Aquesta tarda a Sants hi havia merder a la línia de Vilanova un altre cop.
Pues debía de haberlo, sí, porque yo vi ayer por la tarde-noche ya un Cataluña Express y algún que otro regional pasando a toda leche por el medio de Sant Feliu, cosa que indica que los estaban desviando por la línea del interior.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Apart del descarrilament de la 112.17, aquesta tarda ha estat tallada la línia de l'interior nord i la del Maresme.
Primer han tallat la línia interior per inundació a Cardedeu i han desviat regionals per la línia del Maresme fins que també han tallat aquesta a Badalona.
He enxampat els dos talls.
Per cert, en procés de substitució del BEM entre Arenys i Maçanet.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés wrote:...ha estat tallada la línia de l'interior nord...
Primer han tallat la línia interior per inundació a Cardedeu...
van haver talls a la C2 o R2, no sé per què hauria de ser la "línia interior" si interiors són la 4 sud, la 3, la 7, la 2 nord...
Això depèn. Per la gent de Tarragona, la "línia de l'interior" serà la de Vilafranca i la de la costa la de Vilanova, com per la gent de Girona la línia de l'interior és la de Granollers i la de la costa la de Mataró. És com dir "Santa Coloma" a seques: a Barcelona s'entén Santa Coloma de Gramanet i a Girona, Santa Coloma de Farners. Igualment passa amb Caldes (de Montbui, de Malavella) o Cornellà (de Llobregat, de Terri).
Això us passa per no ésser de la terra bona, la gironina
liniadelRipollés wrote:...ha estat tallada la línia de l'interior nord...
Primer han tallat la línia interior per inundació a Cardedeu...
van haver talls a la C2 o R2, no sé per què hauria de ser la "línia interior" si interiors són la 4 sud, la 3, la 7, la 2 nord...
Això depèn. Per la gent de Tarragona, la "línia de l'interior" serà la de Vilafranca i la de la costa la de Vilanova, com per la gent de Girona la línia de l'interior és la de Granollers i la de la costa la de Mataró. És com dir "Santa Coloma" a seques: a Barcelona s'entén Santa Coloma de Gramanet i a Girona, Santa Coloma de Farners. Igualment passa amb Caldes (de Montbui, de Malavella) o Cornellà (de Llobregat, de Terri).
Això us passa per no ésser de la terra bona, la gironina
clar, i la línia 3 què és, llavors? la del pirineu ? què també passa per Granollers !!!
Danzig, hi ha 2 maneres d'anar a Maçanet, per Granollers (interior) o per Mataró (costa). Igualment hi ha 2 maneres d'anar a Sabt Vicenç de Calders, per Vilafranca (interior) o per Vilanova (costa). En canvi només hi ha una manera d'anar a Ripoll i sobra dir que es una línia d'interior. Per anar a Manresa el mateix. Suposo que s'utilitzen aquestes denominacions a les línies quan hi ha més d'una possibilitat. Nota que això també es produeix amb Lleida, quan es diu que es pot anar vía Manresa o vía Valls (obviament no podem dir costa o interior perquè totes dues línies van cap a l'interior), no sé es una opinió . En quant al tema que tractavem...el descarrilament sembla no haver sigut gaire fort...però el maquinista si que podría haver pres mal..m'ha fet angúnia el deformament de la cabina en topar amb el poste de la catenària..menys mal que sembla bona i ha resistit .
De La Vanguardia:
------------------------- Fomento invertirá 300.000 euros para aumentar la seguridad en el túnel de la estación de Passeig de Grcia de Barcelona
Barcelona. (EUROPA PRESS).- El Ministerio de Fomento, a través del ente gestor Adif, invertirá durante este año 300.000 euros en el túnel de la estación de Renfe de Passeig de Grcia, en Barcelona, para instalar cámaras de vídeo vigilancia. El sistema estará conectado y controlado las 24 horas del día por el Centro de Seguridad (CPS), ubicado en la estación de Sants.
Esta inversión llega después de que en los últimos meses hayan sucedido una serie de incidentes y agresiones en esta estación. Por ello, en una respuesta parlamentaria a una pregunta del diputado de CiU en el Congreso Jordi Jané, el Gobierno central aseguró que se han reforzado las medidas de seguridad con más personal de seguridad, ampliación de su horario para cubrir las últimas y primeras salidas de trenes y el refuerzo del personal de acompañamiento en trenes donde hay conflictividad.
También los fines de semana se ampliará el personal de seguridad con un grupo operativo de cuatro vigilantes móviles, que vigilarán tanto las estaciones como los trenes de Cercanías.
