Bus 39 i l'ex-Tramvia 39

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Bus 39 i l'ex-Tramvia 39

Post by sortrens »

És la línia que va d'Horta a la Barceloneta. Però passa per algun carrer estret de Gràcia, com és el cas del carrer Providència o Torrent de l'Olla. Seria millor que aquest tram de carrer estret on passa el bus urbà es deixés millor per el bus barri com en el cas d'aquesta part de Gràcia ho podria fer la línia de bus barri 116.

:idea: Rectificar és de sabis i rectifico en que el bus 39, el seu nom ve ja de l'antic tramvia que passava per la plaça Rovira, algú sap quin era el traçat antic del ja desaparegut "tram-39" :?:
Last edited by sortrens on Monday 09/04/2007 7:04, edited 2 times in total.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Per què?
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

orique wrote:Per què?
Pues perquè en un carrer tant estret colapsas el carrer de trànsit molestan el transport privat. En canvi el bus barri és més petit i per això és àgil i no provoca tant de trànsit en els carrers estrets de Gràcia. Així la línia "39" hauria de passar només per els carrers i avingudes principals de Gràcia com son el carrer Escorial, Passeig de Sant Joan, Sardenya, Camèlies, Avinguda de la M.D. Montserrat, etc.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Ai, com et sentin alguns que jo em sé... :)

Jo no limitaria el pas d'autobusos. Per altra banda, provaria de fer "apartadors" allà on fos possible, per agilitzar el trànsit en general (del privat, sí, però també dels taxis i de les emergències...)
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

orique wrote:Ai, com et sentin alguns que jo em sé... :)

Jo no limitaria el pas d'autobusos. Per altra banda, provaria de fer "apartadors" allà on fos possible, per agilitzar el trànsit en general (del privat, sí, però també dels taxis i de les emergències...)
Pues m'assembla una molt bona idea, no hi había pensat. Jo volia dir també que veig a "Gràcia" com a una mini ciutat que està dintre d'una gran ciutat com "Barcelona". Per això en un altre fil que vaig obrir jo mateix deia de fer més habiat un "bus de districte" que no pas de Barri. Però a on fas un apartador al carrer Providència o en el cas de Gràcia? Que estaria molt bé. Jo perquè no tinc gaire temps, si al tinc aveure si puc buscar un mapa i poder justificar el meu parer.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
foronda 141
N8
N8
Posts: 852
Joined: Monday 14/08/2006 21:14
Location: Poblenou

Post by foronda 141 »

La zona Torrent de l'Olla-Travessera esta mal comunicada.

Metro: Diagonal i Fontana L-3 i Joanic L-4 son a uns 10/15 minuts caminant.

En Bus: de pujada a Pl. Lesseps encara es podan aprofitar els que pujan per Gran de Gracia: 22-24-28. Els que pujan per Pi i Margall i Joanic estan bastant allunyats.

De baixada encara pitjor: 22-24-28 van per Gala Placidia i Via Augusta.
i 45-47 per Corsega també queda lluny.

Es important mantenir el 39 que pasi per aquest eix doncs es l'unic enllaç directe amb el centre de la ciutat.

Per cert que es talla amb massa fecuencia, festa major de Gracia, obras, etc. lo que causa problemes especialment a las personas grans.

Salutacions.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

foronda 141 wrote:La zona Torrent de l'Olla-Travessera esta mal comunicada.

Metro: Diagonal i Fontana L-3 i Joanic L-4 son a uns 10/15 minuts caminant.

En Bus: de pujada a Pl. Lesseps encara es podan aprofitar els que pujan per Gran de Gracia: 22-24-28. Els que pujan per Pi i Margall i Joanic estan bastant allunyats.

De baixada encara pitjor: 22-24-28 van per Gala Placidia i Via Augusta.
i 45-47 per Corsega també queda lluny.

Es important mantenir el 39 que pasi per aquest eix doncs es l'unic enllaç directe amb el centre de la ciutat.

Per cert que es talla amb massa fecuencia, festa major de Gracia, obras, etc. lo que causa problemes especialment a las personas grans.

Salutacions.
Les línies que cites: 22-24-28-45 i 47 que passant per carrers principals son les que haurien de comunicar Gràcia amb el centre de la ciutat. I els carrers estrets que els facin peatonals o passin només transport privat.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

sortrens wrote:I els carrers estrets que els facin peatonals o passin només transport privat.
El transport privat ha d'anar en últim lloc en qualsevol jerarquia de prioritats referent a trànsit, i més en una zona urbana densament poblada i pràcticament sense vials d'alta capacitat com és Gràcia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
buertu
N7
N7
Posts: 384
Joined: Thursday 26/01/2006 22:42
Location: Sant Joan Despí

Post by buertu »

Abans de dir la meva opinió, vull aclarir que no conec la zona.
Ara bé, jo crec que el que l'aspecte que hauria de ser decisiu per fer passar una línia d'autobús per allà és les dimensions de l'autobús, ja que segons comenteu les parades de metro no estan lluny però s'ha de donar un passeig per arribar-hi. Si les dimensions del bus ho permeten i no es donen problemes pel pas per aquells carrers, és bastant positiva l'alternativa que es planteja no només d'accedir al centre de la ciutat sinó com a comunicació entre barris, inclús comunicant zones sense servei de metro proper o que seria un viatge bastant llarg anant-hi en metro.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

No crec que sigui tan dolent que passi el 39 per alla, a mi algunes vegades m'ha anat molt bé per anar a La Salle Gràcia (ex-colegi, per sort!!) que hi ha una parada ben a prop, a més, ja fa molt de temps que hi passa i no sembla que els veïns no el vulguin, aixi que, si no diuen res, doncs que es quedi, és més, també penso que seria bona idea fer-hi circular algun autobus per la trav. de gràcia entre via augusta i pg. sant joan, a més del 114.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”