Mès servei a la R1?
Mès servei a la R1?
Aquest matí,posant la pàg 811 del teletext de Tv3,la de les incidències,posava que s'incrementaria el servei en dos trens per sentit a les estacions de St.Andreu Llavaneres,Caldes d'Estrac i Arenys de Mar.Hi deia que quatre trens que finaltizaven a Mataró ampliaria el recorregut peró no indicada estacions.
Algú en sap alguna cosa?
PD:Aprofito per dir que renfe rodalies te mimadala R1,i la R4 mentrestant,marginada
Algú en sap alguna cosa?
PD:Aprofito per dir que renfe rodalies te mimadala R1,i la R4 mentrestant,marginada
Mijor publicat:
A més, informar que a partir d'avui Renfe incrementa els serveis de Rodalies de la C1 (l'Hospitalet- Maçanet) amb parada a les estacions de Sant Andreu de Llavaneres, Caldes d'Estrac i Arenys de Mar. Els viatgers comptaran amb quatre nous serveis, dos per sentit, i s'ampliarà el recorregut de quatre trens que actualment inicien o finalitzen el seu recorregut a Mataró.
A més, informar que a partir d'avui Renfe incrementa els serveis de Rodalies de la C1 (l'Hospitalet- Maçanet) amb parada a les estacions de Sant Andreu de Llavaneres, Caldes d'Estrac i Arenys de Mar. Els viatgers comptaran amb quatre nous serveis, dos per sentit, i s'ampliarà el recorregut de quatre trens que actualment inicien o finalitzen el seu recorregut a Mataró.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Jo el que se es que sempre els trens de la R1 porten 10min de retard i se m'escapa la BD5 i m'he d'esperar 20min, i encara sort que tinc TMES perque sino per culpa de RENFE hauria de pagar dos viatges...
Millorem la puntualitat! Els tunels estan saturats, nomes hi ha 4 vies per tots els trens de Rodalies, Regionals i Llarg Recorregut que passen per tota Catalunya (exceptuant els FGC)!!!
Els trens que ja tenim cuidem-los i fem-los arribar a l'hora, i en comptes de saturar més els tunels, retirem les 440 que colapsen el tunel d'aragó per exemple i preparem vies per un tercer tunel urbà de Barcelona per a Rodalies i Regionals ja! pero ja es que ja fa anys que hauria d'estar fet!
Millorem la puntualitat! Els tunels estan saturats, nomes hi ha 4 vies per tots els trens de Rodalies, Regionals i Llarg Recorregut que passen per tota Catalunya (exceptuant els FGC)!!!
Els trens que ja tenim cuidem-los i fem-los arribar a l'hora, i en comptes de saturar més els tunels, retirem les 440 que colapsen el tunel d'aragó per exemple i preparem vies per un tercer tunel urbà de Barcelona per a Rodalies i Regionals ja! pero ja es que ja fa anys que hauria d'estar fet!
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Pel què s'ha donat a entendre són serveis que abans acabaven a Mataró que ara ho faran a Arenys...Mako448 wrote:M'agradaria saber quin serveis són els que s'amplian a Arenys de Mar.
Vull veure un tren amb els inidicadors posant "Arenys de Mar",i sí és un civia,mijor que mijor
Peró els nous serveis s'incrementen fins a Arenys o fins a Calella?Esque a la notícia no ho deia gaire clar.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
(tret de l'Info-PTP):
Renfe posa més trens a la línia 1 de Rodalies al Maresme
T.M.. Mataró.
La companyia Renfe ha anunciat que a partir de demà circularan més trens per la línia 1 de Rodalies del Maresme. S'ampliarà el trajecte de quatre combois –dos d'anada i dos de tornada– que actualment comencen o arriben a l'estació de Mataró i que també pararan a Sant Andreu de Llavaneres, Caldes d'Estrac i Arenys de Mar. Els nous trens sortiran d'Arenys de Mar a les 7.32 i a les 7.45 en sentit Barcelona i en sentit contrari arribaran a les 20.57 i a les 21.43 a la mateixa estació. Amb aquesta ampliació, els viatgers que agafen el tren a Arenys, Caldes o Llavaneres disposaran de fins a sis combois entre les 7 i les 8 del matí per anar a Barcelona. En l'actualitat, Arenys de Mar té una mitjana de 5.300 viatgers en un dia laborable, Caldes, 2.244, i Llavaneres, 2.050.
