Si pagues tu els trens nous, encantats de la vida. Altrament, prou d'autobombo encontra de tot el que sigui de Renfe, si et plau.EUKibo wrote:Restauració i conservació de les 440!(Pero a un museu si us plau i ja!!!)
Ja n'hi ha prou de colapsar el tunel d'Aragó amb trens que triguen tant a arrencar i no poden recuperar temps perdut a les retencions d'entrada a Barcelona via Sants. No estan capacitades per a cap tipus de trajecte dins i fora de l'area metropolitana de Barcelona. Tots els nuclis de Rodalies d'Espanya les estan retirant mentre el pla fomento n'inclou de noves a Barcelona, no les volem en servei i menys encara passant pels tunels de Barcelona!
Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Irònicament, quan una flamant 447 puja en servei com a regional de la línia de Girona no compleix els horaris ni per mal de morir. Les 447 són rematadament lentes, tenen una velocitat punta d'uns irrisoris 120 km/h. Les 440, uns trastos més antics, resulta que poden córrer fins als 140 km/h.
I tens sort que per aquí no corren 446 i els seus infernals 100 km/h de velocitat punta
I tens sort que per aquí no corren 446 i els seus infernals 100 km/h de velocitat punta
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Doncs ves a Santander i gaudiras d'unes fabuloses 440 sense reformar i reformades fent serveis de rodalies.EUKibo wrote: Tots els nuclis de Rodalies d'Espanya les estan retirant mentre el pla fomento n'inclou de noves a Barcelona, no les volem en servei i menys encara passant pels tunels de Barcelona!
Doncs ves a Castella i Lleó i pregunta quin material fan els Castilla i León Exprés.
Vols dir que en aquesta línia s'hi poden assolir els 120 km/h?, Home!, no em conec, ni de bon tros, les limitacions de velocitat en aquell tram, però per l'orografía del terreny, els revolts, l'estat de la via, catenaria, etc. no crec que permetin unes velocitats gaire elevades. A mès, si considerem la superior capacitat d'acceleració de les 447, Vols dir que aquestes tenen problemes per complir amb els horaris?.entfe001 wrote:Irònicament, quan una flamant 447 puja en servei com a regional de la línia de Girona no compleix els horaris ni per mal de morir. Les 447 són rematadament lentes, tenen una velocitat punta d'uns irrisoris 120 km/h. Les 440, uns trastos més antics, resulta que poden córrer fins als 140 km/h.
I tens sort que per aquí no corren 446 i els seus infernals 100 km/h de velocitat punta
En línies amb recorregut mès pla i amb distància important entre estacions no dubto pas de la teva afirmació, però a la línia de Puigcerdà, no sé, no sé...
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
L'Eloi es refereix amb la impuntualitat de les 447 a la línia Barcelona-Girona-Portbou, NO a la línia de Puigcerdà.neroon wrote:Vols dir que en aquesta línia s'hi poden assolir els 120 km/h?, Home!, no em conec, ni de bon tros, les limitacions de velocitat en aquell tram, però per l'orografía del terreny, els revolts, l'estat de la via, catenaria, etc. no crec que permetin unes velocitats gaire elevades. A mès, si considerem la superior capacitat d'acceleració de les 447, Vols dir que aquestes tenen problemes per complir amb els horaris?.entfe001 wrote:Irònicament, quan una flamant 447 puja en servei com a regional de la línia de Girona no compleix els horaris ni per mal de morir. Les 447 són rematadament lentes, tenen una velocitat punta d'uns irrisoris 120 km/h. Les 440, uns trastos més antics, resulta que poden córrer fins als 140 km/h.
I tens sort que per aquí no corren 446 i els seus infernals 100 km/h de velocitat punta
En línies amb recorregut mès pla i amb distància important entre estacions no dubto pas de la teva afirmació, però a la línia de Puigcerdà, no sé, no sé...
