Els 4000 pintats de vermell

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
Vox
N8
N8

Els 4000 pintats de vermell

Post by Vox »

Hola, aquesta tarda he vist una 4000 pintada de vermell. Bé, no tota però si un parell o tres de vagons que tapaven el número encara que el darrer vagó era el 4032. Obviament es tractava de publicitat, crec que de Ericsson.

Ha estat molt curiós veureles així doncs el pintat era total a nivell lateral, com si fossin 100% vermelles. M'ha vingut al cap algunes 5000 del metro de Madrid que estaven pintades de color vermell.

Vejam si algú més la caça i fa una fotografía doncs es molt curiós.

Vox
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Cert.

He vist aquesta unitat aquesta tarda a l'estacio del Clot
aim
N9
N9

Post by aim »

Jo també la vaig veure fa 2 o 3 dies a Navas
Guigui
Administrador

Parlant de metros-anuncis

Post by Guigui »

També hi ha alguns 3000 que van així. La curiositat que em pica és per què només van pintats els 3 vagons del mig mentre els dos caps mantenen el disseny original. Algú sabria explicar-ho?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
JaMiRo!
N10
N10

Espant

Post by JaMiRo! »

El día que la vaig veure em vaig espantar perquè pensava que era una unitat reformada en plan alternatiu... :)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
metring
Administrador

Post by metring »

I què hi ha del 3000, amb el tester pintat de vermell? Encara circula, o potser és el mateix reformat, que vam veure al Triangle?
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Crec que era un 2000 (dic el que portava la part superior de color vermell, no el del Triangle).

Vox
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Repeteixo pregunta als insiders (Llop, Denisuko e tutti quanti): Algú de vosaltres sap per què, en els metros-anunci, els vagons pintats publicitàriament són només els 3 del mig, mentre que els dels extrems porten els colors habituals?

Gràcies!!!

Jordilar

Post by Jordilar »

Sense ser de TMB:

Penso que deu ser una pura qüestió de marqueting, doncs els tres vagons del mig són els que probablement veuen més la gent, doncs normalment els bancs acostumen a estar al centre de l'estació. També si estiguessin en els primers o últims cotxes, en moltes estacions quedarien en zones on no hi ha res, ni accessos ni bancs.

Salut,
aim
N9
N9

Post by aim »

metring wrote:I què hi ha del 3000, amb el tester pintat de vermell? Encara circula, o potser és el mateix reformat, que vam veure al Triangle?
La setmana passada hi vaig pujar (crec que és un 2000 i no pas un 3000)
Danzig
N8
N8

Re: Els 4000 pintats de vermell

Post by Danzig »

Vox wrote:Hola, aquesta tarda he vist una 4000 pintada de vermell. Bé, no tota però si un parell o tres de vagons que tapaven el número encara que el darrer vagó era el 4032. Obviament es tractava de publicitat, crec que de Ericsson.

Ha estat molt curiós veureles així doncs el pintat era total a nivell lateral, com si fossin 100% vermelles. M'ha vingut al cap algunes 5000 del metro de Madrid que estaven pintades de color vermell.

Vejam si algú més la caça i fa una fotografía doncs es molt curiós.

Vox
va començar a anar així una mica abans de començar el 3gsm aquell ;)
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Jordilar wrote:Sense ser de TMB:

Penso que deu ser una pura qüestió de marqueting, doncs els tres vagons del mig són els que probablement veuen més la gent, doncs normalment els bancs acostumen a estar al centre de l'estació. També si estiguessin en els primers o últims cotxes, en moltes estacions quedarien en zones on no hi ha res, ni accessos ni bancs.

Salut,
No crec que sigui aquest el motiu perquè a la L3 hi ha un bon grapat d'estacions amb les sortides a un extrem (o als dos) de l'andana. A més, és precisament on la gent té la tendència a acumular-se. Vegeu, si no, quins són els vagons que van més plens.

Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”