Tancament L1 Fondo Diumenge 4 març

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Tancament L1 Fondo Diumenge 4 març

Post by EUKibo »

A les estacions de Fondo i Santa Coloma hi ha enganxines gegants a les andanes informant d'aquest tall i d'un bus substitutori, no hi ha fulletons informatius.

A la informacio que donen en aquestes tipiques enganxines que posen a les andanes no expliquen a que es deu aquest tall.

Espero que sigui per una obertura inmediata de la L9 o perque d'una vegada utilitzin les dues vies a Fondo, que sempre fan cua els trens molts cops des de Baró de Viver i es perden molts minuts.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Tancament L1 Fondo Diumenge 4 març

Post by Platanito »

EUKibo wrote: Espero que sigui per una obertura inmediata de la L9
Es clar, dilluns mateix l'obren!

O potser és la perllongació fins a Badalona, que la construiran d'una sentada el mateix diumenge...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

¬¬ si clar i que mes! Ja m'agradaria ja, que un trajecte que fare d'aqui a 5min que trigo 35 caminant 55 en bus trigarianomes 7 en metro amb L1 i L9....

Ara en serio
per a que es?

La L9 a Santa Coloma esta acabadisima, jo crec que seran obres de connexio del vestibul L1 L9.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

EUKibo wrote:jo crec que seran obres de connexio del vestibul L1 L9.
Així m'agrada, estàs començant a deduir coses basades en dades reals i no en contubernis 440deo-1000sónicos.

Afegiré que encara que aquella part de la L9 estigui gairebé acabada, no s'obrirà fins que connecti amb l'intercanviador de Sagrera, i és conegut que la tuneladora no avança gaire.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

Platanito wrote:
EUKibo wrote:jo crec que seran obres de connexio del vestibul L1 L9.
Així m'agrada, estàs començant a deduir coses basades en dades reals i no en contubernis 440deo-1000sónicos.

Afegiré que encara que aquella part de la L9 estigui gairebé acabada, no s'obrirà fins que connecti amb l'intercanviador de Sagrera, i és conegut que la tuneladora no avança gaire.
la tuneladora va al so d'aquella que feia "un, dos, tres, un pasito p'alante maria, un, dos, tres, un pasito p'atrás"
:festa
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

EUKibo wrote:trigo 35 caminant 55 en bus
Jo ho faria caminant: més ràpid, més barato, i més sa.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Nou enclavament a Fondo i implantació de l’ATP a l’L1

Les obres de millora que s’estan portant a terme han de permetre la posada en servei d’un nou enclavament de senyals a Fondo a partir del mateix dia 4 de març. El nou enclavament té a veure amb un nou sistema de seguretat que s’està implantant a la Línia 1 de metro anomenat ATP, sigles que rep l’Automatic Train Protection o sistema de protecció automàtica de tren.

La funció d’aquest sistema de seguretat ATP, que ja està implantat a la resta de línies de la xarxa, és impedir de manera automàtica i contínua que els trens en circulació passin senyals o superin velocitats no segures, que es determinen d’acord amb la via i les posicions que els trens hi ocupen.

El sistema ATP està basat en un diàleg constant entre el tren i la via i, juntament amb el sistema l’ATO (Automatic Train Operation), permet augmentar la freqüència de pas dels trens, fixant també la velocitat màxima dels trens en determinats trams del recorregut, amb les màximes condicions de seguretat.

La seva implantació afecta les instal·lacions fixes de la línia i els trens que hi circulen, gràcies a un sistema integrat que permet disposar de una mateixa tecnologia tant pel que fa a la part fixa com al material mòbil.



Per cert, en referencia a L9 l'ajuntament de Santa Coloma que va ser una mica mes inteligent que el de Badalona adaptant el seu traçat de metro a les necessitats de movilitat internes, no nomes amb la connexio amb Barcelona (prova d'aixo es que TOTS els barris de Santa Coloma tindran cobertura de metro i estaran ben connectats) s'han compromes a obrir el tram Fondo[L1] -Can Zam abans. Santa Rosa i Can Peixauet potser s'esperarien a que s'obris Sagrera ja que Santa Rosa porta endareriment respecte les altres.
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Post by Proastiakos »

EUKibo wrote:Nou enclavament a Fondo i implantació de l’ATP a l’L1

Les obres de millora que s’estan portant a terme han de permetre la posada en servei d’un nou enclavament de senyals a Fondo a partir del mateix dia 4 de març. El nou enclavament té a veure amb un nou sistema de seguretat que s’està implantant a la Línia 1 de metro anomenat ATP, sigles que rep l’Automatic Train Protection o sistema de protecció automàtica de tren.

