Doncs el que surt a les 12 de L'Hospitalet va fins La Tor-La Tour-Lator-Latour o com es digui.Mako448 wrote:-EL rodalies a La Tour que surt a les 12:00 de Hospitalet amb simple de 447(m'imagino que anirà fins a Ribes)
Trens extranys a la línia 2 de Rodalies Barcelona [RENFE]
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Quedem en la Tor, que és com es diu en la llengua de Verdaguer i Ausiàs March?U-Bahn wrote:Doncs el que surt a les 12 de L'Hospitalet va fins La Tor-La Tour-Lator-Latour o com es digui.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Amb això de Ribes de Freser vol dir que allí es fa el creuament amb la unitat descendent a Barcelona, i per falta de material fan transbordar els viatjers de la 447 a l'altre unitat (que segur que és una 440-R de dos cotxes) que estan preparades per soportar el tram de Ribes a Latour de Carol ( ) , ja que les 447 no ho estan. No se si m'explico.U-Bahn wrote:Doncs el que surt a les 12 de L'Hospitalet va fins La Tor-La Tour-Lator-Latour o com es digui.Mako448 wrote:-EL rodalies a La Tour que surt a les 12:00 de Hospitalet amb simple de 447(m'imagino que anirà fins a Ribes)
Pel que sé, la Tor de Querol és un poble que està un parell de quilòmetres més cap al nord seguint la línia de Tolosa de Llenguadoc.
Ara, no em feu dir si Enveig és un altre municipi o una EMD com Valldoreix.
P.S: La Generalitat de Catalunya tradueix el topònim francès Enveitg per Enveig.
P.S.2: A l'Hipermapa es pot consultar amb detall els camins que hi ha des del baixador d'Enveig (el que la SNCF anomena Bena-Feners), un dels quals se situa paral·lel al tram internacional. Ho dic pels que vam fer la trobada allà
Ara, no em feu dir si Enveig és un altre municipi o una EMD com Valldoreix.
P.S: La Generalitat de Catalunya tradueix el topònim francès Enveitg per Enveig.
P.S.2: A l'Hipermapa es pot consultar amb detall els camins que hi ha des del baixador d'Enveig (el que la SNCF anomena Bena-Feners), un dels quals se situa paral·lel al tram internacional. Ho dic pels que vam fer la trobada allà
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Si volem ser rigorosos amb la història, van ser els francesos que van traduir Enveig per Enveitg.entfe001 wrote:P.S: La Generalitat de Catalunya tradueix el topònim francès Enveitg per Enveig.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No. Les 470 són molt habituals en qualsevol servei que surti de BCN cap al sud. I no són pocs els cops que he agafat el CEX a Zaragoza Delicias que surt de Sants a les 9:03 en 470...Mako448 wrote:Avui CEX a Saragossa 16:03 amb 470 pantonejada.
Lo normal seria 444 o 448R,peró no 470's.
P.D.: Pantonejada
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
El CEX de Flix sempre l'he vist amb simple de 448R.trainman wrote:Yo hace un tiempo vi el CEX Flix-SAC con 470 y también he visto varias veces el CEX SAC-Mora La Nova que sale de Sants a las 20:33 con doble de 470
Per cert,que és això de que renfe posi 470's fent CEX?No creieu que no són les unitats adequades per fer CEX?.Per fer un REX,d'acord,peró per fer CEX,han de ser una 448R o una 444.
Els de Girona és maifesten,i alà,tots els CEX amb 448R(menys alguna excepció o sorpreses que fa la renfe rarament),en canvi,cap al sud(Lleida i Tarragona)cada cop menys 448's i mès 470,peró que és aixó?
No creieu que les 470 no són les unitats indicades per fer CEX?Els REX efectuen menys parades que els CEX,perqué n'hi han REX que paren a totes les estacions(el que surt a les 9.18 de Tortosa,per exemple).
Quan van haber-hi trens regionals a seques Barcelona-Saragossa?neroon wrote:De fet, jo mateix he fet un Zgz - Bcn amb doble de 440R, tot i que no era un CEX, era mès aviat un Reg "a secas"...
A mès allò va ser "a long time ago..."
Anaven via Casp o via Lleida?Per qué van treure aquest servei i a quina hora passava per Sants direcció Saragossa?
Ostres Pedrín!, espera que faci una mica de memoria, perque d'aquest regional ja en fa uns quants anys...
