A partir de l'1 d'abril, l'interrail canvia no només de preu, sinó també de format. D'aquesta manera, les zones desapareixen i es creen nous tipus de bitllets. D'una banda hi ha el Global Pass que permet viatjar per totes les zones, però atenció, no il·limitadament. Si bé hi ha bitllets d'1 mes i 22 dies il·limitats, s'introdueixen els nous 5 dies de viatge en 10 dies i 10 dies de viatge en 22 dies.
D'altra banda, ara hi ha InterRails per països que duren 1 mes, però pels quals només es poden viatjar 3, 4, 6 o 8 dies. Els preus d'aquests últims depen del país pel qual es vulgui viatjar i s'estableixen fins a 4 tipus de països amb diferents preus.
Una altra novetat és que es crea la tarifa Adult 1st Class (només per a majors de 26).
Per tant, i en resum, tenim:
-->Global Pass:
- 1 mes
- 22 dies
- 10 dies en 22 dies
- 5 dies en 10 dies
-->One Country Pass:
- 3 dies en 1 mes
- 4 dies en 1 mes
- 6 dies en 1 mes
- 8 dies en 1 mes
Més informació a http://www.interrailnet.com o http://www.inter-rail.org
Arriba el "nou" interrail
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Has de pagar suplement. D'aquesta manera, fa cinc anys vaig anar amb la meva dona en ICE d'Hamburg a Nuremberg. Comodíssim i a tota llet per només 15 € més per persona.Jordi Freixas wrote:Però això de viatjar il·limitadament deu ser relatiu, no? Vull dir, que si agafes un tren Regional cap problema, però que si agafes segons quins trens amb els seients enumerats, com funciona això dels viatges il·limitats?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
El bitllet d'Interrail només et dóna dret a viatjar en trens "normals" i sense reserva, però la normativa canvia segons el país. Per exemple: a Alemanya cal pagar suplement pels Intercity (uns 2€ el 2002), mentre que a Àustria i Suïssa no. Mentre a Alemanya l'alternativa sense suplement són els Interregio, que no van gaire més a poc a poc, en països com Espanya la categoria màxima inclosa en el "pack" són els regionals (o com es diguin ara).Jordi Freixas wrote:Però per què s'ha de pagar suplement? No se suposa que ja pagues el bitllet per viatjar per Europa?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Arriba el "nou" interrail
si, com s'ha dit abans, es paga la reserva d'alguns trens de gama alta, tambe cal reservar per a la majoria de nocturns tot i que acostuma a ser gratuita.
Experiències?
Estic pensant en anar l'estiu vinent a fer un viatge pel vell continent.
Encara no he començat a planificar el viatge detalladament, doncs em queda un any per fer-ho, però ja em venen al cap els típics les típiques preguntes per preguntar a qui ha tingut la sort de poder fer un viatge amb l'Interrail:
-Mirant els preus, crec que el títol el qual dóna més de si és el de 10 dies de viatge en 22 de validesa. Tot i això, no sé si una estada d'uns 2 dies per ciutat visitada és molt o poc, tenint en compte que la idea del viatge és visitar la ciutat amb un grau de detall mig —com si per exemple, en el cas de Barcelona volgués visitar la Sagrada Família, el museu Picasso, les Cases Batlló i Milà, el Parc Güell; passejar pel Passeig de Gràcia, Plaça Catalunya, Les Rambles, Ciutat Vella, el port; i marxar.
-Com no, hauré de preguntar quines ciutats em recomanaríeu. Si el títol dóna per a visitar-ne 9-10, encara em falten un parell per arribar al cupo, així que agrairia molt suggeriments d'algun experimentat. Fins i tot pot ser interessant algun trajecte en tren pel seu valor paisatgístic, tot i que no porti a cap lloc d'interès principal.
Gràcies!
Encara no he començat a planificar el viatge detalladament, doncs em queda un any per fer-ho, però ja em venen al cap els típics les típiques preguntes per preguntar a qui ha tingut la sort de poder fer un viatge amb l'Interrail:
-Mirant els preus, crec que el títol el qual dóna més de si és el de 10 dies de viatge en 22 de validesa. Tot i això, no sé si una estada d'uns 2 dies per ciutat visitada és molt o poc, tenint en compte que la idea del viatge és visitar la ciutat amb un grau de detall mig —com si per exemple, en el cas de Barcelona volgués visitar la Sagrada Família, el museu Picasso, les Cases Batlló i Milà, el Parc Güell; passejar pel Passeig de Gràcia, Plaça Catalunya, Les Rambles, Ciutat Vella, el port; i marxar.
-Com no, hauré de preguntar quines ciutats em recomanaríeu. Si el títol dóna per a visitar-ne 9-10, encara em falten un parell per arribar al cupo, així que agrairia molt suggeriments d'algun experimentat. Fins i tot pot ser interessant algun trajecte en tren pel seu valor paisatgístic, tot i que no porti a cap lloc d'interès principal.
Gràcies!
Fòrum d'Interrail
Bé, he trobat un forum òxcussiu per parlar de qualsevol tema relacionat amb viatges Interrail. Poso enllaç per si a algú més pot interessar-li.