipals per impulsar la sostenibilitat i l'eficiència energètica de la ciutat.
L'alcalde defensa l'anomenat model Ciutat habitable, que passa per incrementar el benestar dels ciutadans de forma eficient i curosa amb el medi natural. "Ja no es pot construir benestar social sense qualitat ambiental", ha sentenciat l'alcalde.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Xerrameca de l'Hereu
Com ja ens té acostumats en el breu temps que és alcalde, el Sr. Hereu es dedica a les seves grandiloqüències sense cap mena de substància. O sigui, pretén tenir un metro regional. Fantàstic. I què entén per això? Quina freqüència tindrà? Com pensa aconseguir-ho? Pensa fer-lo arribar a totes les poblacions de més de, per dir una xifra, 10.000 habitants?
Resposta? Res de res. En canvi, segueix amb la lletania de sempre de que amb el túnel de Provença es duplicarà la capacitat dels túnels d'Aragó i Pl. Catalunya. Doncs au, Sr. alcalde, faci, faci, jugui amb l'àbac, la calculadora o els dits de tots els seus funcionaris municipals, a veure si ens ven bé la moto. Però clar, com que l'electorat és, en la seva immensa majoria, indiferent en el millor dels casos i ignorant en el pitjor i interessa que així sigui, vinga bombardejar-lo amb xerrameca que sona bé però que retrona de buidor.
Resposta? Res de res. En canvi, segueix amb la lletania de sempre de que amb el túnel de Provença es duplicarà la capacitat dels túnels d'Aragó i Pl. Catalunya. Doncs au, Sr. alcalde, faci, faci, jugui amb l'àbac, la calculadora o els dits de tots els seus funcionaris municipals, a veure si ens ven bé la moto. Però clar, com que l'electorat és, en la seva immensa majoria, indiferent en el millor dels casos i ignorant en el pitjor i interessa que així sigui, vinga bombardejar-lo amb xerrameca que sona bé però que retrona de buidor.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Yo aun me acuerdo que en la expo de los 100 años de autobuses vino a hacerse la foto dio la mano a un deficiente mental y este le dijo: ah!, usted es el alcalde? y al clos que li ha pasat? , encima se bajó antes de llegar a vía Laietana, vamos se hizo la foto -quinas pencas 8) -.
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
Utilitarios
Que, como todo el mundo sabe, son unos utilitarios urbanos que consumen como un mechero...VladiGB wrote:PD: Dudo que ZP se haya subido en cercanias Barcelona, con lo bién que va en los Audi A8 W12 o los Mercedes S500 .
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.20minutos.es/
--------------------------------------
El conseller Puigcercòs anima a los ciudadanos a no pagar el billete de Renfe para protestar por los retrasos
* En una entrevista en la emisora RAC 1 ha dicho que esa "es la mejor protesta".
* Pide que el servicio sea cogestionado por la Generalitat y el Estado.
* Afirma que Magdalena Álvarez no está capacitada para dirigir Fomento.
El conseller de Gobernación de la Generalitat, Joan Puigcercòs (ERC), ha afirmado que Renfe "merece" que los viajeros no paguen el billete debido a la oleada de incidentes y retrasos registrados en la red de Cercanías.
"No pagar el billete es la mejor respuesta", ha dicho en una entrevista a la emisora de radio RAC 1.
Puigcercòs ha dicho que "no se pueden tomar decisiones desde Madrid" porque está "demasiado lejos" de los problemas de Renfe en Catalunya y como contraste remarcó que los Ferrocarrils de la Generalitat , que dependen del Gobierno catalán, funcionan "perfectamente".
Pide la cogestión
El conseller catalán ha pedido que la Generalitat asuma la cogestión del servicio y que se tomen decisiones "colectivamente" ya que Renfe es "un monstruo de tamaño" y no cree que la Generalitat pueda asumir todo lo que representa esa compañía.
Para Puigcercòs, Magdalena Álvarez "no está capacitada para dirigir el Ministerio de Fomento" porque lo que ha hecho es "colocar a sus amigos, algunos de los cuales no tienen ni idea de infraestructuras".
