Fer fotos al Metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
oscar440
N8
N8
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Fer fotos al Metro

Post by oscar440 »

Hola. Com que m´imagino que és prohibit fer fotos al Metro de Barcelona (encara que no he vist cap rètol a cap estació que ho prohibeixi), m´agradaria saber què s´ha de fer per tal de poder fer fotos, on s´ha de demanar "l´autorització" (si es que en fan o existeix)... :?: :!:

Salutacions.
JaMiRo!
N10
N10

Indocumentat...

Post by JaMiRo! »

Hola!

És prohibit fer fotos al Metro de Barcelona sense autorització :P , si bé el 99'99% de les fotos de barnametro.org (la pàgina del menda) són fetes sense autorització. :D

Si en necessites, cal que t'adrecis a les oficines de la Zona Franca. Primer cal que truquis a la centraleta de TMB (no tinc el número de telèfon, però està per tot arreu, per exemple als minimapes de butxaca aquests que pots trobar a qualsevol estació); després hauràs d'enviar les teves dades i hora, data i lloc per fer fotos i caldrà que passis a buscar el permís a la Zona Franca. ;)

Jo només he demanat permís per entrar i fotografiar a Can Boixeres un 1000 al corredor de la mort. :'(

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
oscar440
N8
N8
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Re: Indocumentat...

Post by oscar440 »

JaMiRo! wrote:Hola!

És prohibit fer fotos al Metro de Barcelona sense autorització :P , si bé el 99'99% de les fotos de barnametro.org (la pàgina del menda) són fetes sense autorització. :D

Si en necessites, cal que t'adrecis a les oficines de la Zona Franca. Primer cal que truquis a la centraleta de TMB (no tinc el número de telèfon, però està per tot arreu, per exemple als minimapes de butxaca aquests que pots trobar a qualsevol estació); després hauràs d'enviar les teves dades i hora, data i lloc per fer fotos i caldrà que passis a buscar el permís a la Zona Franca. ;)

Jo només he demanat permís per entrar i fotografiar a Can Boixeres un 1000 al corredor de la mort. :'(

Salut!
Ok, gràcies company... ;) :!:

Salutacions.
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

JaMiRo! wrote:....centraleta de TMB....
93 214 8000
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

Denisuko wrote:
JaMiRo! wrote:....centraleta de TMB....
93 214 8000
93 214 7000 Centraleta Zona Franca (oficines)
93 214 8000 Centraleta Sagrera (però no s'encarreguen d'aquests temes) (que jo sàpiga...)
megapauer
N8
N8

Post by megapauer »

Algú em pot dir on posa al reglament de FMB que està prohibit fer fotos? :oops:
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”