Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Avui dia 15, a les 8 del matí els trens de la C2 ja portaven més de 15min de retard, i companys meus que han agafat el tren a les 9 s'han estat 30min de retards... Esque no hi ha setamana que 2 o 3 dies agafis retards de mes de 20min i MAI van a l'hora, 10min de retard son fixes, MAI he vist encara trens a la C2 amb puntualitat! Mai, fins quan aquesta estafa????
Gersenz
N4
N4

Post by Gersenz »

Hola!
EUKibo wrote:Avui dia 15, a les 8 del matí els trens de la C2 ja portaven més de 15min de retard, i companys meus que han agafat el tren a les 9 s'han estat 30min de retards... Esque no hi ha setamana que 2 o 3 dies agafis retards de mes de 20min i MAI van a l'hora, 10min de retard son fixes, MAI he vist encara trens a la C2 amb puntualitat! Mai, fins quan aquesta estafa????
Això devia ser a la R2 sud doncs, entre Maçanet i Barcelona entre les 8.30 i les 11 els trens han acumulat només els 10 minuts de rigor (parlo de Rodalies i regionals no-Expres)
Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Si, jeje, perdoneu per no especificar! Els retards de 30min d'avui eren en la C2 sud, entre Clot i Sants fins Castelldefels era on s'acumulaven aquests retards. Els trens arribaven 15min tard a les estacions i durant el cami acumulaven els altres 15.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

EUKibo wrote:Avui dia 15, a les 8 del matí els trens de la C2 ja portaven més de 15min de retard, i companys meus que han agafat el tren a les 9 s'han estat 30min de retards... Esque no hi ha setamana que 2 o 3 dies agafis retards de mes de 20min i MAI van a l'hora, 10min de retard son fixes, MAI he vist encara trens a la C2 amb puntualitat! Mai, fins quan aquesta estafa????
L'altre dia el tren que passa per Bellvitge a les 15:36 va passar a les 15:47,i procedent de Castelldefels i amb 451!!!!!!!!
COm va passar a les 15.47,i el tren no duia els teleindicadors amb la seva destinació,vaig pensar que seria el tren de les 15.50,peró observo que va mès buit del habitual,i quan arriba a Sants s'anuncia rodalies destinació Granollers Centre Via 6,ara ja sé perqué el tren anava mig buit.
Per cert,que el passat 22 de febrer el tren que passa per Bellvitge a les 9.46 hores dircció Barcelona i Sant Celoni va passar rarament a la seva hora.Jo em vaig quedar alucinat :o
mikado
N9
N9

Post by mikado »

http://www.renfe.es

Barcelona

Plan Alternativo de Transporte en el trayecto Sants - Gavà
Con motivo del inicio de los trabajos puesta en servicio de las nuevas infraestructuras ferroviarias de la línea de ancho ibérico a su paso por el término municipal de El Prat de Llobregat, Adif y Renfe han programado el siguiente plan alternativo de transporte:

· Días 12 al 18 de marzo (ambos incluidos): servicio de autobús para los viajeros del último tren de la línea 2 sur de Rodalies, en el trayecto Barcelona Sants (0.05 horas) - Gavà (00.29 horas)

· Renfe destinará personal complementario de información a las estaciones de Barcelona Sants, Bellvitge, El Prat de Llobregat, Viladecans y Gavà. Además, se instalarán carteles informativos y se emitirán mensajes a través de megafonía en el resto de estaciones.

Asimismo, los viajeros podrán encontrar información en las oficinas de atención al cliente, en el teléfono 902 24 02 02 y en la web http://www.renfe.com

Adif y Renfe lamentan las molestias que se pudieran ocasionar a los viajeros por estas obras de mejora de la infraestructura ferroviaria.
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Estem a 15 i agafo tots els dies la C2 i encara no he vist cap cartell, cap fulleto ni m'ha informat cap megafonia, cap indicador (aixo no extranya perque a RENFE molts no es que hi hagi) ni cap dels d'informacio!

Son uns MENTIDEEEEEEEEEEEEERS i estafadors pero que es deixen en una evidència brutal....

Avui he fet un trajecte en tren d'1hora en rodalies de peu i ensardinat... Vosaltres sabeu el que es aixo????? El tren que agafo a .57 ha passat a .11 i hi ha pujat la gent que esperava el tren de .01 tambe.... sempre igual.... No tenen vergonya
metring
Administrador

Casi ná...

Post by metring »

Petita notícia relacionada amb les avaries constants a Renfe:
De L.V.:

Unos 36.000 coches entran en Barcelona cada vez que Renfe sufre una avería

16/03/2007 | Actualizada a las 03:35h | Barcelona (Redacción)
Ferran Julián, concejal de Seguridad y Movilidad del ayuntamiento de Barcelona, cifró ayer en 36.000 el número de coches por día de más que entraron en la ciudad la semana del 19 de febrero, en que se produjeron varias incidencias en Renfe. Según los cálculos del Ayuntamiento, este volumen de vehículos equivale a unas 49.000 personas.