En otras respuestas parlamentarias al mismo diputado, el Ministerio también informó que durante el primer trimestre de 2006 se prevé que estén redactados dos proyectos de supresión de dos pasos a nivel de la línea Barcelona-Portbou en Sant Celoni (Barcelona).
Concretamente son los pasos situados en los puntos kilométricos 157/530 y 157/630. El Ministerio ya ha llegado a un acuerdo con el Ayuntamiento y ahora se están redactando ambos proyectos. Los trámites para la contratación de las obras empezarán inmediatamente después de que estén terminados los proyectos.
En la línea Barcelona-Vic, el Ministerio ya ha iniciado la tramitación de un estudio específico, redactado en coordinación con la Generalitat, para desdoblar la línea entre Montcada i Reixac y Vic. El estudio definirá y analizará las actuaciones necesarias para realizar las obras y se estudiará integrar los proyectos ya redactados como primera fase del nuevo proyecto.
Por otra parte, el Gobierno realizará un estudio para la mejora del servicio de Cercanías de Barcelona, lo que implicará que se estudien propuestas como la duplicación de la vía entre Arenys de Mar y Tordera o la construcción de un tercer carril entre Badalona y Mataró, ambos en la línea Barcelona-Mataró-Maçanet de la Selva.
Finalmente, la operadora Renfe está realizando, junto a la Autoritat del Transport Metropolità, un estudio que sirva de base para la ampliación, mejora y construcción de nuevos aparcamientos de disuasión en las estaciones de Cercanías de Barcelona.
Avui 22/8 a les 15:45 han anunciat l'arribada del Euromed 1112 procedent Valencia per Autobus a la Plaça Joan Peiro.
Al panells informatiu marcava que el tren sense tipus procedent de La Tor que tenia prevista la seva arribada a les 13:45 encara no havia arribat. No se si li ha pasat algo o es que els del panell s'han equivocat, ja que el tren procedente de Ripoll ha arribat amb normalitat
Avui dia 29/8 hi havia retards de 30 minuts a la R1 almenys al tram de via única. A la línia R2 nord hi havia un tren avariat entre les estacions de Mollet St. Fost i Montmeló, amés alguns trens de rodalies han finalitzat el seu recorregut excepcionalment a Llinars.
Tot plegat un desastre
No puc concretar més la informació ja que per sort o per desgràcia no m'ha tocat en primera persona.
De El Punt:
--------------------- Una fuita de gas a Arenys de Mar obliga a tallar la circulació de trens una hora
Una fuita de gas que es va produir ahir a Arenys de Mar va obligar a interrompre la circulació de trens a la línia C1, en els dos sentits, durant gairebé una hora. Els fets van passar a primera hora de la tarda quan una màquina que treballava netejant el rial de Vallmaria, a tocar de Canet de Mar, va rebentar una canonada de Gas Natural. Els tècnics van tancar la vàlvula de pas del gas i la policia va acordonar la zona, on hi ha un bloc d'apartaments i un càmping. Els mateixos veïns també van trucar a la policia quan van sentir la pudor de gas. Al lloc de l'incident s'hi van desplaçar tres dotacions de bombers. A la tarda encara es treballava per reparar la canonada, però el servei de trens es va restablir al cap de tres quarts d'hora.
Segons acabo de sentir al 3-24, ahir per culpa de l'intensa pluja que va caure a Calaf van tenir que tallar la línia Manresa-Lleida per esvallisada i els 2 últims trens del dia van tenir que ser suprimits i traslladats per autocar.
14 setembre , 14.00h Trens destinació Vilanova/Sant Vicenç de Calders a Bcn Sants circulen per via 1. Pitote monumental, retrasos, corredisses de la gent (de via 5 a 1)i cua interminable de trens a l'entrada de Sants desde Pl.Catalunya. A l'interior dels trens megafonia del maquinista "ESTE TREN VA PA' VILANOVA" "ESTE TREN VA PA'VILANOVA".
Diari de Girona wrote:Una avaria en la senyalització retarda trens de la línia de Girona a Barcelona
DDEG, GIRONA
Una avaria en el sistema de senyalització ferroviària a l´entrada de Barcelona va provocar retards de fins a mitja hora en trens de la línia amb Girona. Els problemes es van allargar dues hores, afectant combois que circulaven en els dos sentits de la línia.
Els problemes mecànics es van solventar amb l´activació manual dels senyals, fet que va provocar retards en la sortida dels trens. Aquest problema va afectar tant els que sortien de Girona que els que s´hi dirigien. L´avaria va començar a dos quarts d´1 del migdia i es va resoldre a dos quarts de 3.
