Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)
El Sr. Cordills als 5000?
És una bestiessa, però ja m'he fixat uns quants cops que, dalt les portes, de vegades surt del sostre un cordill penjant, com de bamba, i no tinc ni ides de què dellonsis es tracta
Re: El Sr. Cordills als 5000?
Això mateix em vaig preguntar jo mateix fa uns dies. Ho havia vist per primer cop a un 5000 però no se que és. Algú ho sap?metring wrote:És una bestiessa, però ja m'he fixat uns quants cops que, dalt les portes, de vegades surt del sostre un cordill penjant, com de bamba, i no tinc ni ides de què dellonsis es tracta
Salutacions!
aquest cordills que veieu son unes cordetes de seguretat que impedeixen que si le plafó no està ben enclavat amb els panys, si s'obren de cop no li obrin el cap a ningú. Si el plafó s'obre, la cordeta es tiva i queda a mig obrir, fora de l'alçada normal del passatge (si ets molt alt et donará però amb poca força). Les porten tots els plafons però com els de les portes s'obren i tanquen molt per revisar-les, a tancar-les depressa, el cordonet es queda fora.
Com a curiositat, m'he adonat avui al "5521", que a l'espai destinat per les bicicletes, i ha l'enganxina que diu "Seients Reservats".... ¿hauran de seure les embarassades i resta de persones que mereixen especial atenció a terra a partir d'ara? Probablement hi serà a totes les unitats amb espai reservat de bicicletes, però es la primera vegada que hi quedat al front d'aquest espai i si mes no m'ha cridat l'atenció.
Cap al 2005, quan els primeríssims 5000s de la L5, em vaig fixar un dia en que un noi, d'aspecte ben normal, per dir alguna cosa Anava treient uns petits mosquetons de sota el sostre de les portes. Acte seguit queia el famós cordill.El LLOP wrote:aquest cordills que veieu son unes cordetes de seguretat que impedeixen que si le plafó no està ben enclavat amb els panys, si s'obren de cop no li obrin el cap a ningú. Si el plafó s'obre, la cordeta es tiva i queda a mig obrir, fora de l'alçada normal del passatge (si ets molt alt et donará però amb poca força). Les porten tots els plafons però com els de les portes s'obren i tanquen molt per revisar-les, a tancar-les depressa, el cordonet es queda fora.
El noi es deuria emportar 2-3 mosquetons.
Vox
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Avistat nova unitat
Avui a la C-58 a la benzinera BP d'entrada a Barcelona, hi havien camions transportant nous 5-mils. La unitat motora si no vaig equivocat era la 5128. Ja tenim una nova unitat a Vilapicina!
Re: Avistat nova unitat
¿No sería 5148? Porque yo he visto el 5141-5142-5536-5143-5144 circulando por la L5. O a lo mejor es que los trenes no llegan en orden.dewit wrote:Avui a la C-58 a la benzinera BP d'entrada a Barcelona, hi havien camions transportant nous 5-mils. La unitat motora si no vaig equivocat era la 5128. Ja tenim una nova unitat a Vilapicina!
No ho sé, en teoria eren 3 cap finals del 2005 però n'hi ha més, crec.
Em dona la sensació que la L2 està petada de trens Hi han 13 2100s, més de 3 5000s i com 10 9000s, no?
Em sembla que, en quan sol·lucionin els problemes de les 2100 a la L4 (si es que en tenen, espero que sí i que l'espectacle que fotien al febrer sigui puntual), començaran a passar 2100s a marxes forçades.
Vox
Em dona la sensació que la L2 està petada de trens Hi han 13 2100s, més de 3 5000s i com 10 9000s, no?
Em sembla que, en quan sol·lucionin els problemes de les 2100 a la L4 (si es que en tenen, espero que sí i que l'espectacle que fotien al febrer sigui puntual), començaran a passar 2100s a marxes forçades.
Vox
Avui he vist la 5538 a la L3.
Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?
Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.
Vox
Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?
Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.
Vox
Algú sap per qué les 5000s de les L2-3 son de les més recents? (51xx).
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Suposo que el retard de les 6000 es degut a que abans s'havien de liquidar les 5000, i pel que sembla que les 5000 ja estan acabades i les 6000 ja comencen a arribar.Vox wrote:Avui he vist la 5538 a la L3.
Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?
Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.
Vox
Platanito wrote:
Perquè algun analfabet funcional pugui dir que hi circula la sèrie 5100.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Heu vist com estant ja algunes 5000s? Brutes pero fora que fan pena
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.