Renfe posa més trens a la línia 1 de Rodalies al Maresme
T.M.. Mataró.
La companyia Renfe ha anunciat que a partir de demà circularan més trens per la línia 1 de Rodalies del Maresme. S'ampliarà el trajecte de quatre combois –dos d'anada i dos de tornada– que actualment comencen o arriben a l'estació de Mataró i que també pararan a Sant Andreu de Llavaneres, Caldes d'Estrac i Arenys de Mar. Els nous trens sortiran d'Arenys de Mar a les 7.32 i a les 7.45 en sentit Barcelona i en sentit contrari arribaran a les 20.57 i a les 21.43 a la mateixa estació. Amb aquesta ampliació, els viatgers que agafen el tren a Arenys, Caldes o Llavaneres disposaran de fins a sis combois entre les 7 i les 8 del matí per anar a Barcelona. En l'actualitat, Arenys de Mar té una mitjana de 5.300 viatgers en un dia laborable, Caldes, 2.244, i Llavaneres, 2.050.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Doncs així,el tren que surt de a les 7.32 seria qel que abans sortia de Mataró a les 7.43.
I el que surt a les 7.45,m'imagino que serà el que surt de Mataró a les 7.58(i amb destinació Molins de Rei).
Per tornar el que arriba a les 20.57 a Arenys és el que arriba a Mataró a les 20.46(Procedent de Molins de Rei) i el que arriba a Arenys a les 21.43 és el que la setmana passada arribavà a 21.32 a Mataró(procedent de Hospitalet)
Tampoc no s'ha incrementat massa el servei de renfe a Arenys,pel meu gust.
Aixó sí,incrementen trens a la R1,i a la R4,línia amb mès passatgers,la mantenen marginada amb estacions feta pols i frequencies que comparades amb altres línies són escanoloses.
Lúnic que han fet a la R4 en els últims anys ha sigut la nova estació de Vilafranca i allargar R1's fins Molins(i 3 minuts darrere d'un tren que va cap a Vilafranca o Sant Vicenç)
Així fem les coses bé,renfe.
I el que surt a les 7.45,m'imagino que serà el que surt de Mataró a les 7.58(i amb destinació Molins de Rei).
Per tornar el que arriba a les 20.57 a Arenys és el que arriba a Mataró a les 20.46(Procedent de Molins de Rei) i el que arriba a Arenys a les 21.43 és el que la setmana passada arribavà a 21.32 a Mataró(procedent de Hospitalet)
Tampoc no s'ha incrementat massa el servei de renfe a Arenys,pel meu gust.
Aixó sí,incrementen trens a la R1,i a la R4,línia amb mès passatgers,la mantenen marginada amb estacions feta pols i frequencies que comparades amb altres línies són escanoloses.
Lúnic que han fet a la R4 en els últims anys ha sigut la nova estació de Vilafranca i allargar R1's fins Molins(i 3 minuts darrere d'un tren que va cap a Vilafranca o Sant Vicenç)
Així fem les coses bé,renfe.
I augmentar la frequència de festius al tram Martorell-Terrassa. Abans era un tren cada mitja hora, ara un cada 20 minuts, cosa que a mi em va anar fenomenal doncs em va escurçar molt el temps de trajecte envers Cerdanyola i Barcelona.Mako448 wrote:Lúnic que han fet a la R4 en els últims anys ha sigut la nova estació de Vilafranca i allargar R1's fins Molins(i 3 minuts darrere d'un tren que va cap a Vilafranca o Sant Vicenç)
També al tram BCN-Cerdanyola, com ara hi ha R7, als festius també tenen 2 trens/hora/sentit addicionals.
Sóc partidari més aviat de prolongar els C1 que acaben a Molins fins Cerdanyola-Universitat, i inclús d'allà cap a Montcada Bifurcació, Sant Andreu Comtal i d'allà per el triangle un altre cop cap al Maresme.Mako448 wrote:I mijor no parlem dels enllaços R7/R4 a Cerdanyola i Castellbisbal.
