Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Foto d'ahir divendres a Bogatell. No vaig conseguir res millor perquè era hora punta.
Attachments
orq0203200701.jpg
orq0203200701.jpg (31.21 KiB) Viewed 7308 times
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Ahir en Pere, en Jordilar i jo el vam agafar des de Verdaguer fins a Urquinaona. Com a curiositat, que no té a veure massa amb el 2100, es van saltar un torn, del 409 va passar al 411 i després el 412, el 2152 (crec).
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

FOTOS!!

Post by Denisuko »

Veient que bastants l'heu vist, avui he anat a la caça i captura del 2100 de L4, he arribat a Verdaguer a via 2, i veig: 2 minuts. Pensava, si veig que arriba per aquesta via bé, i sino, me'n vaig a l'altre. Passen els 2 minuts i arriva un 1000 i acte seguit, al fons, el 2100 per l'altre via. Denisuko depresa i corrents per pujar-hi i bueno, aqui teniu el meu "petit" reportatge fotogràfic :P

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Més fotos a: http://www.transportebcn.es/METRO/linea ... ias/4.html
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

M'agrada especialment la fotografia de Trinitat Nova amb el 500 ;)
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

Just darrere anava jo. Torn 413. He arrivat a Trinitat Nova sobre les 19:45 aprox.

Se m'ha escapat :(
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Denisuko, crec apreciar a la foto que el termòmetre està tapat amb adhesiu. Que no han preparat el termòmetre per a la línia 4 a temps???
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

metring wrote:Denisuko, crec apreciar a la foto que el termòmetre està tapat amb adhesiu. Que no han preparat el termòmetre per a la línia 4 a temps???
Correcte, molt bona vista i això que la camara no es que sigui una joia, es un adhesiu i a correr, potser es de les mateixes mides que coloquen als 1100 i mira, potser com sobraven, doncs alguna utilitat han de treure-li. Dic jo, e?
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

metring wrote:Denisuko, crec apreciar a la foto que el termòmetre està tapat amb adhesiu. Que no han preparat el termòmetre per a la línia 4 a temps???
Jo hi vaig pujar fa 6 dies i sí, es un adhesiu. Espero que posin els termòmetres amb les llumetes.

Crec que aquesta 2100 està en proves i fins que no la tinguin 100% "entrenada" a la L4 no posaran més 2100.

Vox
User avatar
Serie-1000-metro
N7
N7
Posts: 506
Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contact:

Post by Serie-1000-metro »

Estan ja desguasant 1100 de la Linia 4.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Denisuko wrote:
metring wrote:Denisuko, crec apreciar a la foto que el termòmetre està tapat amb adhesiu. Que no han preparat el termòmetre per a la línia 4 a temps???
Correcte, molt bona vista i això que la camara no es que sigui una joia, es un adhesiu i a correr, potser es de les mateixes mides que coloquen als 1100 i mira, potser com sobraven, doncs alguna utilitat han de treure-li. Dic jo, e?
:D :D :D
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Que estrany es fa veure un tren "nou" entre cometes, a la linia 4, el anterior cambi, va ser dels 300 als 1100 i aixo ja fa molt temps i tambe circulaven mesclats dins del carrusel, la linia 4 sempre sera peculiar i la gran oblidada.
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

Avui el torn 412 era un 1100. Ni rastre del 2100 :(

Salutacions!
Jordilar

Post by Jordilar »

Avui es cap de semana.

Salut,
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Es quelcom que no entenc, perque els metros itrens (es aplicable a TMB i RENFE) guarden els bons quan es cap de setmana i treuen els vells. (Els civia al principi, ara no ho se els caps de setmana els deixaven aparcats, i quan deixa de ser hora punta al metro i deixen a Pep Ventura algun metro apartat deixen el 9000.... Quina cosa mes rara...
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Perquè no hi ha cap necessitat de deixar tots els models nous plens de pota, burilles, escopinades i altres danys col·laterals de l'estupidesa humana?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

EUKibo wrote:Es quelcom que no entenc, perque els metros itrens (es aplicable a TMB i RENFE) guarden els bons quan es cap de setmana i treuen els vells. (Els civia al principi, ara no ho se els caps de setmana els deixaven aparcats, i quan deixa de ser hora punta al metro i deixen a Pep Ventura algun metro apartat deixen el 9000.... Quina cosa mes rara...
No té perque, la primera vegada que vaig pujar a un 5000, va ser a L2 i va ser el 8 de desembre de 2005 (festiu)(quina memory :)), un diumenge que vaig anar al mercat de sant antoni vaig veure 2 9000s, el 204 i el 206, no els treuran tots ni molt menys però algun en treuen.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Vale, en el cas TMB comprenc que els guardin perque no es facin malbe... Pero en el cas RENFE si ja per si esta dissenyada per a que els vandals tinguin tota mena de facilitats per fer graffitis, si els Civia els deixen estacionats 24h a Marato esque s'hauria de ficar a la preso no seria nomes als grafiters sino als responsables que no fan que RENFE tingui cotxeres tancades com pot tenir TMB o FGC
Jordilar

Post by Jordilar »

En el cas de renfe o FGC els trens nous son per agumentar freqüència i no substituir. És per això que en cap de semana la freqüència ja es pot servir amb les unitats normals.

Salut,
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

EUKibo wrote:Es quelcom que no entenc, perque els metros itrens (es aplicable a TMB i RENFE) guarden els bons quan es cap de setmana i treuen els vells.
O sigui que reconeixes que a la L5 els bons són els 1000, ja que durant les darreres setmanes no circulaven els festius!

Ja sabia jo que acabaries entrant en raó... xD ;)
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

pokeroms wrote:Avui el torn 412 era un 1100. Ni rastre del 2100 :(

Salutacions!
No passeu pena, si d'aquí uns mesos serà al revès:
L'oracle-foraire del futur wrote:Avui el torn 4XX era també un 2100. Ni rastre de 1100's :-(
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”