Què ha passat a FGC?
Què ha passat a FGC?
Hola!
Després de veure aquesta imatge...
Foto presa diumenge passat en localització indeterminada...
...què penseu que li passa a FGC?
Salut!
Cap de les respostes a l'enquesta és vàlida. Vejam si algú coneix la resposta adequada...
Després de veure aquesta imatge...
Foto presa diumenge passat en localització indeterminada...
...què penseu que li passa a FGC?
Salut!
Cap de les respostes a l'enquesta és vàlida. Vejam si algú coneix la resposta adequada...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
No, el Parc de l'Oreneta no és tan pla.aarongilp wrote:No, el parc de Vilanova és més petit...aposto per ¿Can Mercader? o L'Oreneta...metring wrote:Mmm, potser és a Vilanova i La Geltrú?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Encongit de forma no proporcional. La proporció de l'eix Z no es la mateixa que la de l'eix x o y
Per cert, de catalunya en miniatura...què se'n sap?
Jo se que havía un circuit principal d'escala 1:25 amb víes d'LGB que voltaba per tota la maqueta, passant per Tarragona, Lleida, Girona i Barcelona. Hi havía un tros que es creuaba amb el camí del circuit mitjançant un pas a nivell. Malauradament sempre he vist aquest circuit semidesmantellat i només recordo haver vist en funcionament el tram Tarragona-Lleida. Recordo també que hi havia uns quants circuits amb trens FGC, un devía representar la linia LLobregat Anoia on hi havien uns quants MAN's reformats, uns donàven una volta i un altre arribaba fins l'estació d'Igualada i invertia sentit. També hi havia unes reproduccions dels 400 "Granota" i de les 111. Hi havia un circuit que representaba el tren de Banyoles ( era un kid d'LGB, el mateix que tinc jo a casa ) i que passaba per l'estació de Girona, on es correspondia amb el circuit desmantellat. També havia un altre circuit on hi havia el tren del Centenari, que sortia de l'Estació de França ( amb un loop a dins ) i una altre del port de Tarragona on hi havia el que semblaba un 10400 de color groc amb vagons. De material de renfe, l'ultima vegada que hi vaig estar, havien, en servei, un Euromed ( repaint d'un ICE3 d'LGB ) i res més. Fora de servei havia vist una 440 sense reformar i fa molts anys, una 269 amb un talgo pendular .
Llàstima de maqueta. Sempre l'he trobat molt descuidada
Salut,
Per cert, de catalunya en miniatura...què se'n sap?
Jo se que havía un circuit principal d'escala 1:25 amb víes d'LGB que voltaba per tota la maqueta, passant per Tarragona, Lleida, Girona i Barcelona. Hi havía un tros que es creuaba amb el camí del circuit mitjançant un pas a nivell. Malauradament sempre he vist aquest circuit semidesmantellat i només recordo haver vist en funcionament el tram Tarragona-Lleida. Recordo també que hi havia uns quants circuits amb trens FGC, un devía representar la linia LLobregat Anoia on hi havien uns quants MAN's reformats, uns donàven una volta i un altre arribaba fins l'estació d'Igualada i invertia sentit. També hi havia unes reproduccions dels 400 "Granota" i de les 111. Hi havia un circuit que representaba el tren de Banyoles ( era un kid d'LGB, el mateix que tinc jo a casa ) i que passaba per l'estació de Girona, on es correspondia amb el circuit desmantellat. També havia un altre circuit on hi havia el tren del Centenari, que sortia de l'Estació de França ( amb un loop a dins ) i una altre del port de Tarragona on hi havia el que semblaba un 10400 de color groc amb vagons. De material de renfe, l'ultima vegada que hi vaig estar, havien, en servei, un Euromed ( repaint d'un ICE3 d'LGB ) i res més. Fora de servei havia vist una 440 sense reformar i fa molts anys, una 269 amb un talgo pendular .
Llàstima de maqueta. Sempre l'he trobat molt descuidada
Salut,
- genissimon
- N10
Vaporoses a la propera
Hola!
La resposta, que molts heu encertat: era el Tren de Palau.
Molt recomanable, un circuit força llarg en un parc ben bonic; llàstima que el dia que vaig anar no hi havia cap vaporosa funcionant. A la propera serà...
Salut!
Molt recomanable, un circuit força llarg en un parc ben bonic; llàstima que el dia que vaig anar no hi havia cap vaporosa funcionant. A la propera serà...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Vaporoses a la propera
I el premi ? ? ?JaMiRo! wrote:Hola!
Salut!
Re: No way
JaMiRo! wrote:De visites a factories ferroviàries no way, my friend.
Doncs als anys bons de Pre-Trambaix si que hi havia.... i fins i tot pastetes i sucs :begut :festa en una mena de sala de reunió / juntes
Participarem en la enquesta aquesta que fa RENFE per veure l'opinió a veure si em toca algo.