La ministra ha sido el objetivo de buena parte de las críticas de Puigcercòs: "decide poco y quienes acaban mandando son los funcionarios de abajo por lo que un cambio de ministro lo arreglaría si el ministro manda, quiere decidir y tiene una remota idea de lo que está gestionando".
--------------------------------------
El conseller Puigcercòs anima a los ciudadanos a no pagar el billete de Renfe para protestar por los retrasos
* En una entrevista en la emisora RAC 1 ha dicho que esa "es la mejor protesta".
* Pide que el servicio sea cogestionado por la Generalitat y el Estado.
* Afirma que Magdalena Álvarez no está capacitada para dirigir Fomento.
El conseller de Gobernación de la Generalitat, Joan Puigcercòs (ERC), ha afirmado que Renfe "merece" que los viajeros no paguen el billete debido a la oleada de incidentes y retrasos registrados en la red de Cercanías.
"No pagar el billete es la mejor respuesta", ha dicho en una entrevista a la emisora de radio RAC 1.
Puigcercòs ha dicho que "no se pueden tomar decisiones desde Madrid" porque está "demasiado lejos" de los problemas de Renfe en Catalunya y como contraste remarcó que los Ferrocarrils de la Generalitat , que dependen del Gobierno catalán, funcionan "perfectamente".
Pide la cogestión
El conseller catalán ha pedido que la Generalitat asuma la cogestión del servicio y que se tomen decisiones "colectivamente" ya que Renfe es "un monstruo de tamaño" y no cree que la Generalitat pueda asumir todo lo que representa esa compañía.
Para Puigcercòs, Magdalena Álvarez "no está capacitada para dirigir el Ministerio de Fomento" porque lo que ha hecho es "colocar a sus amigos, algunos de los cuales no tienen ni idea de infraestructuras".
La ministra ha sido el objetivo de buena parte de las críticas de Puigcercòs: "decide poco y quienes acaban mandando son los funcionarios de abajo por lo que un cambio de ministro lo arreglaría si el ministro manda, quiere decidir y tiene una remota idea de lo que está gestionando".
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Norrrrl
Hola,
Visca Puigcercós !
Saludos,
Sergio
Eso ya no, sería "alta traición" y nos calificaría de anticatalanes. Seguidamente seríamos tildados de "madrileñs" y de ahí ya... pena de muerte.Watermark wrote:Llavors quan estiguem descontents amb la gestió del sr. Puigcercós podrem protestar sense pagar els nostres impostos (el seu sou)?
Visca Puigcercós !
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Jajajajaja, si pero Puigcercòs no dice a los revisores que no hagan su trabajo . Conclusión queremos un servicio de tren decente, limpio, mayoer numero de trenes, mejor horario -no como el ultimo que han sacado de regional que es de alucine - y que los horarios no sean como el de los trenes que cruzan la habana que salen con 5 días de retraso, que para fastidiar el servicio ya suficiente incivico hay .20 minutos wrote:El conseller Puigcercòs anima a los ciudadanos a no pagar el billete de Renfe para protestar por los retrasos
Jamiro muy buena replica del mechero.
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
De El País:
Renfe anuncia la reforma de nueve estaciones por 12 millones en plena polémica por las averías en Cercanías
EL PAÍS - Barcelona - 03/03/2007
En pleno vendaval contra Renfe por las numerosas averías de las últimas semanas en el servicio de Cercanías, la compañía anunció ayer que ha adjudicado obras en nueve estaciones por valor de 11,9 millones de euros y actuaciones en otras ocho por 2,5 millones más. Los trabajos afectarán a las estaciones de Sabadell Sur, Terrassa Este, Martorell, El Papiol, Castellbisbal, Calafell, El Vendrell y Vilanova i la Geltrú. Consistirán en la reforma de los edificios de las estaciones, instalación de ascensores, elevación de andenes, construcción de pasos inferiores y supresión de barreras arquitectónicas. En los próximos meses también se instalarán ascensores en las estaciones de Montgat, Vilassar, El Masnou, Badalona, Mataró y Cornellà de Llobregat.
