Normalment, sempre comentem aquelles experiencies negativas, pero en aquesta ocasió, vull felicitar a FGC.
El Dimarts la meva dona estava com cada dia esperan el tren a l'estacio de Provença cap a les 17,30 aprox, estava llegint un llibre, i en el moment d'anar a pujar al tren li va caure el punt de llibre a la via, es cert que es un punt de llibre sense importancia, pero en aquest cas te un valor sentimental, ja que al va fer la meva filla quan era petita.
Va trucar al servei d'atencio a client, i molt amablement can pendre nota i tot i que consideraban molt dificil, si no imposible la seva recuperació, li van demanar que passes a l'endema
SORPRESA, a l'endema tenien el punt de llibre
Aixo vol dir que es va pendre en serio un fet tran simple com aquest, desde aqui vull fer un aplaudiment per aquest servei
Ja se que es una tonteria pero tenia ganes de comentarlo
Servei al Client FGC
-
- N7
F.G.C es F.G.C, malgrat que faltaria amplia linees i millorar les seves conexions amb les linees de metro, F.G.C es F.G.C...Hi ha qualitat, malgrat els seus defectes... Bueno, m'en alegro que al menys algu del transport de per aqui funcioni decentment. Malgrat que certament caldria fer alguna cosa, respecte a la saturació de les vies i aixi ampliar serveis.
Caldria tenir tant per FGC plaça espanya fins a Manresa i Igualada (via estreta) i FGC plaça catalanya fins a Sabadell-Terrassa (via ample) posar 4 vies per linia i no 2 com ara. Per una altre banda olé, olé olé per el tracte rebut que a vegades es rep de forma personalitzasa i humanitzada. Pero per desgracia no sempre és el cas.fredebcnteatre wrote:F.G.C es F.G.C, malgrat que faltaria amplia linees i millorar les seves conexions amb les linees de metro, F.G.C es F.G.C...Hi ha qualitat, malgrat els seus defectes... Bueno, m'en alegro que al menys algu del transport de per aqui funcioni decentment. Malgrat que certament caldria fer alguna cosa, respecte a la saturació de les vies i aixi ampliar serveis.
Last edited by sortrens on Saturday 07/04/2007 19:13, edited 1 time in total.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: Servei al Client FGC
Olé, olé olé per el tracte rebut que vas rebre de forma personalitzada i humanitzada. Es veu poc avui dia:BRILL 18 wrote:Normalment, sempre comentem aquelles experiencies negativas, pero en aquesta ocasió, vull felicitar a FGC.
El Dimarts la meva dona estava com cada dia esperan el tren a l'estacio de Provença cap a les 17,30 aprox, estava llegint un llibre, i en el moment d'anar a pujar al tren li va caure el punt de llibre a la via, es cert que es un punt de llibre sense importancia, pero en aquest cas te un valor sentimental, ja que al va fer la meva filla quan era petita.
Va trucar al servei d'atencio a client, i molt amablement can pendre nota i tot i que consideraban molt dificil, si no imposible la seva recuperació, li van demanar que passes a l'endema
Aixo vol dir que es va pendre en serio un fet tran simple com aquest, desde aqui vull fer un aplaudiment per aquest servei
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: Servei al Client FGC
Bravo per FGCBRILL 18 wrote:Normalment, sempre comentem aquelles experiencies negativas, pero en aquesta ocasió, vull felicitar a FGC.
Estareu molt contents, no es per menys
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....