Hola:
entfe001 wrote:Serie600 wrote:Aixo ho juntem amb els motoristes "pito-fluix" que habiten les nostres linies, especialment a la L2 que gairebe no s'han obert les portes, ja estan pitant, no m'extranya que la gent "passi" del senyal acustic i continui enttrant i sortitnt. Jo ho avisso, un dia hi haura una desgracia, algu es quedara pillat entre portes -una persona gran, un carro de la compra, un cotxet de crio petit- per aquestas punyeteres presses i aquestos "pitos inquiets" dels motoristes.
Un dia, ja fa temps, vaig fer la prova a Sagrada Família L2: vaig proposar-me de no pujar a un comboi si aquest havia iniciat l'avís de tancament de portes. En vaig haver de deixar escapar quatre a una freqüència de pas de cinc minuts i mig. Complir escrupulosament el Reglament de Viatgers em va costar vint-i-dos minuts.
Ah, eras tu?.... Es que un dia vaig sentir a dos empleats del metro comentar quelcom semblant a "hi havia un tio a l'andana que ha deixat escapar 4 o 5 trens"
Conyes a banda. Nosaltres com a usuaris estem "obligats" a cumplir i respectar el reglament del ferrocarril i demes "eteces"..... pero i al motorista "Pito-fluix" qui el controla?. Home, crec que aixo "ja canta" una mica.
Per exemple de la L2. Aquesta tarde he tingut la "poca feina" d'anar controlant el tems que estava el motorista amb la porta oberta. A Universitat el record de menys estona: 15 segons. Com collons volen que en 15 segons entri i surti tota la gent a una estacio com Universitat?. Que es foten algo?. Obviament ha hagut gent que s'ha quedat a terra perque li ha tancat la porta als nassos.
15 segons de rellotge!. Si us plau!. Ha estat arribar, obrir portes, pitar com tres o cuatre vegades i tancar en plan bestia deixant gent a l'andana que hi era a la porta. A una noia l'ha "pillat" entre les portes, sort que algu desde fora l'ha empentat i jo he aguantat una de les portes a dures penes.
Aproximadament eren les 6:30 de la tarde i Universitat estaba bastant carregadeta.
Sal.lutacions:
Serie600