Salutacions
Això certifica fins a quin punt arribo ser burro, per no fixar-me be en ellò que llegeixoUT596001 wrote:L'Eloi es refereix amb la impuntualitat de les 447 a la línia Barcelona-Girona-Portbou, NO a la línia de Puigcerdà.neroon wrote:Vols dir que en aquesta línia s'hi poden assolir els 120 km/h?, Home!, no em conec, ni de bon tros, les limitacions de velocitat en aquell tram, però per l'orografía del terreny, els revolts, l'estat de la via, catenaria, etc. no crec que permetin unes velocitats gaire elevades. A mès, si considerem la superior capacitat d'acceleració de les 447, Vols dir que aquestes tenen problemes per complir amb els horaris?.entfe001 wrote:Irònicament, quan una flamant 447 puja en servei com a regional de la línia de Girona no compleix els horaris ni per mal de morir. Les 447 són rematadament lentes, tenen una velocitat punta d'uns irrisoris 120 km/h. Les 440, uns trastos més antics, resulta que poden córrer fins als 140 km/h.
I tens sort que per aquí no corren 446 i els seus infernals 100 km/h de velocitat punta
En línies amb recorregut mès pla i amb distància important entre estacions no dubto pas de la teva afirmació, però a la línia de Puigcerdà, no sé, no sé...
Salutacions
Demano disculpes a tots els afectats, en concret a n'Eloi
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Sigueu-ne objectius, agafo tots els dies els trens de la linia 2 de rodalies, i les 440 colapsen el tunel d'arago i tota la linia. Des de quan els trens arriben a 140Kmh??? Si els metros fan avançaments als rodalies en el tram comu a Sants! I mira que els metros no corren gaire... I la limitacio de velocitat a 30Km fins el Prat, i les parades properes que hi ha...
No se en quin mon vius, dintre els trens que fas fotos hi ha passatgers, i la 440 pot agradar perque surti mes maca a mes que es deixa fotografiar, si no esta accelerant encara perque per arribar als 100 triga una eternitat, es que te el pantograf caigut i li ha marxat la traccio i la llum...
Pero siguem realistes, la 447 (tren que per caracteristiques supera per poc uns minims molt minims de qualitat de servei) en no res, agafa els 80 o 100 i si les vies deixen els 120, una 440 entre El Prat i Gava que porten alla un retard acumulat de mes de 10min sempre frena quan no ha accelerat del tot, es moooooooooooolt lenta, i perd molt temps i colapsa la linia. Mentre una 447 s'esta uns segons accelerant i es pot trigar bona estona en velocitat constant de 120. I 3 min els recupera entre El Prat i Gava i despres a les estacions 1min per estacio.
Igualment rectifico, les 440 que les posin a Regionals, com be m'heu posat exemples, pero que en cap cas passin pels tunels de Barcelona que ens els tenen colapsats! I a Cataluna totes les linies de Regionals excepte la de La Pobla (l'unica linia d'ample iberic conservada amb uns minims de qualitat) passen per Barcelona i a mes per tunels que utilitzen els Rodalies.
Si li voleu fer fotos, aneu a Can Tunis i que en deixin alla un parell o aneu a alguna ruta turistica d'aquestes que dieu, pero els passatgers NO les volem.
No se en quin mon vius, dintre els trens que fas fotos hi ha passatgers, i la 440 pot agradar perque surti mes maca a mes que es deixa fotografiar, si no esta accelerant encara perque per arribar als 100 triga una eternitat, es que te el pantograf caigut i li ha marxat la traccio i la llum...
Pero siguem realistes, la 447 (tren que per caracteristiques supera per poc uns minims molt minims de qualitat de servei) en no res, agafa els 80 o 100 i si les vies deixen els 120, una 440 entre El Prat i Gava que porten alla un retard acumulat de mes de 10min sempre frena quan no ha accelerat del tot, es moooooooooooolt lenta, i perd molt temps i colapsa la linia. Mentre una 447 s'esta uns segons accelerant i es pot trigar bona estona en velocitat constant de 120. I 3 min els recupera entre El Prat i Gava i despres a les estacions 1min per estacio.
Igualment rectifico, les 440 que les posin a Regionals, com be m'heu posat exemples, pero que en cap cas passin pels tunels de Barcelona que ens els tenen colapsats! I a Cataluna totes les linies de Regionals excepte la de La Pobla (l'unica linia d'ample iberic conservada amb uns minims de qualitat) passen per Barcelona i a mes per tunels que utilitzen els Rodalies.
