Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Esta tarde he visto un Civia con las letras en verde en la Estación de Sants. Era un tren destino Mataró con dos unidades de Civia unidas, siendo el último el 702M-202R-202C si no me equivoco.
Unos minutos mas tarde he visto otro Civia también en un tren de dpble composición con destino Mataró con las letras verdes. Me ha dado tiempo a ver que ponía 201R-201C, supongo que la otra sería la 701M.
Unos minutos mas tarde he visto otro Civia también en un tren de dpble composición con destino Mataró con las letras verdes. Me ha dado tiempo a ver que ponía 201R-201C, supongo que la otra sería la 701M.
Joder, ja se'm podien haver escapat dos autobusos!!! Són Civia que pujen en proves a Figueres, Civia que pel que sembla en poc s'incorporaran al servei comercial...treneros wrote:Avistada unidad Civia 463 , no se la serie porque la he visto de lejos, a las 14:37 en Girona con dirección Figueres/Francia. ¿Será que la R4 de BCN la han alargado ahora hasta Girona?
Per cert, ara m'ha vingut al cap la fòbia que alguns madrilenys tenen als Civia (els mal anomenen birrias)...què tal van aquests bitxos per aquí?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N4
- Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Doncs no sé perquè els diuen birrias, a mi em sembla que van a la perfecció, és un tren perfecte per a les funcions que té, que són les de rodalies. Si bé a mi m'agraden més les 447, però no puc dir ni molt menys que els Civia siguin unes birries. De la gent que conec de Barcelona, pel moment, no he escoltat que diguin res dolent sobre ells, i a Madrid no sé qui ho dirà, perquè no conec tampoc a ningú que s'hagi queixat, i jo almenys no ho dic.aarongilp wrote: Per cert, ara m'ha vingut al cap la fòbia que alguns madrilenys tenen als Civia (els mal anomenen birrias)...què tal van aquests bitxos per aquí?
Bé, jo si tinc una queixa respecte als Civias!david_jim wrote:Doncs no sé perquè els diuen birrias, a mi em sembla que van a la perfecció, és un tren perfecte per a les funcions que té, que són les de rodalies. Si bé a mi m'agraden més les 447, però no puc dir ni molt menys que els Civia siguin unes birries. De la gent que conec de Barcelona, pel moment, no he escoltat que diguin res dolent sobre ells, i a Madrid no sé qui ho dirà, perquè no conec tampoc a ningú que s'hagi queixat, i jo almenys no ho dic.aarongilp wrote: Per cert, ara m'ha vingut al cap la fòbia que alguns madrilenys tenen als Civia (els mal anomenen birrias)...què tal van aquests bitxos per aquí?
Pobre de qui intenti pujar o baixar d'aquest tren a Cornellà (sobretot en direcció Barcelona). Si amb les 447 és arriscat, amb els Civias és "Misión Imposible"; hi queda un forat gens despreciable, sobretot en les portes no adaptades.
Preciositat caçada
Hola!
Sorpresa...Quan he vist aquest trasto parat a Mollet (em dirigia a l'estació per tornar de la feina) m'he posat a córrer per fer-li unes fotos. Aquesta és la primera, feta a una distància notòria.
Heus ací la segona foto...Què maco és, oi? És un Civia Alstom. 8)
Per fer aquesta foto he hagut de fer un petit sprint, amb les mirades corresponents de viatgers esperant a l'andana, cap d'estació* i personal d'Alstom i maquinista del mateix Civia.
*Val a dir que això ha fet preparar el meu permís/paper mullat d'ADIF.
Creuament amb el tren de Vic cap a les 13:00 hores (aquesta foto em faltava a la col·lecció, 447 VS CIVIA )...
...i enfilant-se cap a Barcelona i, suposo, que posteriorment Figueres pel que comenteu per aquí dalt. Observeu personatge al fons de l'andana darrere de la tanca fent una foto, pressumpte membre del FoTraCat (no he pogut enganxar-lo per preguntar-li).
Les fotos de la càmera són de prou resolució com per anotar els cotxes de la composició (excepte el cotxe adaptat a PMR):
Barcelona <704M-?-204M > Puigcerdà
Al panell de destinació deia clarament que era en proves. Això és tot el que us puc dir.
Salut!
Mmmmm....Tindrà a veure amb el meu avistament d'avui a Mollet-Santa Rosa?treneros wrote:Avistada unidad Civia 463 , no se la serie porque la he visto de lejos, a las 14:37 en Girona con dirección Figueres/Francia. ¿Será que la R4 de BCN la han alargado ahora hasta Girona?
Sorpresa...Quan he vist aquest trasto parat a Mollet (em dirigia a l'estació per tornar de la feina) m'he posat a córrer per fer-li unes fotos. Aquesta és la primera, feta a una distància notòria.
Heus ací la segona foto...Què maco és, oi? És un Civia Alstom. 8)
Per fer aquesta foto he hagut de fer un petit sprint, amb les mirades corresponents de viatgers esperant a l'andana, cap d'estació* i personal d'Alstom i maquinista del mateix Civia.
*Val a dir que això ha fet preparar el meu permís/paper mullat d'ADIF.
Creuament amb el tren de Vic cap a les 13:00 hores (aquesta foto em faltava a la col·lecció, 447 VS CIVIA )...
...i enfilant-se cap a Barcelona i, suposo, que posteriorment Figueres pel que comenteu per aquí dalt. Observeu personatge al fons de l'andana darrere de la tanca fent una foto, pressumpte membre del FoTraCat (no he pogut enganxar-lo per preguntar-li).
Les fotos de la càmera són de prou resolució com per anotar els cotxes de la composició (excepte el cotxe adaptat a PMR):
Barcelona <704M-?-204M > Puigcerdà
Al panell de destinació deia clarament que era en proves. Això és tot el que us puc dir.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- oscar440
- N8
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Bones fotos...
