série 6000
Fotooo!!!
He de dir que jo ja les havia vist...
Ja us vaig dir en el seu día que s'assemblaven molt, però hi havia diferències notables...Vosaltres mateixos podeu veure-les...
Ja us vaig dir en el seu día que s'assemblaven molt, però hi havia diferències notables...Vosaltres mateixos podeu veure-les...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
CAFeteres al cap i a la fi
Hola!
I el tema de la porta frontal és tot un en encert, ja que és un element totalment necessari en cas d'emergències.
La sèrie 9000, un cop vagi en mode automàtic, tindrà portes frontals. La sèrie 5000 no se com anirà la cosa...
Però bé, no ens enganyem, no deixa de ser una CAFetera de via ampla. Res més.
Salut!
I el tema de la porta frontal és tot un en encert, ja que és un element totalment necessari en cas d'emergències.
La sèrie 9000, un cop vagi en mode automàtic, tindrà portes frontals. La sèrie 5000 no se com anirà la cosa...
Però bé, no ens enganyem, no deixa de ser una CAFetera de via ampla. Res més.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: CAFeteres al cap i a la fi
Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.JaMiRo! wrote:Hola!
I el tema de la porta frontal és tot un en encert, ja que és un element totalment necessari en cas d'emergències.
Salut!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: CAFeteres al cap i a la fi
I no va protestar ningú amb els 2100?mikado wrote:Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: CAFeteres al cap i a la fi
Les protestes han vingut més aviat perquè els 5000 i 9000 només tenen un avcés a la cabina, a través del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.javi82 wrote:I no va protestar ningú amb els 2100?
En quant al 6000... Déu n'hi do la xapussa que ha suposat la porta aquesta
Per cert, moltes gràcies per la primícia, hugobcn
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
La veritat és que la porta aquesta queda una mica (més aviat bastant) malament, sembla un pegote
Pel que sembla ser el vidre que separa la cabina de la resta és transparent, així que potser no caldrà amorrar-nos al vidre per veure algo com passa amb els 5000
M'oblidava, moltes gràcies per compartir la foto amb nosaltres !!!
Pel que sembla ser el vidre que separa la cabina de la resta és transparent, així que potser no caldrà amorrar-nos al vidre per veure algo com passa amb els 5000
M'oblidava, moltes gràcies per compartir la foto amb nosaltres !!!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Crec que el que es veu taronja deu ser un embalatge ja que jo distingueixo una barra groga...Vox wrote:Per cert, a la foto sembla que es veu una 3000 del metro de Madrid, a la dreta, però em despista que les barres siguin taronjes (o això sembla).
I a l'esquerra, es un 5000, oi? O potser un 6000.
Vox
Re: CAFeteres al cap i a la fi
Exacte, als 5000-9000 no hi ha accés directe sinò que es fa a través del departament de viatgers cosa que no agrada als empleats. Parlen per exemple que et fan una bretolada desde dins i et inutilitzen la porta i allà que et quedes o si s'ha de sortir per qualevol tema i els convoys van a tope la sortida és "difícil"wefer wrote:Les protestes han vingut més aviat perquè els 5000 i 9000 només tenen un avcés a la cabina, a través del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.javi82 wrote:I no va protestar ningú amb els 2100?
En quant al 6000... Déu n'hi do la xapussa que ha suposat la porta aquesta
Per cert, moltes gràcies per la primícia, hugobcn
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
ES EL PRIMER QUE TAMBE HE PENSAT!!!!metring wrote:Serà una tonteria, però al tenir els fars al centre, no sé, sembla com si fos guenyo...
La porta em sembla tipus capsula espacial, i si el motorista es una mica grassonet, ja passara? El Pavarotti segur que no passa.
NO HO HE ENTESvictorcasta wrote:Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie!
GRACIES PER LES FOTOS
Aquest forum cada dia m'agrada mes, es punter en aquests temes!!!