Si li voleu fer fotos, aneu a Can Tunis i que en deixin alla un parell o aneu a alguna ruta turistica d'aquestes que dieu, pero els passatgers NO les volem.
Explica'm perquè dimonis els viatgers de Regionals els consideres de menys categoria que els de Rodalies perquè sí puguin suportar 440 i els de Rodalies no.EUKibo wrote:Igualment rectifico, les 440 que les posin a Regionals, com be m'heu posat exemples, pero que en cap cas passin pels tunels de Barcelona que ens els tenen colapsats! I a Cataluna totes les linies de Regionals excepte la de La Pobla (l'unica linia d'ample iberic conservada amb uns minims de qualitat) passen per Barcelona i a mes per tunels que utilitzen els Rodalies.
Si li voleu fer fotos, aneu a Can Tunis i que en deixin alla un parell o aneu a alguna ruta turistica d'aquestes que dieu, pero els passatgers NO les volem.
I si vols retirar 440, fes-ho... després no t'emprenyis perquè es suprimieixin trens per falta de material.
En tot cas, qui hauria de demanar disculpes hauria de ser jo per haver parlat de la línia de Girona en un fil dedicat a la de Puigcerdàneroon wrote:Això certifica fins a quin punt arribo ser burro, per no fixar-me be en ellò que llegeixoUT596001 wrote:L'Eloi es refereix amb la impuntualitat de les 447 a la línia Barcelona-Girona-Portbou, NO a la línia de Puigcerdà.
Demano disculpes a tots els afectats, en concret a n'Eloi
@EUKibo: Jo també he patit uns quants cops una 440R per anar a l'Autònoma i, efectivament, acumulava uns retards espectaculars. Les 440 no és el material més idoni per a serveis amb moltes parades com són Rodalies, de la mateixa forma que la limitada velocitat màxima de les 447 les fa un material pèssim per a Regionals. Posa'n una al Corredor Mediterrani i prepara't pel festival de retards que provocaran.
Una altra cosa: si com a usuari de Regionals consideres que no tinc dret a entrar amb tren a Barcelona, apaga y vámonos. Tampoc et posis tu les mans al cap per si són incòmodes, perquè vosaltres a Can Fanga només les heu començat a patir durant l'últim any (a excepció de la C3), mentre que pels serveis regionals fa anys i panys que ens hem d'espavilar amb això i mai ningú se'n recorda de nosaltres.
Aquest tipus de gent em rebenta. Són els primers en posar-se les mans al cap pel centralisme de Madrid quan són totalment incapaços de mirar més enllà de 20 quilòmetres de Barcelona. Vaja, que criticant un centralisme n'apliquen un altre.UT596001 wrote:Explica'm perquè dimonis els viatgers de Regionals els consideres de menys categoria que els de Rodalies perquè sí puguin suportar 440 i els de Rodalies no.
I si vols retirar 440, fes-ho... després no t'emprenyis perquè es suprimieixin trens per falta de material.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
A veure, clar que els Regionals tenen dret a entrar a Barcelona! Faltaria menys! Dir que no seria una barbàrie!
Nomes dic que le 4 vies per les que pasen 5 linies de rodalies estan colapsades i les 440 les colapsen molt mes.
Caldria potser una infrastructura segregada, entre Castelldefels i Barcelona Sant Andreu Comtal com a minim per als trens de Regionals, o un nou tunel que compartissin Regionals amb una de les linies de rodalies.
El que ningu pot negar es que falten vies a Barcelona! Només 4 vies per tots els trens de Rodalies i Regionals de tota Catalunya! I aquest es el vertader problema, i si aixo no pases molts no discutiriem de la meitat del que aqui discutim. Si les 440 circulessin per un tunel a part, fent menys parades millorariem Regionals i Rodalies alhora i tots contents.
Nomes dic que le 4 vies per les que pasen 5 linies de rodalies estan colapsades i les 440 les colapsen molt mes.
Caldria potser una infrastructura segregada, entre Castelldefels i Barcelona Sant Andreu Comtal com a minim per als trens de Regionals, o un nou tunel que compartissin Regionals amb una de les linies de rodalies.