Ja sé que la notícia fa referència només al servei a Girona i que per tant no hauria d'anar aquí, però com que "l'incidència" és l'enèsima fallida de l'enclavament de Sants, la incloc aquí i no a l'apartat de ferrocarril a Catalunya.
Pel que sembla, l'eclipsi de sol d'avui ha tingut una prèvia localitzada a Sants.
Cap tren entre les 08.25 (Lleida) i 08.40 (Cerdanyola Universitat, hora prevista 08.23) per Sant Andreu Arenal. Trens a Terrassa anunciats amb més de 30 minuts de retard. 20 miunuts de retard del meu tren a l'arribada. Primera classe de la setmana perduda.
Aquest any em temo que col·leccionaré bastants justificants de retard. En sis dies ja en porto dos.
P.S: El Centre d'Informació Transmet passant de tot:
Centre d'Informació Transmet wrote:Dia: 03/10/2005 - Hora: 08:00
Des del Centre d'Informació TransMet, destacar que els transports públics funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana. Circulen, doncs, sense incidències destacables metro i autobusos, tramvia i línies de ferrocarrils de la Generalitat i de Renfe Rodalies, segons ens informen les empreses operadores d'aquests serveis.
Els pescadors bloquegen la bocana del port de Tarragona i tallen les vies del tren.
El periodico de Catalunya
-----------------------------
Els pescadors en vaga indefinida per l'impacte del preu del carburant han bloquejat avui l'accés marítim a la bocana del port de Tarragona i han tallat la circulació ferroviària a l'Aldea (Baix Ebre).
Diverses embarcacions bloquegen des de les 7.30 hores l'entrada a la bocana del port de Tarragona, i això ha obligat quatre vaixells a fondejar davant de la costa tarragonina, segons ha informat la Policia Portuària de Tarragona.
Aquesta acció, a la qual s'espera que se sumin una trentena d'embarcacions, impedeix l'entrada i sortida de vaixells, tant mercants com d'esbarjo, encara que els diumenges no es porten a terme tasques de càrrega i descàrrega al port de Tarragona, i l'impacte és menor, segons han assegurat fonts de l'Autoritat Portuària de Tarragona.
Els vaguistes també han envaït les vies del tren a l'Aldea entre les 9.30 i les 10.15 hores, acció que ha provocat endarreriments d'entre 20 i 45 minuts a quatre trens regionals i de llarg recorregut, segons ha informat Renfe.
Els pescadors de Catalunya, reunits ahir en assemblea a Barcelona, van acordar continuar la vaga indefinida que mantenen des de fa sis dies i esperar el resultat de la reunió que mantindran avui amb representants del Ministeri sobre el preu dels carburants.
La vaga, que han impulsat els pescadors de les confraries de Tarragona, als quals s'han afegit els de Barcelona i Girona, s'ha convocat en protesta per l'elevat preu del gasoil que han d'afrontar, i que ha paralitzat les llotges i ha incrementat, encara que lleugerament, el preu del peix.
Dos trens envesteixen dues persones a Castelldefels i Manresa
ANDREA PADUA / CASTELLDEFELS
JOSEP SALLENT / MANRESA
Dues persones van morir ahir al matí envestides per trens a Castelldefels (Baix Llobregat) i Manresa (Bages). En l'accident de Castelldefels, un home de 38 anys, veí de la localitat i de qui no s'ha facilitat la identitat, va morir al ser atropellat per un comboi de la línia 2 de rodalies. L'home, segons sembla, travessava les vies corrent. El succés va tenir lloc a les 7.45 hores del matí i va tallar dues hores la línia de Vilanova.
A Manresa, Josep Iglesias Vallès, de 50 anys, va morir a les 11.15 hores, al ser atropellat a l'interior d'un túnel dels trens de la Generalitat. El conductor va ser atès d'una crisi nerviosa.
El passat dimarts 25 d'octubre hi hagué uns quants festivals a Renfe (enclavament de Sants a fer punyetes?)
Cap a les dues de la tarda s'anunciava la represa progressiva de les circulacions dins el nucli de Rodalies, suspeses amb anterioritat. A Cerdanyola Universitat un tren amb destinació Martorell hi arribà amb 20 minuts d'endarreriment. Val a dir també que només arrencar el tren cap a Sant Cugat comença a sonar a tot drap el Catch my disease. Encara se'n fotien dels passatgers... L'esmentada cançó sonà tres cops seguits, fins que fou interrompuda en sec més enllà de Rubí.
A més, entre les set i les vuit del vespre també hi hagué festival. Sembla ser que va passar molta estona sense serveis a Terrassa, perquè un tren que normalment va buit i que sol agafar la meva tieta anava ple i sense seients lliures fins a Sabadell (normalment n'hi ha a partir de Plaça de Catalunya).