A finales de mes se dispondrá de nuevos datos que permitirán dar cuenta la evolución de la situación. Para atender este crecimiento del tráfico, el concejal explicó que se reforzó la presencia de Guardia Urbana en las vías de acceso y, como de costumbre, se informó de su estado en los paneles informativos.

Julián reconoció que "poco más se puede hacer para agilizar la circulación" y anunció que, como ya adelantó La Vanguardia, las rondas probarán un sistema de cierre automático que se activará cuando los niveles de congestión lo aconsejen.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Aquest matí hi ha hagut un atropellament a Arc de Triomf.
Durant una estona s'ha hagut de desviar el tràfic ferroviari en direcció Mataró/Terrassa/Vic per Passeig de Gràcia i el ramal de les aigües.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Hi ha moltíssima gent que creua les vies banda Plaça Catalunya i com el maquinista no té visibilitat en entrar, sang segura.
Pere wrote:Aquest matí hi ha hagut un atropellament a Arc de Triomf.
Durant una estona s'ha hagut de desviar el tràfic ferroviari en direcció Mataró/Terrassa/Vic per Passeig de Gràcia i el ramal de les aigües.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
metring
Administrador

Post by metring »

De L.V.:

Un joven de 19 años pierde una pierna al atropellarle un tren en la estación de Arc de Triomf de Barcelona

19/03/2007 | Actualizada a las 11:04h
Barcelona. (Europa Press).- Un joven de 19 años fue atropellado ayer por un tren de Cercanías que le seccionó una pierna y le provocó heridas en la otra, según informaron los Mossos d'Esquadra. El accidente se produjo sobre las 8 horas en la estación de Arc de Triomf de Barcelona y todo apunta a que el accidente se debió a causas fortuitas.

El joven, de origen latinoamericano, estaba con un grupo de amigos en la estación de Arc de Triomf cuando al parecer perdió el equilibrio y cayó a la vía en el momento en que entraba un tren de Cercanías procedente de Sant Vicenç y con destino a Manresa.

El conductor ya había reducido la velocidad al entrar en la estación, pero aun así no pudo evitar atropellar al chico, que perdió la pierna izquierda al nivel de la rodilla y sufrió heridas en el pie de la derecha, según informaron fuentes del Hospital de Sant Pau, al que fue trasladado.

El joven permanece desde entonces en la UCI del centro, aunque su estado es estable y no sufre complicaciones, por lo que su evolución es favorable.

Como consecuencia del accidente, el servicio de Cercanías de Renfe sufrió retrasos de unos 10 minutos entre la hora del accidente y las 10 horas. Según fuentes de la compañía, hubo que desviar algunos trenes para minimizar el impacto del accidente en el servicio, que al ser domingo tampoco afectó a muchos usuarios.
Jordilar

Post by Jordilar »

Vaja, encara sort que no ha perdut la vida.

Salut,
dgtxa
N5
N5

Post by dgtxa »

Dissabte a la tarda, atropellament a les proximitats de l'Hospitalet de Llobregat (no conec gaire la zona, però era a tocar un magatzem o fàbrica de sanitaris Roca). Retard de l'Euromed procedent de València: 1h 30 minuts, la majoria deguts a aquesta incidència.

Per cert, és responsabilitat del maquinista informar del que està passant? En quin moment ho ha de fer? Just quan el tren es para i ja sap que n'hi haurà per estona, al cap de 5 minuts...? Va ser curiós perquè just quan va informar per megafonia del que estava passant, el tren va arrancar.
Jordilar

Post by Jordilar »

Jo anava en un tren cap a Plaça Catalunya quan va passar l'incident i sortíem de Clot. Ens ven quedar 15 min dins del túnel parats i als 5 min el maquinista va dir per megafonia que s'havia produit un atropellament a Arc de Triomf i que en tindríem per 1/4 d'hora.

Crec que és de bona educació de Professionalitat anunciar el que está succeïnt.

Salut,
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

El normal és informar-ne de les dades que es coneguin i siguin d'interès del passatge tan bon punt es disposin, i també per tacte és millor no dir explícitament la causa dels problemes quan s'ha produït un suïcidi.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Informo avui 19 de març de retards de més de 10min a la C2 i de gairebé 10min a la C1 aquesta tarda... Vamos al futuro, subes?