Si no recordo malament (sisplau, corretgiu-me si no ho dic bé) sortia de Sants als voltants de les vuit del matí i arribava a Zgz unes sis hores després, vía Lleida. El de tornada, de fet el mateix tren, sortia de Zgz als voltants de les tres o les cuatre de la tarda i arribava a Sants a tocar les deu de la nit (má o meno). Era un tren una mica brutal, doncs s'aturava a totes les estacions del recorregut, excepte Berllvitge, el Prat, Platja de Castelldefels i garraf (Mes o menys com un rodalies Sant Vicenç-SAC) provocant que el viatge complet fós etern. En un principi el feien les 440, que amb els seus seients d'escai feien el viatge mès "llevadero", però en l'última etapa s'introduïren les 440R amb aquells grans seients... (Ai senyor!, quin records, quin mal al cul... )
Tot i que sembli mentida hi havia un número considerable de gent que feia tot el trajecte (era l'opció mès barata) i entre aquells un servidor (encara que nomès en una ocassió).
Salutacions
Si no recordo malament (sisplau, corretgiu-me si no ho dic bé) sortia de Sants als voltants de les vuit del matí i arribava a Zgz unes sis hores després, vía Lleida. El de tornada, de fet el mateix tren, sortia de Zgz als voltants de les tres o les cuatre de la tarda i arribava a Sants a tocar les deu de la nit (má o meno). Era un tren una mica brutal, doncs s'aturava a totes les estacions del recorregut, excepte Berllvitge, el Prat, Platja de Castelldefels i garraf (Mes o menys com un rodalies Sant Vicenç-SAC) provocant que el viatge complet fós etern. En un principi el feien les 440, que amb els seus seients d'escai feien el viatge mès "llevadero", però en l'última etapa s'introduïren les 440R amb aquells grans seients... (Ai senyor!, quin records, quin mal al cul... )
Tot i que sembli mentida hi havia un número considerable de gent que feia tot el trajecte (era l'opció mès barata) i entre aquells un servidor (encara que nomès en una ocassió).
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
6 hores en una 440R!!!!!!!!!!
I a mès era un regional extrany,perqué sortia als horaris del nucli rodalies,pel que veig,i al tram Sant Andreu Comtal-Sant Vicenç de Calders feia les mateixes parades que un rodalies qualsevol fent la relació SAC-SVC.
Em falta per preguntar,si anava via Valls o via Reus.
I a mès feia Bcn-Lleida-Monzòn-Saragossa,actualment crec que no n'hi ha cap tren regional que cubreixi aquesta relació.
I a mès era un regional extrany,perqué sortia als horaris del nucli rodalies,pel que veig,i al tram Sant Andreu Comtal-Sant Vicenç de Calders feia les mateixes parades que un rodalies qualsevol fent la relació SAC-SVC.
Em falta per preguntar,si anava via Valls o via Reus.
I a mès feia Bcn-Lleida-Monzòn-Saragossa,actualment crec que no n'hi ha cap tren regional que cubreixi aquesta relació.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Aquests que poseu no fan de rodalies.
Jo per anar a la universitat a Castelldefels agafo tots els dies a les 06.57 a Clot un regional a LLEIDA, ho fa un tren dels lents antic, una 440... I no vegis com es nota que triga una eternitat en accelerar... No m'estranya que el tunel d'Arago es colapsi, amb trens taaaaant i taaaant lents.
Ultimament passen mes 447 i no vegeu com es nota quan acaba la limitacio de velocitat a El Prat per les obres, o quan arranca d'una estacio com es posa a la velocitat que pot anar desseguida i tot i que arriba sempre tard, ho fa un parell de minuts menys que una 440 i es queda parat a les estacions, suposo que esperant que la 440 que porta al davant arrenqui... I ara que els pantografs se li cauen tant... Haurien de posar als de informacio a empenyer aquestes reliquies.
Jo per anar a la universitat a Castelldefels agafo tots els dies a les 06.57 a Clot un regional a LLEIDA, ho fa un tren dels lents antic, una 440... I no vegis com es nota que triga una eternitat en accelerar... No m'estranya que el tunel d'Arago es colapsi, amb trens taaaaant i taaaant lents.
Ultimament passen mes 447 i no vegeu com es nota quan acaba la limitacio de velocitat a El Prat per les obres, o quan arranca d'una estacio com es posa a la velocitat que pot anar desseguida i tot i que arriba sempre tard, ho fa un parell de minuts menys que una 440 i es queda parat a les estacions, suposo que esperant que la 440 que porta al davant arrenqui... I ara que els pantografs se li cauen tant... Haurien de posar als de informacio a empenyer aquestes reliquies.