Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Ahir en Pere, en Jordilar i jo el vam agafar des de Verdaguer fins a Urquinaona. Com a curiositat, que no té a veure massa amb el 2100, es van saltar un torn, del 409 va passar al 411 i després el 412, el 2152 (crec).
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
FOTOS!!
Veient que bastants l'heu vist, avui he anat a la caça i captura del 2100 de L4, he arribat a Verdaguer a via 2, i veig: 2 minuts. Pensava, si veig que arriba per aquesta via bé, i sino, me'n vaig a l'altre. Passen els 2 minuts i arriva un 1000 i acte seguit, al fons, el 2100 per l'altre via. Denisuko depresa i corrents per pujar-hi i bueno, aqui teniu el meu "petit" reportatge fotogràfic
Més fotos a: http://www.transportebcn.es/METRO/linea ... ias/4.html
Més fotos a: http://www.transportebcn.es/METRO/linea ... ias/4.html
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Correcte, molt bona vista i això que la camara no es que sigui una joia, es un adhesiu i a correr, potser es de les mateixes mides que coloquen als 1100 i mira, potser com sobraven, doncs alguna utilitat han de treure-li. Dic jo, e?metring wrote:Denisuko, crec apreciar a la foto que el termòmetre està tapat amb adhesiu. Que no han preparat el termòmetre per a la línia 4 a temps???
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Jo hi vaig pujar fa 6 dies i sí, es un adhesiu. Espero que posin els termòmetres amb les llumetes.metring wrote:Denisuko, crec apreciar a la foto que el termòmetre està tapat amb adhesiu. Que no han preparat el termòmetre per a la línia 4 a temps???
Crec que aquesta 2100 està en proves i fins que no la tinguin 100% "entrenada" a la L4 no posaran més 2100.
Vox
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
Denisuko wrote:Correcte, molt bona vista i això que la camara no es que sigui una joia, es un adhesiu i a correr, potser es de les mateixes mides que coloquen als 1100 i mira, potser com sobraven, doncs alguna utilitat han de treure-li. Dic jo, e?metring wrote:Denisuko, crec apreciar a la foto que el termòmetre està tapat amb adhesiu. Que no han preparat el termòmetre per a la línia 4 a temps???
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Es quelcom que no entenc, perque els metros itrens (es aplicable a TMB i RENFE) guarden els bons quan es cap de setmana i treuen els vells. (Els civia al principi, ara no ho se els caps de setmana els deixaven aparcats, i quan deixa de ser hora punta al metro i deixen a Pep Ventura algun metro apartat deixen el 9000.... Quina cosa mes rara...
No té perque, la primera vegada que vaig pujar a un 5000, va ser a L2 i va ser el 8 de desembre de 2005 (festiu)(quina memory ), un diumenge que vaig anar al mercat de sant antoni vaig veure 2 9000s, el 204 i el 206, no els treuran tots ni molt menys però algun en treuen.EUKibo wrote:Es quelcom que no entenc, perque els metros itrens (es aplicable a TMB i RENFE) guarden els bons quan es cap de setmana i treuen els vells. (Els civia al principi, ara no ho se els caps de setmana els deixaven aparcats, i quan deixa de ser hora punta al metro i deixen a Pep Ventura algun metro apartat deixen el 9000.... Quina cosa mes rara...
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Vale, en el cas TMB comprenc que els guardin perque no es facin malbe... Pero en el cas RENFE si ja per si esta dissenyada per a que els vandals tinguin tota mena de facilitats per fer graffitis, si els Civia els deixen estacionats 24h a Marato esque s'hauria de ficar a la preso no seria nomes als grafiters sino als responsables que no fan que RENFE tingui cotxeres tancades com pot tenir TMB o FGC
O sigui que reconeixes que a la L5 els bons són els 1000, ja que durant les darreres setmanes no circulaven els festius!EUKibo wrote:Es quelcom que no entenc, perque els metros itrens (es aplicable a TMB i RENFE) guarden els bons quan es cap de setmana i treuen els vells.
Ja sabia jo que acabaries entrant en raó...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact: