213.34
213.34
Salut,
avui, dia 5 de març de 2007 a les 5:25 he vist passar per Cornellà Riera en direcció Martorell, una 213 nova de paquet, i sense numeració. I si es de les 9 noves unitats, demanades a Caf. Alstom i Bombardier per substituir les 211? Alerta al cas 211 i 213.34 - 213.43
avui, dia 5 de març de 2007 a les 5:25 he vist passar per Cornellà Riera en direcció Martorell, una 213 nova de paquet, i sense numeració. I si es de les 9 noves unitats, demanades a Caf. Alstom i Bombardier per substituir les 211? Alerta al cas 211 i 213.34 - 213.43
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: 213.34
Vols dir que ja l'hauran entregada tan aviat?Ferrovi wrote:Salut,
avui, dia 5 de març de 2007 a les 5:25 he vist passar per Cornellà Riera en direcció Martorell, una 213 nova de paquet, i sense numeració. I si es de les 9 noves unitats, demanades a Caf. Alstom i Bombardier per substituir les 211? Alerta al cas 211 i 213.34 - 213.43
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Dimecres passat,a la pantalla de sortides de Plaça Espanya,tots els trens indicaba aptes per a discapacitats.Fa com dues setmanes que no tinc cinstància de 211's circulant,i aixó em comença a amoinar-me
Dimecres passat a mès en el trajecte Espanya-Sant Andreu no em vaig creuar amb cap 211.
Ara que hi penso,quan vaig anarme'n a Olesa i Sant Vicenç de Castellet per agafar la renfe el mateix dimecres hi vaig veure una 211 a Martorell,peró no als tallers,sinó a les vies d'estacionament costat Barcelona,no sé si m'explico,les vies del costat de la N-II.
Dimecres passat a mès en el trajecte Espanya-Sant Andreu no em vaig creuar amb cap 211.
Ara que hi penso,quan vaig anarme'n a Olesa i Sant Vicenç de Castellet per agafar la renfe el mateix dimecres hi vaig veure una 211 a Martorell,peró no als tallers,sinó a les vies d'estacionament costat Barcelona,no sé si m'explico,les vies del costat de la N-II.
estan repintant les primeres unitats 213. (213.01, .02, .03, ...) és molt probable que hagis vist alguna d'aquestes..
Per cert... el servei de FGC, per contra del que diuen els Senyors de CIU, pert qualitat per dies.. Falta de puntualitat, trens que es queden petits, col·lapsos en hora punta a Espanya (andanes superiors), freqüencies nefastes i viatges interminables, invents que dubtosament funcionaran (metros comarcals) sobretot per la gent que ens interessa una connexió ràpida i directa amb bcn, obres interminables, més estacions en trams saturats, ... en fi. Vamos a mas!
Per cert... el servei de FGC, per contra del que diuen els Senyors de CIU, pert qualitat per dies.. Falta de puntualitat, trens que es queden petits, col·lapsos en hora punta a Espanya (andanes superiors), freqüencies nefastes i viatges interminables, invents que dubtosament funcionaran (metros comarcals) sobretot per la gent que ens interessa una connexió ràpida i directa amb bcn, obres interminables, més estacions en trams saturats, ... en fi. Vamos a mas!
?
Vols dir que els senyors de CIU defensen la gestió del tripartit/govern d'entesa? CIU defensa al senyor Nadal?metrobaix wrote:Per cert... el servei de FGC, per contra del que diuen els Senyors de CIU
Per cert jo també hi estic d'acord que d'un temps ençà FGC està perdent una mica.
Re: ?
Totalment d'acord.Ferry1ac1 wrote: Per cert jo també hi estic d'acord que d'un temps ençà FGC està perdent una mica.
Cada dia em trobo els trens una mica mès bruts i també trobo mès gent que ès cola,i sobretot,mès falta de puntualitat amb retrassos a totes les línies d'FGC(referint-me a la LL-A),perdúa de temps considerable a vegades a Pallejà(amb el desdoblament això ja no succeirà),retrassos de 8 a 10 minuts normalment,etc...
Peró si és compara FGC amb rodalies renfe en tot,guanya per pallisa FGC.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: ?
Jo trobo que, des que va canviar el govern, fa uns 4 anys, la qualitat del servei de FGC ha anat a la baixa. Suposo que els actuals mandataris tenen altres prioritatsMako448 wrote:Cada dia em trobo els trens una mica mès bruts i també trobo mès gent que ès cola,i sobretot,mès falta de puntualitat amb retrassos a totes les línies d'FGC(referint-me a la LL-A),perdúa de temps considerable a vegades a Pallejà(amb el desdoblament això ja no succeirà),retrassos de 8 a 10 minuts normalment,etc...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
També cal tenir en compte que la demanda, com a mínim en l'eix Barcelona - Universitat Autònoma, ha crescut de forma molt notable.
Fa cinc anys les 111 en servei S55 sortien de Catalunya amb alguns (pocs) seients lliures. Ara sempre queda gent dreta als quatre cotxes de la 112: hi ha no poca gent que s'espera a l'andana central per tenir més esperança de trobar seient al primer cotxe, sense accés des de l'andana lateral.
Fa cinc anys les 111 en servei S55 sortien de Catalunya amb alguns (pocs) seients lliures. Ara sempre queda gent dreta als quatre cotxes de la 112: hi ha no poca gent que s'espera a l'andana central per tenir més esperança de trobar seient al primer cotxe, sense accés des de l'andana lateral.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Nuevo material
Hola,
Y... una cuestión, ¿no sería hora de diseñar un nuevo material rodante para FGC que se alejase de todo lo conocido hasta ahora? lo mismo que los del otro lado del río están poniendo Civias (aquí no, claro, pero en alguna parte) y los construyen teniendo un periodo en el que afirman que dentro de un tiempo tendremos unos 80 en la RMB, ¿por qué no pensar en algún tipo de material rodante nuevo para FGC? ya que no amplían la red con ambición ni parece que haya muchas ganas de ponerse a ello, se podría empezar a pensar en unidades nuevas que no tuviesen escaloncitos en el medio, que estuviesen a nivel de andén siempre, aptas para el ancho métrico y el UIC pensando en el futuro...
No sé, algo así, porque la oferta de las actuales unidades, a menos que vayan en composición doble, hay veces que resulta más bien escasita.
Saludos,
Sergio
Y... una cuestión, ¿no sería hora de diseñar un nuevo material rodante para FGC que se alejase de todo lo conocido hasta ahora? lo mismo que los del otro lado del río están poniendo Civias (aquí no, claro, pero en alguna parte) y los construyen teniendo un periodo en el que afirman que dentro de un tiempo tendremos unos 80 en la RMB, ¿por qué no pensar en algún tipo de material rodante nuevo para FGC? ya que no amplían la red con ambición ni parece que haya muchas ganas de ponerse a ello, se podría empezar a pensar en unidades nuevas que no tuviesen escaloncitos en el medio, que estuviesen a nivel de andén siempre, aptas para el ancho métrico y el UIC pensando en el futuro...
No sé, algo así, porque la oferta de las actuales unidades, a menos que vayan en composición doble, hay veces que resulta más bien escasita.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: ?
Això ja va començar a la darrera legislatura de CiU, actuament jo ho veig com un seguir en la mateixa línia, després hi ha coses que tenen a veure amb les molèsties ocasionades pel desenvolupament de les obres, i pel que fa a la línia del Vallès està clar que és cada cop més difícil mantenir la qualitat del servei amb una demanda cada cop més gran que malgrat tot continua sent un molt bon servei, i més encara si ho comparem amb la Renfe...wefer wrote:Jo trobo que, des que va canviar el govern, fa uns 4 anys, la qualitat del servei de FGC ha anat a la baixa. Suposo que els actuals mandataris tenen altres prioritatsMako448 wrote:Cada dia em trobo els trens una mica mès bruts i també trobo mès gent que ès cola,i sobretot,mès falta de puntualitat amb retrassos a totes les línies d'FGC(referint-me a la LL-A),perdúa de temps considerable a vegades a Pallejà(amb el desdoblament això ja no succeirà),retrassos de 8 a 10 minuts normalment,etc...
De tota manera els problemes que té FGC són problemes normals corresponents a una explotació ferroviària d'aquestes característiques, també hi ha molts retards a l'hora punta a Rodalies Madrid, passa que amb la freqüència de pas que hi ha pràcticament no es noten, i això mateix podríem dir de tots els serveis de rodalies, després altres problemes són a causa de la infrastructura que evidentment s'ha quedat petita però això és responsabilitat de l'administració, tot i que s'ha de dir que FGC va tenir en el seu moment una política molt conservadora pel que fa a les inversions a la xarxa, així com l'actitud de determinats alcaldes del Baix Llobregat més preocupats en soterraments que en millores del servei, sobretot a la línia Llobregat Anoia, però també a la del Vallès que ha enderrerit molt les obres, en un altre moment, amb una altra mentalitat, cosa que ara es paga.
Els problemes que trobem a Renfe no són que un tren a causa del col·lapse arribi tard, ho trobem però això ho podem acceptar com a normal fins a cert punt i a causa dels mateixos problemes que té FGC, els problemes que trobem tenen a veure amb les contínues avaries pràcticament diàries que agreugen un servei que de per sí és insuficient.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- bigboy4013
- N2
- Posts: 12
- Joined: Tuesday 04/10/2005 2:01
- Contact:
Bones:
Encara no han arribat cap unitat de l'ultima comanda, l'ho heu vist correns sons, les antigues unitats que no han pogut acabar de possar les enganxines, ja que a partir d'ara, ja no es fà servir pintura, només possen enganxines.
Els escuts de les 20 primeres UT's, es mantindràn, i la resta esquedaràn sense escut.
Ja que parlem de material nou, dilluns 12 de març, va arribar un nou grup de vagons de la serie 65000, pero diria que es un conjunt de tres moduls, pero no estic del tot segur, tenia una 705 i 213, davant i no els he pogut veure del tot.
Pel cap de setmana, a veure si em puc escapar i penjar algunes fotos dels vagons!
El tema d'averies i retards, son causats per motius, interns, pero ja es parlarà d'aquet tema en un altre lloc.
Bona nit!
Encara no han arribat cap unitat de l'ultima comanda, l'ho heu vist correns sons, les antigues unitats que no han pogut acabar de possar les enganxines, ja que a partir d'ara, ja no es fà servir pintura, només possen enganxines.
Els escuts de les 20 primeres UT's, es mantindràn, i la resta esquedaràn sense escut.
Ja que parlem de material nou, dilluns 12 de març, va arribar un nou grup de vagons de la serie 65000, pero diria que es un conjunt de tres moduls, pero no estic del tot segur, tenia una 705 i 213, davant i no els he pogut veure del tot.
Pel cap de setmana, a veure si em puc escapar i penjar algunes fotos dels vagons!
El tema d'averies i retards, son causats per motius, interns, pero ja es parlarà d'aquet tema en un altre lloc.
Bona nit!
ALCO forever!!!!
Re: 213.34
Tens fotos per mostrar?Ferrovi wrote:Salut,
avui, dia 5 de març de 2007 a les 5:25 he vist passar per Cornellà Riera en direcció Martorell, una 213 nova de paquet, i sense numeració. I si es de les 9 noves unitats, demanades a Caf. Alstom i Bombardier per substituir les 211? Alerta al cas 211 i 213.34 - 213.43
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: 213.34
[quote="sortrens"]Tens fotos per mostrar?[/quote]
No, no tinc... no acostumo a portar camera el dia a dia. Si la tingués, la hauria posat. Encara així, ha quedat clarificat que no eren unitats noves. Percert, ara, els matins, a les 9:10, a Almeda, acostuma a haver-hi creuament entre 211, potser fan un servei determinat... no sé, he vist tres dies seguits això, entre 211.04 i 211.06.
No, no tinc... no acostumo a portar camera el dia a dia. Si la tingués, la hauria posat. Encara així, ha quedat clarificat que no eren unitats noves. Percert, ara, els matins, a les 9:10, a Almeda, acostuma a haver-hi creuament entre 211, potser fan un servei determinat... no sé, he vist tres dies seguits això, entre 211.04 i 211.06.