Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
L'usuari "coke" està floodejant el fòrum. Ha penjat el mateix enllaç en els fils d'incidències de Renfe de Barcelona i Catalunya... Però també a dos fils nous, un a cadascun dels apartats esmentats, i a més sense cap comentari explicatiu. No m'he molestat a mirar el vídeo, però penso que algun administrador hauria d'eliminar els com a mínim tres missatges que sobren (i de pas aquest meu).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
Atropellament a Vic, Linia tallada
Ho acaben de dir per TV3, no en se mes.
Linia C3 tallada de Balenyà a Vic
http://www.tv3.cat/atm
Dia: 07/03/2007 - Hora: 12:00
Hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, en aquests moments, per motius aliens a l'empresa, a la línia C3 no hi ha circulació de combois entre les estacions de Balenyà i de Vic. Renfe ha habilitat un servei de transbord per carretera entre aquestes dues estacions afectades. La resta de línies del Renfe Rodalies, però, igual que Metro i Autobusos, i les línies del tramvia i de Ferrocarrils funcionen amb normalitat
Dia: 07/03/2007 - Hora: 12:00
Hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, en aquests moments, per motius aliens a l'empresa, a la línia C3 no hi ha circulació de combois entre les estacions de Balenyà i de Vic. Renfe ha habilitat un servei de transbord per carretera entre aquestes dues estacions afectades. La resta de línies del Renfe Rodalies, però, igual que Metro i Autobusos, i les línies del tramvia i de Ferrocarrils funcionen amb normalitat
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Avui dijous, normalitat als trens RENFE de la C2, retards de 10min, trens bruts, vells, lents, pestilens i sobresaturats en hora punta i gent de peu mes d'una hora en un tren (no se els malparits de la RENFE si els hi feien o no, pero a mi a primaria em castigaven 30min de peu potser a classe i em moria... i mira que al cole encara hi havia oxigen a l'ambienti t'ho feien de molt tard en tard, pero tots els dies...)
Els responsables de Rodalies de Barcelona no es mereixen una vida digna, haurien de anarsen a vivir a sota un pont, o millor, als seus propis trens i estacions que son mes foscos i bruts que els ponts...
Els responsables de Rodalies de Barcelona no es mereixen una vida digna, haurien de anarsen a vivir a sota un pont, o millor, als seus propis trens i estacions que son mes foscos i bruts que els ponts...
Cada dia més estranys
Aquests de la Renfe ja no saben amb què sorpendre el personal.
Avui tornant a BCN per la c-3 a torelló el conductor ha estat fumant tota l'estona a dins la cabina de manera que el fum passava dins del tren i molestava bastant. Això però no és res ja que el tren ha sortit de torelló i el conductor s'ha aixecat del seient ha obert la porta de la cabina (tren en marxa) i s'ha posat a fer uns crits al·lucinants per saludar uns homes que estaven al carrer bastant lluny. Llavors s'ha sentit un "pip" electrònic i el tren s'ha parat de cop. després ha tornat a la marxa. la unitat era de les 447 i jo estava assegut molt a prop de la cabina i el conductor portava la porta oberta. per això ho he vist i sentit tot!
l'única vegada que m'havia passat una cosa semblant va ser a París una linia de metro propera a l'Arc de la Defénse on el tren va parar en sec a la sortida de l'estació perquè el conductor havia vist com un home al que se li havia escapat el metro donava un cop de puny al tren. El conductor va frenar en sec va sortir per la porta de la cabina i va començar a insultar l'home. llavors l'home es va espantar bastant i se'n va anar. En el cas de París el metro anava al 90% i molta gent va caure al terra. Sort que avui el tren de torelló anava al 15%.
Avui tornant a BCN per la c-3 a torelló el conductor ha estat fumant tota l'estona a dins la cabina de manera que el fum passava dins del tren i molestava bastant. Això però no és res ja que el tren ha sortit de torelló i el conductor s'ha aixecat del seient ha obert la porta de la cabina (tren en marxa) i s'ha posat a fer uns crits al·lucinants per saludar uns homes que estaven al carrer bastant lluny. Llavors s'ha sentit un "pip" electrònic i el tren s'ha parat de cop. després ha tornat a la marxa. la unitat era de les 447 i jo estava assegut molt a prop de la cabina i el conductor portava la porta oberta. per això ho he vist i sentit tot!
l'única vegada que m'havia passat una cosa semblant va ser a París una linia de metro propera a l'Arc de la Defénse on el tren va parar en sec a la sortida de l'estació perquè el conductor havia vist com un home al que se li havia escapat el metro donava un cop de puny al tren. El conductor va frenar en sec va sortir per la porta de la cabina i va començar a insultar l'home. llavors l'home es va espantar bastant i se'n va anar. En el cas de París el metro anava al 90% i molta gent va caure al terra. Sort que avui el tren de torelló anava al 15%.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
La causa ha sigut un atropellament a Sant Joan Despí.fantito wrote:Aquesta tarda entre Molins i Cornellà se circulaba per via única. Sembla que els Terrassa-Martorell acababen a l'Hospitalet.
Quant he passat, allà les 5, hi havia cua per entrar a l'Hospitalet des de Sants.
Petita correcció, eren els Manresa - Martorell els que acabaven a L'Hospitalet .
Els Mataró - Molins de Rei, donaven la volta a la via tres de Barcelona Sants.