Igualment a Castelldefels on nomes hi ha dues capses trinxa bitllets perque Renfe no vol gastar presupost en posar validadores de veritat! Hi havia una (per variar) que no funcionava, es tragava el bitllet i el tornava sense validar, jo m'hi he fixat i en el display que nomes posa ja 1/3 de les lletres he deduit amb dificultats: TITOL MAL INTRODUIT, la cosa es que he picat a la del costat, que he tinguit sort que avui funcionava! Bueno, el tema es que en aquella maquina han anat més de 20 persones a picarhi i haviem de ser els propis usuaris que haviem d'informar d'aquesta deficiencia reiterada del servei que esdeve tots els dies i a tot arreu i en qualsevol maquina tren infrastructura i personal de Renfe.

El mes subrealista, o realista ja que de Renfe parlem es que havien dos INFO-Renfe que com sempre estaven parlant entre ells sense fer res! MAI he vist fer quelcom util a aquestes persones, mes be al contrari, sempre informen malament dels trens, diuen que trens no paren a Viladecans quan si que paren i una persona ha d'estarse esperant 30min al seguent tren o agafar un que no para fins Sants.... I infinitat de barbàries que he sentit de companys meus que m'ha explicat la inutilitat d'aquests desinformadors....

A sobra el ministeri ens podreix mes la Renfe del que ja estava podrida, ara costarà acomiadar a aquestes persones que reflexen amb una similitut abismal el caxondeo que es Renfe Barcelona.
Vox
N8
N8

Post by Vox »

La noticia de LV concorda amb les explicacions que m'ha donat algú que treballa a Sant Pau.

El noi es trova estable.

A mi tambè m'agradaria saber el procediment exacte en cas d'atropellament. El maquinista frena en sec? Pot avisar ell als serveis sanitaris?

Vox
buertu
N7
N7

Post by buertu »

Vox wrote:A mi tambè m'agradaria saber el procediment exacte en cas d'atropellament. El maquinista frena en sec? Pot avisar ell als serveis sanitaris?

Vox
Em sona haver sentit en algun lloc, que en cas de que hi hagi algu a les vies, el maquinista no frena en sec pel perill en que ficaria al passatge. No se si es veritat, però sembla lògic. El que m'imagino que si que faran es frenar suaument per evitar d'una banda que els passatgers sofreixin cap tipus de lesió i per alleugerir d'una altra l'"atropellament".
M'imagino que serà el maquinista qui es comunicarà amb el centre de control i que des d'allà avisaran als serveis sanitaris
Watermark
N7
N7

Post by Watermark »

Vox wrote: El maquinista frena en sec? Pot avisar ell als serveis sanitaris?
Vox
Si, per la raó que sigui, el maquinista veu desde la cabina una persona en mig de la via, activa el fre d'emergència i que sigui el que la sort vulgui. No obstant, per les explicacions que m'han comentat alguns interventors de Renfe, en el cas concret de l'incident de diumenge a Arc de Triomf, el noi no va caure a la via abans de que passés el tren sino que va caure en el forat entre tren i andana mentre aquest s'estava estacionant, per tant, el maquinista segurament no va tenir visió dels fets i no se'n hauria adonat fins a aturar-se. Comentar també que a Arc de Triomf no només va caldre atendre al noi ferit sino a algunes amigues seves per atacs de nervis.
Dins del nucli de Rodalies els maquinistes de Renfe, poden demanar inmediatament ajuda sanitària o seguretat contactant amb el Centre de Protecció i Seguretat via telefònica o amb el CTC.
Serie9000
N4
N4

Post by Serie9000 »

ATENCIÓ! De la web de renfe-ultima hora:

Barcelona, 20/03/07

Incidencia en Rodalies de Barcelona
Por causas ajenas a la explotación ferroviaria los trenes de la línea 4 de Rodalies que circulan en el tramo Molins de Rei - Cornellá pueden sufrir retrasos medios de entre 15 y 20 minutos.

Renfe lamenta las molestias que esta incidencia pueda causar a sus ususarios.

-------------------------------------------------------------------------------------
És normal que posin les incidències a la web?? A no ser que fossin grans "hecatombes" no recordava que posessin retards "normals" al web.
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

Serie9000 wrote:ATENCIÓ! De la web de renfe-ultima hora:

Barcelona, 20/03/07

Incidencia en Rodalies de Barcelona
Por causas ajenas a la explotación ferroviaria los trenes de la línea 4 de Rodalies que circulan en el tramo Molins de Rei - Cornellá pueden sufrir retrasos medios de entre 15 y 20 minutos.

Renfe lamenta las molestias que esta incidencia pueda causar a sus ususarios.

-------------------------------------------------------------------------------------
És normal que posin les incidències a la web?? A no ser que fossin grans "hecatombes" no recordava que posessin retards "normals" al web.
Hi ha hagut un atropellament al pas a nivell de st feliu de llobregat, no l'he vist en directe pero he vist als policies i la gent per allà i el tren parat.

Per a més informació, tenim al nostre corresponsal a Sant Feliu que ens donara l'ultima hora dels fets,
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”