Renfe anunció ayer estas obras durante la reunión que mantuvieron en Madrid los máximos responsables de la compañía con representantes del Departamento de Política Territorial y Obras Públicas de la Generalitat. En ese encuentro, el secretario de Movilidad, Manel Nadal, instó a Renfe a acelerar las obras de mejora de las vías y la catenaria, a impulsar la llegada de nuevos trenes y a potenciar los servicios de autobuses sustitutorios y otras medidas paliativas en caso de que se produzcan incidencias que afecten al servicio.
En la reunión se acordó acelerar la aplicación del plan de choque que se está llevando a cabo a iniciativa y potenciar las inversiones previstas para reducir al máximo las incidencias que se produzcan. Los reunidos constataron lo evidente, como es que los efectos de estas inversiones no podrán ser inminentes.
Por otra parte, el presidente de la Generalitat, José Montilla, desautorizó ayer al consejero de Gobernación, Joan Puigcercós, por haber afirmado hace unos días que Renfe "merece" que los usuarios no paguen su billete por el mal servicio que presta la compañía. "No entiendo las manifestaciones del consejero. Una cosa es manifestar comprensión y otra dar apoyo", dijo Montilla.
Renfe anuncia la reforma de nueve estaciones por 12 millones en plena polémica por las averías en Cercanías
EL PAÍS - Barcelona - 03/03/2007
En pleno vendaval contra Renfe por las numerosas averías de las últimas semanas en el servicio de Cercanías, la compañía anunció ayer que ha adjudicado obras en nueve estaciones por valor de 11,9 millones de euros y actuaciones en otras ocho por 2,5 millones más. Los trabajos afectarán a las estaciones de Sabadell Sur, Terrassa Este, Martorell, El Papiol, Castellbisbal, Calafell, El Vendrell y Vilanova i la Geltrú. Consistirán en la reforma de los edificios de las estaciones, instalación de ascensores, elevación de andenes, construcción de pasos inferiores y supresión de barreras arquitectónicas. En los próximos meses también se instalarán ascensores en las estaciones de Montgat, Vilassar, El Masnou, Badalona, Mataró y Cornellà de Llobregat.
Renfe anunció ayer estas obras durante la reunión que mantuvieron en Madrid los máximos responsables de la compañía con representantes del Departamento de Política Territorial y Obras Públicas de la Generalitat. En ese encuentro, el secretario de Movilidad, Manel Nadal, instó a Renfe a acelerar las obras de mejora de las vías y la catenaria, a impulsar la llegada de nuevos trenes y a potenciar los servicios de autobuses sustitutorios y otras medidas paliativas en caso de que se produzcan incidencias que afecten al servicio.
En la reunión se acordó acelerar la aplicación del plan de choque que se está llevando a cabo a iniciativa y potenciar las inversiones previstas para reducir al máximo las incidencias que se produzcan. Los reunidos constataron lo evidente, como es que los efectos de estas inversiones no podrán ser inminentes.
Por otra parte, el presidente de la Generalitat, José Montilla, desautorizó ayer al consejero de Gobernación, Joan Puigcercós, por haber afirmado hace unos días que Renfe "merece" que los usuarios no paguen su billete por el mal servicio que presta la compañía. "No entiendo las manifestaciones del consejero. Una cosa es manifestar comprensión y otra dar apoyo", dijo Montilla.
L'Hospitalet de Ll, cabecera de 4 líneas de Cercanías. (Una estación importante pues). Ascensores = 0 . Durante este último tiempo que he tenido que utilizar RENFE , directamente por ejemplo los trenes que pasaban de L'H dirección Cornellà ya ni los cogía y apostaba lo que fuera para que si acababa en L'H no lo hicieran en vía 3. Cualquier tren que vaya por vía 2 hacia el Baix Llobregat o acabe en vía 3 , hace parada en un mini andén que desemboca en un mini-paso inferior de escalones varios sin ningún tipo de ascensor o adaptación a PMR o carritos de niños. Todo ello aderezado con unas escaleras etsrechas donde se juntan los rezagados que van a coger el tren corriendo y apartando gente de la que sale del convoy y se dirige hacia el vestíbulo. En fin . . . RENFE. La gente q se quiere ahorrar esto lo que hace es cruzar por delante del tren (sentido Cornellà) por enmedio de las vías con el peligro que ello conlleva.