Quantes unitats Civia hi ha ja a Barcelona?
Salutacions.
Quantes unitats Civia hi ha ja a Barcelona?
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Passa't per Tranvia Portal, busca fils sobre Civies i veuràs les perles que es veuendavid_jim wrote:De la gent que conec de Barcelona, pel moment, no he escoltat que diguin res dolent sobre ells, i a Madrid no sé qui ho dirà, perquè no conec tampoc a ningú que s'hagi queixat, i jo almenys no ho dic.
Òscar...menuda llet tens...veus Civia cada dia al treball, surts de la feina i te'n trobes en proves... :
Home, ja...però si vol veure què en diuen dels Civia, doncs que ho busqui...entfe001 wrote:No fa falta cercar els fils dels Civia per llegir "perles" allàaarongilp wrote:Passa't per Tranvia Portal, busca fils sobre Civies i veuràs les perles que es veuen
És el que té...
És el que té...aarongilp wrote:Òscar...menuda llet tens...veus Civia cada dia al treball, surts de la feina i te'n trobes en proves... :
Re: És el que té...
JaMiRo! wrote:És el que té...aarongilp wrote:Òscar...menuda llet tens...veus Civia cada dia al treball, surts de la feina i te'n trobes en proves...
Tras unos meses de CIVIA's una pregunta me asalta.
Porqué no se utilizan en sábados y festivos?
Si se publicitan como trenes de alto confort, de altas prestaciones, de salto hacia el futuro, de trenes adaptados a PMR . . .porqué no se utilizan?
Acaso el sábado y el domingo no debemos gozar de esas características como en laborable?? O acaso RENFE acepta de esta manera que estos días baja la seguridad y aumenta el vandalismo y mejor no sacarlos a la calle???
Si es así (que creo q lo es) me parece muy fuerte por parte de RENFE asumirlo sin poner medidas.
Porqué no se utilizan en sábados y festivos?
Si se publicitan como trenes de alto confort, de altas prestaciones, de salto hacia el futuro, de trenes adaptados a PMR . . .porqué no se utilizan?
Acaso el sábado y el domingo no debemos gozar de esas características como en laborable?? O acaso RENFE acepta de esta manera que estos días baja la seguridad y aumenta el vandalismo y mejor no sacarlos a la calle???
Si es así (que creo q lo es) me parece muy fuerte por parte de RENFE asumirlo sin poner medidas.
-
- N4
- Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Sí, si em passo per allà, i sé qui ho diu, i em sembla que no l'utilitza gaire, perquè jo, que he muntat en més de la meitat dels que hi ha aquí, i en els 4 de CAF que hi ha a Barcelona, encara no l'he vist cap problema greu. Em sembla que l'única raó per estar-hi en contra és només perquè sí, punto, no hi ha raons objectives. Jo el major problema que li veig són els estreps, que estan una mica alts, i el que triga entre que tanca portes i arranca, però això se salva amb l'acceleració que té. Ahir, de fet, em vaig passar tota la tarda a la C4 de Madrid, i vaig muntar en els 4 que feien servei, i tot em va semblar bé.aarongilp wrote:Passa't per Tranvia Portal, busca fils sobre Civies i veuràs les perles que es veuendavid_jim wrote:De la gent que conec de Barcelona, pel moment, no he escoltat que diguin res dolent sobre ells, i a Madrid no sé qui ho dirà, perquè no conec tampoc a ningú que s'hagi queixat, i jo almenys no ho dic.
Avistament...
Hola!
Ahir dimecres cap a les 13:00 hores hi havia un Civia Alstom en proves a Montcada-Bifurcació, desconec si sentit Barcelona o Puigcerdà ja que estava parat a la via més propera a l'edifici de l'estació.
No vaig tenir temps de veure'n la numeració ja que anava en una 447 sentit Puigcerdà.
Salut!
Ahir dimecres cap a les 13:00 hores hi havia un Civia Alstom en proves a Montcada-Bifurcació, desconec si sentit Barcelona o Puigcerdà ja que estava parat a la via més propera a l'edifici de l'estació.
No vaig tenir temps de veure'n la numeració ja que anava en una 447 sentit Puigcerdà.
Salut!
- EUKibo
- N9
jeje, quin nen mes maco! jajaja
Per cert, ahir en vaig afafar un i vaig fer el trajecte Catalunya-Badalona amb els indicadors marcant C4... A més que només posava destinacio Mataro, no posava propera parada ni correspondencies... No els hi costaria res a la RENFE millorar aquests detallets, pero ja sabem de quin peu calcen aquests...
I tambe acostumat a les 440 de la C2 l'acceleracio dels Civia la vaig experimentar ja i es brutal! En no res acceleren i deixen l'estacio lliure, no m'estranya que les C2 acumuli una mitjana de retards de 15min cada dia... Triguen una eternitat les 440 en engegar la marxa! Abans que hagin accelerat des de Clot ja han arribat a Passeig de Gracia...
Per cert, ahir en vaig afafar un i vaig fer el trajecte Catalunya-Badalona amb els indicadors marcant C4... A més que només posava destinacio Mataro, no posava propera parada ni correspondencies... No els hi costaria res a la RENFE millorar aquests detallets, pero ja sabem de quin peu calcen aquests...
I tambe acostumat a les 440 de la C2 l'acceleracio dels Civia la vaig experimentar ja i es brutal! En no res acceleren i deixen l'estacio lliure, no m'estranya que les C2 acumuli una mitjana de retards de 15min cada dia... Triguen una eternitat les 440 en engegar la marxa! Abans que hagin accelerat des de Clot ja han arribat a Passeig de Gracia...