LOCALITZAT TRAMVIA D'ALSTOM A L'A2 A L'ALÇADA DE PALLEJÀ

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
PALLANGA
N2
N2
Posts: 13
Joined: Saturday 23/12/2006 5:47

LOCALITZAT TRAMVIA D'ALSTOM A L'A2 A L'ALÇADA DE PALLEJÀ

Post by PALLANGA »

Pregunta dirigida especialment al company d’Alstom :

Aquest mati per l’A2e vist un tramvia amb les sigles d’Alstom y que en els lletreros deia METROLIGERO. Podries dir-me per on es ?. Gràcies per endavant
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

No sóc el d'Alstom :D però si anava per l'A2, i posava Metroligero... que no fos un tramvia per Madrid.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Si era de color blaugrana, paradoxas de la vida, no era d'aquí, sino de Madrid xD
PALLANGA
N2
N2
Posts: 13
Joined: Saturday 23/12/2006 5:47

Post by PALLANGA »

Sembla que els madriles es hi agrada cada vegada una mica més el color blau-grana.
:D
Deu ser des de el 0-3 de la temporada passada. ;) ;) ;)

Records culés.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

En canvi, aquí ens van els metros de color blanc.

Records també culers. 8)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
PALLANGA
N2
N2
Posts: 13
Joined: Saturday 23/12/2006 5:47

Post by PALLANGA »

Deu ser per que el “boss” de TMB es “vikingo”. :D :D :D :D
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

Si el tranvia era de color es el tranvia de Parla.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

davida wrote:Si el tranvia era de color es el tranvia de Parla.
De color verd fosc, per ser concrets
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

Aixo mateix volia dir. Gracies 596001 per corretgir el meu error.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

A quines parts de Barcelona o Catalunya es frabrican trens o trams, som importants en aquest tema els catalans? A nivell Internacional? :suar
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

a Santa Perpetua de Mogoda hi ha una factoria de l'ALSTOM, una empresa Francesa. Home, pel que jo se es bastant important la fabrica aquesta, de fet els TRAMs nostres i molts trens de RENFE i TMB son fabricats alla.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

sortrens wrote:A quines parts de Barcelona o Catalunya es frabrican trens o trams, som importants en aquest tema els catalans? A nivell Internacional? :suar
A nivell internacional Catalunya no té un pes especialment gran en la fabricació de ferrocarrils, sobretot considerant el nivell d'industrialització que té el nostre país en termes generals. I pel que fa al disseny, la cosa és pràcticament nul·la (a no ser que algú em corregeixi, cosa que em seria una sorpresa grata).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Pel que jo se es aixo, aquesta factoria fabrica trens que s'entreguen a Catalunya principalment i a Espanya, el TRAM de Barcelona, TRAM de Madrid, Civia de Rodalies Barcelona... Internacionalment ALSTOM té certa importancia, de fet a la seva web surten trens que venen a tota Europa, Amèrica, Asia i Oceania, pero es probable que altres empreses tinguin més pes com SIEMENS i CAF (encara que d'aquesta ultima ho dubto molt)

El que sembla en qualsevol cas es que no estan en recessio com la SEAT i altres empreses similars que cada cop tenen menys feina, sino que ALSTOM sembla que cada cop fa mes projectes.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

L'única empresa amb més pes ferroviari que ALSTOM és Bombardier.

CAF només té relativa importància a Espanya.
PALLANGA
N2
N2
Posts: 13
Joined: Saturday 23/12/2006 5:47

Post by PALLANGA »

Ep, nois, recordeu que Siemens de Cornella fabrica els motors dels IC.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Vist a Collbató i a Cervera

Post by Guigui »

Avui he vist un transport d'un Citadis vermell, amb la bandera de la Comunidad i el logotip de MetroLigero, a l'A-2 a l'alçada de Collbató primer i Cervera després.

Dues preguntes: Es lliuren un per un? En cas negatiu, no seria més econòmic transportar-los en tren, en lloc de muntar un transport especial, amb acompanyament policial inclòs, per cada tramvia?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

pizias wrote:Aunque parezca mentira, es mas barato en camión. Y, sobretodo, es posible.
Ja, com que per carretera el transportista només gasta el combustible però per ferrocarril també ha de pagar per l'ús de la infraestructura, no m'estranya que la situació sigui la que és. És un fàstic, tant que el personal s'omple la boca del mercat lliure i són incapaços de reconèixer la competència deslleial que la carretera fa al ferrocarril, amb ajudes d'estat incloses.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Guigui wrote:
pizias wrote:Aunque parezca mentira, es mas barato en camión. Y, sobretodo, es posible.
Ja, com que per carretera el transportista només gasta el combustible però per ferrocarril també ha de pagar per l'ús de la infraestructura, no m'estranya que la situació sigui la que és. És un fàstic, tant que el personal s'omple la boca del mercat lliure i són incapaços de reconèixer la competència deslleial que la carretera fa al ferrocarril, amb ajudes d'estat incloses.
Per tal d'entendre que passa amb el transport de mercaderies per ferrocarril, recomano llegir aquet fil.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

És el que hi ha

Post by JaMiRo! »

Hola!
pizias wrote:Aunque parezca mentira, es mas barato en camión. Y, sobretodo, es posible.
En efecte. ;)

Perquè, senyors, el tramvia surt de la factoria de Santa Perpètua; l'única connexió ferroviària amb l'Alstom és la línia de Vic-Puigcerdà. Cal fer una collonada de maniobres per portar el tren a Madrid. D'altra banda, veig impossible treure el tramvia pel ramal que va de la fàbrica a l'estació de Mollet-Santa Rosa. Amb total seguretat, el tramvia es fotria d'òsties contra les andanes o contra els pals de la catenària. :roll:

Per cert, no crec que es pugui portar el tramvia sencer en un vagó plataforma perquè aquest seria excessivament llarg. :!:

Per tant, per transportar el tramvia amb un vehicle especial ferroviari caldria:

1-Desmuntar el tramvia en mòduls. Això és una feinada, sobretot si es té en compte que el tramvia s'ha provat i està tot muntat i connexionat. :!:

2-Posar cada mòdul Citadis, un a un, a diferents vagons-plataforma en un lloc determinat (a la fàbrica no es pot, per tant cal moure amb camions cada mòdul fins a un lloc determinat). :!:

3-Transportar-lo via fèrria des de Barcelona a Madrid. :!:

4-A l'arribar a Madrid, cal carregar-lo de nou a camions per portar-lo a cotxeres. :!:

5-Muntar els mòduls (feinada de collons) i fer proves de nou per veure que tot funciona. :!:

Conclusió: millor com es fa ara, us agradi o no. ;)

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Bauvilla
N5
N5
Posts: 91
Joined: Thursday 09/03/2006 23:07
Location: Calafell
Contact:

Post by Bauvilla »

Bona tarda,

Em consta que els Citadis d'Orléans van fer el viatge des de Aytré també en camió.

Per lo vist hi havien problemes de compatibilitat entre el perfil de les rodes i les vies RFF. (deixant de banda que no hi ha connexió física entre la xarxa RFF i la xarxa SEMTAO)

Tanmateix, crec recordar que els tramvies construïts abans del Citadis
, el TSF si van poder viatjar per les vies RFF acoplats a un tren de càrrega entre Aytré i Nantes.
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”