Tren Groc

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Túnels del Garraf
N7
N7

Tren Groc

Post by Túnels del Garraf »

Hola!

He de fer el crèdit de Síntesi sobre el tren groc i necessitaria informació, així com enllaços a algunes pàgines web on pugui trobar informació relativa a assumptes tècnics d'aquest tren.

Moltes gràcies.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

D'aquí poca estona faran el programa Passatgers pel Canal 33 on, precisament, en Matthew Tree pujarà al Tren Groc.
Túnels del Garraf
N7
N7

Post by Túnels del Garraf »

Moltes gràcies!
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

Un petit llibre pero forsa interesant es LE TRAIN JAUNE, editat en frances
per "Editions Objetif Sud"
No se si el podras trobar aqui , pero on segur que el trovaras, es a la llibreria de l'estacio de La Tor de Carol, es on el vaig comprar, si mes no es una excusa per fer una escapadeta amb el transpirinaic
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

També tens informació a http://www.trenscat.com/catnord/trengroc_ct.html o és que ningú es recorda de la meva web? :twisted:
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

:oops:

Com hem pogut oblidar El chiringuito de Sal? :)
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

entfe001 wrote::oops:

I del seu webmestre l'amic Barrote Estopón...Si és que...:) :riure :)
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
ROMI65
N6
N6

Post by ROMI65 »

Hi ha també un llibre escrit per dos "cheminots" (sindicalistes de la CGT) i editat pel comité regional d'empresa de la SNCF del Llenguadoc que explica la història del tren i tota la batalla sindical per salvar la línia. Es diu "Les enragés du rail. Le Train Jaune".

Ací teniu la coberta i el comentari de la contracoberta:

Image

Image

És una mica car perquè es tracta d'un d'aquells llibres en paper "gruixut" amb fotos molt maques en color i en blanc i negre.

No sé si el trobaràs a Catalunya. En tot cas, tens més informació (i pots demanar-lo) a la Fnac francesa.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
genissimon
N10
N10

Post by genissimon »

Jo aquests llibres els buscaria a rocafort modelisme, però primer demana preu.

Salut !!
JaMiRo!
N10
N10

...

Post by JaMiRo! »

aarongilp wrote:
entfe001 wrote::oops:

I del seu webmestre l'amic Barrote Estopón...Si és que...:) :riure :)
:) :riure xD :) :riure xD :) :riure xD
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Peter
N5
N5

Tren groc a l'hivern?

Post by Peter »

Hola!
Aprofito aquest fil per no crear un de nou.
M'agradaria agafar el tren groc aquest cap de setmana o el proper, he estat buscant informació i entre links que no funcionen i el meu nul domini del francès :cop , no hi ha manera de saber si el tren groc funciona durant l'hivern i si es fa íntegrament amb tren o es fa transbord amb autobus. També m'agradaria saber els horaris, ja que la pàgina oficial quan els cliques et redireccionen a un mapa.
Si algú té aquesta informació o sap on puc aconseguir-la (encara que sigui en francés), li estaré eternament agraït :sant
ROMI65
N6
N6

Re: Tren groc a l'hivern?

Post by ROMI65 »

Peter wrote:Hola!
Aprofito aquest fil per no crear un de nou.
M'agradaria agafar el tren groc aquest cap de setmana o el proper, he estat buscant informació i entre links que no funcionen i el meu nul domini del francès :cop , no hi ha manera de saber si el tren groc funciona durant l'hivern i si es fa íntegrament amb tren o es fa transbord amb autobus. També m'agradaria saber els horaris, ja que la pàgina oficial quan els cliques et redireccionen a un mapa.
Si algú té aquesta informació o sap on puc aconseguir-la (encara que sigui en francés), li estaré eternament agraït :sant
Tens tota la informació a la pàgina dels TER Llenguadoc de la SNCF (http://www.ter-sncf.com/languedoc/index.asp). En concret, la fitxa horària del tren groc és aquesta (llegeix bé TOTES les notes a peu de pàgina, asteriscs, etc. per evitar sorpreses ;) ).

I bon viatge!!
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Peter
N5
N5

Re: Tren Groc a l'hivern

Post by Peter »

Moltes gràcies per la informació. A veure si, amb una mica de sort, cau una nevada aquesta setmana i podem veure tot enfarinat. ;)
aarongilp
N10
N10

Re: Tren Groc

Post by aarongilp »

Nano, ni que t'haguéssin sentit. Avui ha nevat a tot el pirineu, i ha fet una cosa rara per les comarques gironines (una calamarsada força peculiar, l'efecte òptic era el mateix que si hagués nevat, una hora després d'estar a 22º C).
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Post by UT440_132M »

Jo dissabte vaig a Puigcerda, es veu que hi ha una bona enfarinadeta.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Peter
N5
N5

Tren Groc

Post by Peter »

Finalment si que va nevar ahir pel tren groc, la llàstima es que la nevada em va enganxar al cotxe. Va ser molt guapo veure el viaducte penjant sota la densa cortina de neu i amb tot el voltant enfarinat. L'experiència amb el tren va ser molt bona però la línia necesita algunes acutacions de manteniment o reparació en alguns punts ja que a l'arrivada a Vilafranca de Conflent hi ha un tram on es sacseja moltísim i perd l'encant de pasejar ja que sembla que estiguis a Port Aventura. Al ser hivern hi havia molt poqueta gent, la majoria d'ells eren un grup de militars que anaven de Vilafranca a Mont Luis, on hi ha una base militar a dins de la fortalesa.
Finalment, si algú tenia previst anar per aquella zona per setmana santa, dir-vos que el tren groc està tancat per manteniment del dia 10 al 29 de març i que hi ha un servei de bus substitutori.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re:

Post by liniadelRipollés »

Està demanat, a veure com és.

A veure si cap any aconsegueixo enxampar la llevaneus en acció i els ferroviaris treient neu...m'excita la combinació neu + tercer carril +treballs manuals-.

ROMI65 wrote:Hi ha també un llibre escrit per dos "cheminots" (sindicalistes de la CGT) i editat pel comité regional d'empresa de la SNCF del Llenguadoc que explica la història del tren i tota la batalla sindical per salvar la línia. Es diu "Les enragés du rail. Le Train Jaune".

Ací teniu la coberta i el comentari de la contracoberta:

Image

Image

És una mica car perquè es tracta d'un d'aquells llibres en paper "gruixut" amb fotos molt maques en color i en blanc i negre.

No sé si el trobaràs a Catalunya. En tot cas, tens més informació (i pots demanar-lo) a la Fnac francesa.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Avui hi havia un tren groc de treballs estacionat a La Tor de Querol. La composició: cotxe remolc + plataforma +plataforma-grua + cotxe remolc.-
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jordi Freixas

SOS Tren Groc

Post by Jordi Freixas »

Algú em pot dir a on puc trobar horaris del Tren Groc entre La Tor de Querol Vilafranca de Conflent d'una manera fàcil i ràpida?
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”