Trens del Metro de Nova York

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
sortrens
N8
N8

Trens del Metro de Nova York

Post by sortrens »

------------------
Nota de l'administrador: Aquest fil procedeix d'aquest altre:
http://transport.cat/modcp.php?t=5326
------------------

Guigui wrote:
sortrens wrote:A quines parts de Barcelona o Catalunya es frabrican trens o trams, som importants en aquest tema els catalans? A nivell Internacional? :suar
A nivell internacional Catalunya no té un pes especialment gran en la fabricació de ferrocarrils, sobretot considerant el nivell d'industrialització que té el nostre país en termes generals. I pel que fa al disseny, la cosa és pràcticament nul·la (a no ser que algú em corregeixi, cosa que em seria una sorpresa grata).
El metro de Nova York té un diseny estrany. Semblant ser de metall sense pintar. Creieu que és un bon diseny? Fa temps que no renoven els seus trens? O les pel.lis sempre ho ensenyan així, en plan cutre? :?: :|
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

A NYCSubway.org vaig veure trens de la sèrie més nova i em semblaven, per fora iguals, per dins, més moderns.
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Nota a l'administrador: Perdó però diria que no vaig voler obrir un nou fil. :oops:
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
JaMiRo!
N10
N10

Fals

Post by JaMiRo! »

Hola!
Guigui wrote:A nivell internacional Catalunya no té un pes especialment gran en la fabricació de ferrocarrils, sobretot considerant el nivell d'industrialització que té el nostre país en termes generals. I pel que fa al disseny, la cosa és pràcticament nul·la (a no ser que algú em corregeixi, cosa que em seria una sorpresa grata).
Sorpresa grata: això és fals. :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Guigui
Administrador

Re: Fals

Post by Guigui »

JaMiRo! wrote:
Guigui wrote:A nivell internacional Catalunya no té un pes especialment gran en la fabricació de ferrocarrils, sobretot considerant el nivell d'industrialització que té el nostre país en termes generals. I pel que fa al disseny, la cosa és pràcticament nul·la (a no ser que algú em corregeixi, cosa que em seria una sorpresa grata).
Sorpresa grata: això és fals. :D
En aquest cas prego detalls, sispli. I perdó per la planxa. :oops:

Per cert, potser seria millor obrir un nou fil, ja que el disseny ferroviari a Catalunya té poc a veure amb el metro de NY.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
entfe001
N10
N10

Re: Trens del Metro de Nova York

Post by entfe001 »

------------------
Nota de l'administrador: Aquest fil procedeix d'aquest altre:
http://transport.cat/modcp.php?t=5326
------------------
Buuuuh, aquest enllaç és pels moderadors i els usuaris "a pèl" no hi podem entrar :'(
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”