El que ningu pot negar es que falten vies a Barcelona! Només 4 vies per tots els trens de Rodalies i Regionals de tota Catalunya! I aquest es el vertader problema, i si aixo no pases molts no discutiriem de la meitat del que aqui discutim. Si les 440 circulessin per un tunel a part, fent menys parades millorariem Regionals i Rodalies alhora i tots contents.
Nen, trasllada't a viure una temporada fora de la Zona 1, i, per ser més concrets, fora de la zona d'afectació de l'ATM. Ja veuràs com riurem i com canvies d'opinió en moltes coses. És el que em fot ràbia de la gent que viu a la zona 1 i que es queixa de tot, que es consideren que estan molt malament, quan realment son els que ho tenen millor.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Perdona, no estic dient en cap cas que els que viviu fora de nuclis urbans ho tingueu millor! En tot cas son coses diferents, Barcelona no te les rodalies i el metro que necessita com a gran metropoli. I Catalunya no te els Regionals que necessita, pero nomes faltaria ara tenir el sistema ferroviari de Girona! I clar que sabem que alla les deficiencies son pitjors, el problema es que a Barcelona aquestes no estan justificades, perque de demanda en sobra.
És a dir, que aquí estan justificades les deficiències perquè no hi ha demanda. Preciós. Heus aquí el que jo deia, s'acaba Barcelona, s'acaba el món...EUKibo wrote:el problema es que a Barcelona aquestes no estan justificades, perque de demanda en sobra.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Proastiakos
- N5
- Posts: 147
- Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
- Location: Badalona
I que vols fer?? Desafectacions massives i obre per aquí, obres per allà?? Que potser no seran molt pitjors que les de l'AVE a Sants?? I sobre lo que dius de que els 4000 adavanten a la Renfe no se jo, pero potser t'arribes a cremar i de debò....EUKibo wrote:A veure, clar que els Regionals tenen dret a entrar a Barcelona! Faltaria menys! Dir que no seria una barbàrie!
Nomes dic que le 4 vies per les que pasen 5 linies de rodalies estan colapsades i les 440 les colapsen molt mes.
Caldria potser una infrastructura segregada, entre Castelldefels i Barcelona Sant Andreu Comtal com a minim per als trens de Regionals, o un nou tunel que compartissin Regionals amb una de les linies de rodalies.
El que ningu pot negar es que falten vies a Barcelona! Només 4 vies per tots els trens de Rodalies i Regionals de tota Catalunya! I aquest es el vertader problema, i si aixo no pases molts no discutiriem de la meitat del que aqui discutim. Si les 440 circulessin per un tunel a part, fent menys parades millorariem Regionals i Rodalies alhora i tots contents.
Per part personal, arriba un punt que tan ta critica i "publicitat contra todo lo que sea RENFE y cia" acaba cansant i torturant. Com molt bè deia el nostre company aarongilp "prou d'autobombo encontra de tot el que sigui de Renfe, si et plau"
Salutacions
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Primer, jo també podria treure frases de context, segon, el Catalunya express que dius va colapsat primerament perque passa per Barcelona, si Barcelona no existis poca saturacio tindria, i segon perque Granollers, Girona, Figueres per aquest tipus de servei de Regionals son igual de potencials com Barcelona i l'oferta esta prou justificada, no nomes a Barcelona hi ha densitat.252-071 wrote:Ahhhhhh llavors explica'm perqué el catalunya expres (BCN-Figueres/Portbou)van sempre plens i en doble composició.Dius que hi ha demanda de sobra?EUKibo wrote:el problema es que a Barcelona aquestes no estan justificades, perque de demanda en sobra.
Salut
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Proastiakos wrote:I que vols fer?? Desafectacions massives i obre per aquí, obres per allà?? Que potser no seran molt pitjors que les de l'AVE a Sants?? I sobre lo que dius de que els 4000 adavanten a la Renfe no se jo, pero potser t'arribes a cremar i de debò....EUKibo wrote:A veure, clar que els Regionals tenen dret a entrar a Barcelona! Faltaria menys! Dir que no seria una barbàrie!
