série 6000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
hugobcn
N3
N3
Posts: 29
Joined: Sunday 21/08/2005 21:20

série 6000

Post by hugobcn »

Aqui teniu una imatge de com és el tren de la série 6000. Me la va passar un company de feina de la L1, juntament amb unes del pupitre de conducció, i del seu interior.
De moment us poso 1 pq aneu fent boca, la del frontal de tren que és la que ofereix més novetats respecte al 5000.


Image
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Per fi una foto, gràcies!!!!!! :'( :anim )))2 :plas )))3 )))

I a la web de la CAF, res, que no havia manera de que penjessin cap!!!
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Fotooo!!!

Post by JaMiRo! »

He de dir que jo ja les havia vist... :twisted:

Ja us vaig dir en el seu día que s'assemblaven molt, però hi havia diferències notables...Vosaltres mateixos podeu veure-les... :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Serà una tonteria, però al tenir els fars al centre, no sé, sembla com si fos guenyo... :x
Quin peaso primicia!!!!!!!
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

CAFeteres al cap i a la fi

Post by JaMiRo! »

Hola!

I el tema de la porta frontal és tot un en encert, ja que és un element totalment necessari en cas d'emergències. :o

La sèrie 9000, un cop vagi en mode automàtic, tindrà portes frontals. La sèrie 5000 no se com anirà la cosa... :|

Però bé, no ens enganyem, no deixa de ser una CAFetera de via ampla. Res més. xD

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: CAFeteres al cap i a la fi

Post by mikado »

JaMiRo! wrote:Hola!

I el tema de la porta frontal és tot un en encert, ja que és un element totalment necessari en cas d'emergències. :o

Salut!
Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Gràcies per la foto!! Tot i ser molt necessària la porta frontal, queda una mica antiestètica, no sé... :| Si haguéssin pintat la goma de vermell, en la part vermella, igual hauria quedat millor.
Tinc ganes de veure la foto de l'interior per veure l'amplitud dels cotxes...
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

:anim ueeeee :anim

Per fi! Bé, confirmat que es quasibé com una 5000 però amb la porta frontal i els fars al mig. A mi no em sembla que estigui guenyo, sino enfadat, mola :D

Ara, recordem que el morro de les 5000 es com molt voluminós, us imagineu com serà aquest? es veurà un metro enorme jeje

Vox
User avatar
javi82
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 02/05/2005 16:06
Location: L'Hospitalet

Re: CAFeteres al cap i a la fi

Post by javi82 »

mikado wrote:Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.
I no va protestar ningú amb els 2100?
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: CAFeteres al cap i a la fi

Post by wefer »

javi82 wrote:I no va protestar ningú amb els 2100?
Les protestes han vingut més aviat perquè els 5000 i 9000 només tenen un avcés a la cabina, a través del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.
En quant al 6000... Déu n'hi do la xapussa que ha suposat la porta aquesta :(
Per cert, moltes gràcies per la primícia, hugobcn ;)
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Per cert, a la foto sembla que es veu una 3000 del metro de Madrid, a la dreta, però em despista que les barres siguin taronjes (o això sembla).

I a l'esquerra, es un 5000, oi? O potser un 6000.

Vox
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

La veritat és que la porta aquesta queda una mica (més aviat bastant) malament, sembla un pegote :D
Pel que sembla ser el vidre que separa la cabina de la resta és transparent, així que potser no caldrà amorrar-nos al vidre per veure algo com passa amb els 5000 xD

M'oblidava, moltes gràcies per compartir la foto amb nosaltres !!!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Vox wrote:Per cert, a la foto sembla que es veu una 3000 del metro de Madrid, a la dreta, però em despista que les barres siguin taronjes (o això sembla).

I a l'esquerra, es un 5000, oi? O potser un 6000.

Vox
Crec que el que es veu taronja deu ser un embalatge ja que jo distingueixo una barra groga...
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: CAFeteres al cap i a la fi

Post by mikado »

wefer wrote:
javi82 wrote:I no va protestar ningú amb els 2100?
Les protestes han vingut més aviat perquè els 5000 i 9000 només tenen un avcés a la cabina, a través del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.
En quant al 6000... Déu n'hi do la xapussa que ha suposat la porta aquesta :(
Per cert, moltes gràcies per la primícia, hugobcn ;)
Exacte, als 5000-9000 no hi ha accés directe sinò que es fa a través del departament de viatgers cosa que no agrada als empleats. Parlen per exemple que et fan una bretolada desde dins i et inutilitzen la porta i allà que et quedes o si s'ha de sortir per qualevol tema i els convoys van a tope la sortida és "difícil"
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Tan ample, i amb la porta al tester, queda com molt "ferroviari" (en el sentit de "tren-tren", més que de "tren de Metro", m'enteneu?)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie! :D
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Prueba el desafío Font Vella, corre davant del 6000 en marxa, per agafar l'ampolla, i veuras com en 15 dies t'aprimes 50 kg:!!!! xD xD xD xD xD
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

metring wrote:Serà una tonteria, però al tenir els fars al centre, no sé, sembla com si fos guenyo... :x
ES EL PRIMER QUE TAMBE HE PENSAT!!!! :) :) :)

La porta em sembla tipus capsula espacial, i si el motorista es una mica grassonet, ja passara? El Pavarotti segur que no passa.
victorcasta wrote:Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie! :D
NO HO HE ENTES :nose

GRACIES PER LES FOTOS :anim :anim :anim
Aquest forum cada dia m'agrada mes, es punter en aquests temes!!!
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

faristol wrote:
victorcasta wrote:Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie! :D
NO HO HE ENTES :nose
Hi ha una ampolla d'aigua tombada damunt del connector d'acoblament de trens ;)
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Osti si, es que estic algo dormit, encara que pels colors jo diria que es Aigua de Viladrau :x

Mirant millor la foto per distinguir l'aigua, m'he fixat que en una de les "toperes" posa M.BARCELONA Unidad 1.


I pensar que son els descendents dels 100's!!!!!!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”