La funció d’aquest sistema de seguretat ATP, que ja està implantat a la resta de línies de la xarxa, és impedir de manera automàtica i contínua que els trens en circulació passin senyals o superin velocitats no segures, que es determinen d’acord amb la via i les posicions que els trens hi ocupen.

El sistema ATP està basat en un diàleg constant entre el tren i la via i, juntament amb el sistema l’ATO (Automatic Train Operation), permet augmentar la freqüència de pas dels trens, fixant també la velocitat màxima dels trens en determinats trams del recorregut, amb les màximes condicions de seguretat.

La seva implantació afecta les instal·lacions fixes de la línia i els trens que hi circulen, gràcies a un sistema integrat que permet disposar de una mateixa tecnologia tant pel que fa a la part fixa com al material mòbil.



Per cert, en referencia a L9 l'ajuntament de Santa Coloma que va ser una mica mes inteligent que el de Badalona adaptant el seu traçat de metro a les necessitats de movilitat internes, no nomes amb la connexio amb Barcelona (prova d'aixo es que TOTS els barris de Santa Coloma tindran cobertura de metro i estaran ben connectats) s'han compromes a obrir el tram Fondo[L1] -Can Zam abans. Santa Rosa i Can Peixauet potser s'esperarien a que s'obris Sagrera ja que Santa Rosa porta endareriment respecte les altres.
La nit de Diumenge i fins aproximadament les 5 de la tarda Fondo estarà tancat per cambiar els motors de l'agulla anglesa de l'estació, el canvi de certs punt de l'enclavament i la instal·lació de nous discos que s'està duent a terme a diversos llocs de la línia. D'ATP no en se si faran res però ja porten bastant tocant-ho aixó.
User avatar
VladiGB
N5
N5
Posts: 107
Joined: Wednesday 19/07/2006 22:12

Post by VladiGB »

Se ha extresado el motor del cambio de agujas de tanto cambiar, Fondo es una estación que empezó con muy mal pie, al siguiente día de inhauguración amenaza bomba, alguna vez la han cerrado por algún tema de remodelación y no tenia ni 10 años cuando ello, desde hace ya casi 10 años solo se utiliza un anden porque el otro está casi cortado por decirlo así, en breve hablaremos de ese anden en temas de estaciones fantasmas como Correos, Fernando, La bordeta o Gaudí :D .
¿No hay una cola de maniobra tras el tunel misterioso de Fondo parecido a la cola de maniobras de Horta? :?: :?: :roll:
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Post by Proastiakos »

Que va, en ese tunel misterioso que hace una curva en "S" hay la prolongacion de las dos vias con la longitud necesaria para que quepan 2 trenes, no hay ni aguja ni nada.
Jordilar

Post by Jordilar »

Vaya, yo pensaba que el túnel terminaba en la curva :o
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

"Fondo"

Post by JaMiRo! »

Proastiakos wrote:Que va, en ese tunel misterioso que hace una curva en "S" hay la prolongacion de las dos vias con la longitud necesaria para que quepan 2 trenes, no hay ni aguja ni nada.
Alguna idea de fins on arriba la "S" aquesta? Perquè té pinta de ser "fondo"... :)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Re: "Fondo"

Post by Proastiakos »

JaMiRo! wrote:
Proastiakos wrote:Que va, en ese tunel misterioso que hace una curva en "S" hay la prolongacion de las dos vias con la longitud necesaria para que quepan 2 trenes, no hay ni aguja ni nada.
Alguna idea de fins on arriba la "S" aquesta? Perquè té pinta de ser "fondo"... :)
Doncs Jamiro, aquesta "S" arriba aproximadament una mica abans del famos bar "El cruce" de l'avinguda de Monaco/C. Mendhelson, seguint el Camí Fondo per sota i passant davant i per sota d'on va haver-hi l'explosió.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Joooder quina volta tindra que fotre el bus! No se li podia deixar fer el canvi de sentit a Sta. Coloma-Pg.Llorenç Serra amb marxa enrere amb algun guardia? Es que aixo segur que implica 2 torns mes de bus:
Image
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Ultimament hi ha prolemes amb les imatges. Poso l'hipervinculo: http://www.tmb.net/common/premsa/Muestr ... age001.jpg
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

I bé, com ha anat el dia del tall a Fondo? Ha funcionat el servei substitutori de bus? Tot arreglat?
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”