Cap a les 17:00 anunciaven a Barcelona Sants que la circulació s'havia restablert.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Referent a qui diu que aquest missatge que vaig posar diu que no s'adequa, si recordo que aquest tema es "Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE" Informo de retards de 10min i una llista de deficiencies. Jo crec que el que passa es que no voleu acceptar que RENFE no funciona i es deficient en qualsevol aspecte.EUKibo wrote:Avui dijous, normalitat als trens RENFE de la C2, retards de 10min, trens bruts, vells, lents, pestilens i sobresaturats en hora punta i gent de peu mes d'una hora en un tren (no se els malparits de la RENFE si els hi feien o no, pero a mi a primaria em castigaven 30min de peu potser a classe i em moria... i mira que al cole encara hi havia oxigen a l'ambienti t'ho feien de molt tard en tard, pero tots els dies...)
Els responsables de Rodalies de Barcelona no es mereixen una vida digna, haurien de anarsen a vivir a sota un pont, o millor, als seus propis trens i estacions que son mes foscos i bruts que els ponts...
Accepteu, RENFE es patetica i dona un servei tant dolent que no es pot definir amb cap paraula i no es comparable amb cap empresa ferroviaria del mon.
I deixeu de pensar que la gent critica la RENFE, la gent es molt pacient, veient com destrossa vides i l'economia la gent esta sent molt permissiva, i quan llegiu us fa rabia que la gent es limiti a narrar la incompetencia del servei, accepteu-ho, no es res personal. La mateixa RENFE sembla que esta començant a acceptar tambe que tenen un MOOOOOLT gran problema, que son uns grans TIMADORS i INCOMPETENTS. Potser la unica manera que la gent deixes de "criticarla" que repeteixo, es una mera descripcio de la realitat, seria que de tant en tant funcionessin, o que arreglessin alguna estacio, es veiessin els trens nets, o com a minim, anessin puntuals un sol dia!!!
¬¬ Perdoneu si m'altero, pero soc usuari tots els dies de la C2 en hora punta, i com que no penso tolerar que a mes de patir el que pateixo tots els dies a sobre sigui jo el culpable. Aqui hi ha un problema ni jo ni vosaltes i es la situacio actual de RENFE a Barcelona.
Si jo enumero tots els dies que he arribat més de 10 minuts tard a l'Autònoma amb trens de FGC no acabem ni demà.EUKibo wrote:Referent a qui diu que aquest missatge que vaig posar diu que no s'adequa, si recordo que aquest tema es "Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE" Informo de retards de 10min i una llista de deficiencies. Jo crec que el que passa es que no voleu acceptar que RENFE no funciona i es deficient en qualsevol aspecte.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
O sigui, que el reforç de Rodalies de Barcelona amb nous trens es fa per autotransfusió. Molt econòmic i molt mediàtic, sí senyor.treneros wrote:Avui dimarts, per continuar amb les incidències dels nostres amics de Renfe, el tren amb sortida a les 7:30 de Terrassa no ha sortit, motiu...... no tenien el tren per fer-ho
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ja durava massa la tranquil·litat a la R4 de BCN. Avui retard de 20 minuts per , segons el maquinista, "averia en la señalización". Per un cop que circulàvem dintre del horari del tren, aturada de 10 minuts a Sant Andreu Arenal pel problema esmentat pel maquinista i 10 minuts mes d'espera abans d'entrar a Arc de Triomf (sense explicacions) i veien passar 2 trens de la R1 abans que el nostre (em sembla que també anaven amb retard).
D'altra banda també m'han comentat que cap a les 8 del matí amb un altre R4 el maquinista ha demanat la presencia de un metge a la cabina ¿? a Arc de Triomf i als 5 minuts ha continuat la marxa.
D'altra banda també m'han comentat que cap a les 8 del matí amb un altre R4 el maquinista ha demanat la presencia de un metge a la cabina ¿? a Arc de Triomf i als 5 minuts ha continuat la marxa.
Ara que dius aixó del metge a la cabina,em recordo d'un cop que venia de Sant Celoni en una 451 en simple destinació Vilanova i que a Mollet Sant Fost és va aturar moltísima estona,doncs bé,de cop i volta amb megafonia manual anuncia un metge a la cabina,si us plau,i tot seguit tothom abandona el tren i és dirigeixen cap a l'altra.Apareix un CEX cap a Barcelona sense parada per la via apartada,tot seguit va passar una 447 que si que va efectuar parada,com la 447 anava en simple(destinació:Castelldefels),i tothom que havia baixat de la 451 a pujat en aquesta i el tren anava ple fins la bandera.A l'altura de La Llagosta,amb megafonia manual,s'anuncia que 2 minuts mès tard tren cap a Vilanova(m'imagino que serà el tren que s'ha parat pel mareig dels maquinistes)treneros wrote:Ja durava massa la tranquil·litat a la R4 de BCN. Avui retard de 20 minuts per , segons el maquinista, "averia en la señalización". Per un cop que circulàvem dintre del horari del tren, aturada de 10 minuts a Sant Andreu Arenal pel problema esmentat pel maquinista i 10 minuts mes d'espera abans d'entrar a Arc de Triomf (sense explicacions) i veien passar 2 trens de la R1 abans que el nostre (em sembla que també anaven amb retard).
D'altra banda també m'han comentat que cap a les 8 del matí amb un altre R4 el maquinista ha demanat la presencia de un metge a la cabina ¿? a Arc de Triomf i als 5 minuts ha continuat la marxa.