Són nefastos
La R1 seria una línia espiral
Tampoc no cal complicar-se massa,el que estaria bè esque desde l'Hospitalet és perlloguès fins a Cerdanyola-Universitat,i per qué no,fins a Terrassa mateix,i també fins a Martorell.
M'explico;
Relació Martorell-Blanes/Maçanet (cada 30 minuts)
Relació Terrassa/Cerdanyola UAB-Mataró/Puntualemnt Arenys(cada 30 minuts)
Relació Martorell-Mataró/Calella(cada 30 minuts en feiners)
Seria com ara que els trens acaben a L'Hospitalet de Llobregat,l'únic que ampliarien el seu recorregut.
Encara que la relació Terrassa/UAB-Mataró mès val que ès quedi a UAB,mès per res perqué a Cerdanyola haurien de canviar de sentit(desconec si en aquella zona hi ha una via que vagui de la Papiol-Molet i conecti amb la R4 sentit Terrassa i Manresa,perqué si no s'hauria de fer un canvi de sentit,i no el veig bona idea perqué a Pl.Catalunya ja hi ha un lio amb els trens a Martorell,havent a Terrassa a les dues vies,molta confusió!!
M'explico;
Relació Martorell-Blanes/Maçanet (cada 30 minuts)
Relació Terrassa/Cerdanyola UAB-Mataró/Puntualemnt Arenys(cada 30 minuts)
Relació Martorell-Mataró/Calella(cada 30 minuts en feiners)
Seria com ara que els trens acaben a L'Hospitalet de Llobregat,l'únic que ampliarien el seu recorregut.
Encara que la relació Terrassa/UAB-Mataró mès val que ès quedi a UAB,mès per res perqué a Cerdanyola haurien de canviar de sentit(desconec si en aquella zona hi ha una via que vagui de la Papiol-Molet i conecti amb la R4 sentit Terrassa i Manresa,perqué si no s'hauria de fer un canvi de sentit,i no el veig bona idea perqué a Pl.Catalunya ja hi ha un lio amb els trens a Martorell,havent a Terrassa a les dues vies,molta confusió!!
Els trens per anar de la UAB a Terrassa han de fer el canvi de sentit (inversió de marxa) a Cerdanyola.Mako448 wrote:Encara que la relació Terrassa/UAB-Mataró mès val que ès quedi a UAB,mès per res perqué a Cerdanyola haurien de canviar de sentit(desconec si en aquella zona hi ha una via que vagui de la Papiol-Molet i conecti amb la R4 sentit Terrassa i Manresa,perqué si no s'hauria de fer un canvi de sentit,i no el veig bona idea perqué a Pl.Catalunya ja hi ha un lio amb els trens a Martorell,havent a Terrassa a les dues vies,molta confusió!!
Doncs mijor que és quedin a Cerdanyola UAB i sí de cas,l'ampliaria a Montcada Birfuració o a Sant Andreu Arenal.UT596001 wrote:
Els trens per anar de la UAB a Terrassa han de fer el canvi de sentit (inversió de marxa) a Cerdanyola.
Mèrs que res poer posar un tren cada 15 minuts per anar a la UAB desde Barcelona(o és demanar massa ...)
Terrassa-Cerdanyola-SAC-Mataró
Martorell-Cerdanyola Universitat-Cerdanyola-SAC-Mataró
Vic-SAC-Mataró
Sant Celoni-Granollers Centre-SAC-Mataró
Serían líneas que se podrían crear sin tener que hacer ninguna inversión de marcha
A ver si pronto se pueden ver trenes en servicio comercial usando el triángulo SAC-Sant Adrià
Martorell-Cerdanyola Universitat-Cerdanyola-SAC-Mataró
Vic-SAC-Mataró
Sant Celoni-Granollers Centre-SAC-Mataró
Serían líneas que se podrían crear sin tener que hacer ninguna inversión de marcha
A ver si pronto se pueden ver trenes en servicio comercial usando el triángulo SAC-Sant Adrià