Nomes dic que le 4 vies per les que pasen 5 linies de rodalies estan colapsades i les 440 les colapsen molt mes.
Caldria potser una infrastructura segregada, entre Castelldefels i Barcelona Sant Andreu Comtal com a minim per als trens de Regionals, o un nou tunel que compartissin Regionals amb una de les linies de rodalies.
El que ningu pot negar es que falten vies a Barcelona! Només 4 vies per tots els trens de Rodalies i Regionals de tota Catalunya! I aquest es el vertader problema, i si aixo no pases molts no discutiriem de la meitat del que aqui discutim. Si les 440 circulessin per un tunel a part, fent menys parades millorariem Regionals i Rodalies alhora i tots contents.
Per part personal, arriba un punt que tan ta critica i "publicitat contra todo lo que sea RENFE y cia" acaba cansant i torturant. Com molt bè deia el nostre company aarongilp "prou d'autobombo encontra de tot el que sigui de Renfe, si et plau"
Salutacions
No critico RENFE faig una mera descripcio de la realitat, i us cansara als tres que no agafeu els trens com passatgers sino com a fotografs. No digueu massa aquestes coses a gent que agafa RENFE tots els dies, perque o be els hi sentara malament i es callaran o potser algu us salta i us diu les coses ben clares.
I lo de les 4000 esque no es discutible, a Sants els 4000 avancen les 440 i aixo es impepinable, en un mateix tram de via entren i surten abans el metro.
- Proastiakos
- N5
- Posts: 147
- Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
- Location: Badalona
I que tant saps si agafem RENFE o no?? No crec que sigui gaire interessant parlar-te de la meva vida diària. Crec que prou vegades fas un grà massa i si t'ofèn que nomès et diguem que ets massa radical (que és el que ens demostres), ho sento, però potser el dia que treballis a una empresa ferroviària vegis que els problemes no venen d'un mateix focus, que és fàcil criticar des de fora i des de dins és molt diferent ( i per això no em poso de part de ningú). Hi han coses més importants a la vida que amargar-se per la RENFE.EUKibo wrote:Proastiakos wrote:I que vols fer?? Desafectacions massives i obre per aquí, obres per allà?? Que potser no seran molt pitjors que les de l'AVE a Sants?? I sobre lo que dius de que els 4000 adavanten a la Renfe no se jo, pero potser t'arribes a cremar i de debò....EUKibo wrote:A veure, clar que els Regionals tenen dret a entrar a Barcelona! Faltaria menys! Dir que no seria una barbàrie!
Nomes dic que le 4 vies per les que pasen 5 linies de rodalies estan colapsades i les 440 les colapsen molt mes.
Caldria potser una infrastructura segregada, entre Castelldefels i Barcelona Sant Andreu Comtal com a minim per als trens de Regionals, o un nou tunel que compartissin Regionals amb una de les linies de rodalies.
El que ningu pot negar es que falten vies a Barcelona! Només 4 vies per tots els trens de Rodalies i Regionals de tota Catalunya! I aquest es el vertader problema, i si aixo no pases molts no discutiriem de la meitat del que aqui discutim. Si les 440 circulessin per un tunel a part, fent menys parades millorariem Regionals i Rodalies alhora i tots contents.
Per part personal, arriba un punt que tan ta critica i "publicitat contra todo lo que sea RENFE y cia" acaba cansant i torturant. Com molt bè deia el nostre company aarongilp "prou d'autobombo encontra de tot el que sigui de Renfe, si et plau"
Salutacions
No critico RENFE faig una mera descripcio de la realitat, i us cansara als tres que no agafeu els trens com passatgers sino com a fotografs. No digueu massa aquestes coses a gent que agafa RENFE tots els dies, perque o be els hi sentara malament i es callaran o potser algu us salta i us diu les coses ben clares.
I lo de les 4000 esque no es discutible, a Sants els 4000 avancen les 440 i aixo es impepinable, en un mateix tram de via entren i surten abans el metro.
D'altra banda, aixo que dius d'impepinable t'ho hauries de mirar perquè vas bastant errat, passo mes de 8 i 9 vegades per aquest tram cada dia i actualment, les meves proves contradiuen les teves teories.