Sèrie 9000 en circulació!
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Ja veig que he caigut a la trampa. Aixo em passa per no llegir els missatges amb mes deteniment. Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.Ecomobisostrans wrote:Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Platanito transgénico wrote:Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.Ecomobisostrans wrote:Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Serenoooo, ábrame la puertaaaa!!!!!
Fa cosa d'una hora, he agafat el 9009-9010-9503-9011-9012 (per cert, quan frena, sona com la trompa d'un elefant, en serio!!!), i he entrat en el cotxe 9010. Una de les portes no funcionava, i duïa la llumeta vermella, cosa que ja vaig comentar en un altre missatge, encesa per avisar que estava averiada. El problema? Que al estar sobre la porta, la gent no la veia , i tota l'estona entre ells s'anaven avisant de que no funcionava i no es podia sortir per aquesta. Trobo que la idea de la llum per avisar que una porta no funciona és bona, però la ubicació no és la correcta. Crec que s'havia d'haver instal·lat a la mateixa porta, o si no era possible, al costat, a una alçada fàcilment visible pels viatgers. Què en penseu?
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
El que vaig pensar al veure aquella lum primer va ser, quina tonteria, si les portes no acostumen a espatllarse (¬¬ ho vaig pensar abans que un parell de cops a la L1 als 4000 no s'obris be una de les portes) i si s'espatlles ves a saber com ho detectaria. Pero veient que el sistema si que funciona pues... XD el que tu dius metring (¬¬ abans hi posava Guigui) , que la gent "normal" XD que no es com nosaltres que ho inspeccionam tot de dalt a baix quan va a la porta per obrir el llum aquest no el veu, el podien haver integrat per exemple al boto, si esta en verd es que es pot obrir i si esta en vermell pampallugant es que no.
Last edited by EUKibo on Monday 12/02/2007 19:24, edited 1 time in total.
Don't worry, jo també m'he confós en un missatge sobre el tema dels refugis, fa uns minuts
Però tens raó, com nosaltres som uns frikis, que mirem, regirem i olfategem tot d'un metro ens adonem d'aquestes coses, i l'idea de que la llum del botó per obrir la porta es posés en vermell, és molt bona!
El que no he vist és si es podia obrir la porta des de fora tampoc, ni si afora té llumetes, com a dins.
Però tens raó, com nosaltres som uns frikis, que mirem, regirem i olfategem tot d'un metro ens adonem d'aquestes coses, i l'idea de que la llum del botó per obrir la porta es posés en vermell, és molt bona!
El que no he vist és si es podia obrir la porta des de fora tampoc, ni si afora té llumetes, com a dins.
Hola,
Esta tarde he visto y me he subido en el coche 9036 en la línea 2, a las 17.15h aproximadamente, en Artigues Sant Adrià, dirección Paral·lel. El turno era el 214. Diría que hace pocos días que se ha estrenado, porque es el primer día que lo veo.
En el foro de José Mora se ha mencionado que hace unos días se ha visto el 9040 siendo transportado si no recuerdo mal hacia Triangle. No sé si es esta misma composición que he visto hoy o no.
Saludos,
Julio
Esta tarde he visto y me he subido en el coche 9036 en la línea 2, a las 17.15h aproximadamente, en Artigues Sant Adrià, dirección Paral·lel. El turno era el 214. Diría que hace pocos días que se ha estrenado, porque es el primer día que lo veo.
En el foro de José Mora se ha mencionado que hace unos días se ha visto el 9040 siendo transportado si no recuerdo mal hacia Triangle. No sé si es esta misma composición que he visto hoy o no.
Saludos,
Julio
Ahir vaig pujar al meu primer 9000!
Va ser el 9001-9002-9501-9003-9004 i sencillament, m'ha encantat. El que m'ha agradat més ha sigut el gran diseny interior, el que menys, la manca d'insonorització. Cal a dir que l'unic soroll que destacava era el del motor i altres aparells, no feia soroll al frenar ni accelerar (l'únic soroll d'aquest tipus ha sigut als revolts dels voltants de Sagrada Família).
La meva nota: 9.
Va ser el 9001-9002-9501-9003-9004 i sencillament, m'ha encantat. El que m'ha agradat més ha sigut el gran diseny interior, el que menys, la manca d'insonorització. Cal a dir que l'unic soroll que destacava era el del motor i altres aparells, no feia soroll al frenar ni accelerar (l'únic soroll d'aquest tipus ha sigut als revolts dels voltants de Sagrada Família).
La meva nota: 9.
Hola,
confesso que fins ahir no vaig veure un 9000. Bé, de fet, en vaig veure 3, incloent el 9054 en què hi vaig viatjar, i un 2100 amb quin ens vam creuar a mig túnel.
Sensacions: fa més soroll per fora que els 5000 (per dins no vaig copsar gaires diferències auditives). M'agrada més la seva llum groguenca, càlida, que la llum blanca blavosa de les CAFeteres de la L5. També m'agrada molt més el seu perfil amb aquell morro més arrodonit, i la distribució de les barres de sujecció, i la inclinació dels reposabraços, i el reposaculs també arrodonit...
Per contra, vist des de fora fa un efecte com que la caixa és molt baixa comparada amb el conjunt de la plataforma i els bogies.
Bé, ja només em queda tastar un Civia per estar al dia, a l'espera de la posada en servei de les 6000 de la L1
confesso que fins ahir no vaig veure un 9000. Bé, de fet, en vaig veure 3, incloent el 9054 en què hi vaig viatjar, i un 2100 amb quin ens vam creuar a mig túnel.
Sensacions: fa més soroll per fora que els 5000 (per dins no vaig copsar gaires diferències auditives). M'agrada més la seva llum groguenca, càlida, que la llum blanca blavosa de les CAFeteres de la L5. També m'agrada molt més el seu perfil amb aquell morro més arrodonit, i la distribució de les barres de sujecció, i la inclinació dels reposabraços, i el reposaculs també arrodonit...
Per contra, vist des de fora fa un efecte com que la caixa és molt baixa comparada amb el conjunt de la plataforma i els bogies.
Bé, ja només em queda tastar un Civia per estar al dia, a l'espera de la posada en servei de les 6000 de la L1
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
I per quan la sèrie 9000 a la L4?jlr wrote:Avui he vist circulant el 9061-9062-9516-9063-9064. Deuen haver ja 16 unitats 9000.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!