Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
SEGONA FOTO.
el lateral del tren. EN aquest cas no es distingeix entre un 6000 o un 5000.
Al que a dit que la mampara serà 100%transparent, li dic que NOOO! serà opaca (tintada) com els 5000 amb unes enganxines de <M>.
el mes vinent arriben a les cotxeres de Sta. Eulàlia les 2 primeres unitats, i al juny ja rodaran per la línia en servei comercial, mentrestant, els 4000 anirán a reformar-se.
hugobcn wrote:SEGONA FOTO.
el lateral del tren. EN aquest cas no es distingeix entre un 6000 o un 5000.
Al que a dit que la mampara serà 100%transparent, li dic que NOOO! serà opaca (tintada) com els 5000 amb unes enganxines de <M>.
el mes vinent arriben a les cotxeres de Sta. Eulàlia les 2 primeres unitats, i al juny ja rodaran per la línia en servei comercial, mentrestant, els 4000 anirán a reformar-se.
hugobcn, he postejat les dues fotos de la 6000 al subfòrum català d'SkyScrapercity, així ho veurà més gent!
Esperem que aquests no donin problemes com el 5000.
Per cert,es podrien aconseguir les plaques de MACOSA (que porten els 4000)perquè es suposa que se les treuran.
A mi m'agradaria tenir una placa d'aquestes si es sap si se les treuran,on es podríen aconseguir.
252-071 wrote:Esperem que aquests no donin problemes com el 5000.
Per cert,es podrien aconseguir les plaques de MACOSA (que porten els 4000)perquè es suposa que se les treuran.
A mi m'agradaria tenir una placa d'aquestes si es sap si se les treuran,on es podríen aconseguir.
En efecte, són per maniobrar-lo, suposu. Espero que no siguin els definitius
Per cert, el frontal, horrorós amb les llums de gran potència concentrades tant a prop de l'eix de simetria i la porta, sincerament, sembla que sigui un afegit d'ultima hora, amb tanta goma que hi ha als marcs.
A mi també m'agrada més el 5000 que el 6000 però indubtablement com a disseny em quedo amb els 9000. Ara faltarà veure com quedaran els 9000 amb la porta frontal
Es que els 5000 y 6000 no tenen un disseny espectacular com els Alstom, de totes maneras això del a porta dels 9000 n oera que es podía obrir la cabin del conductor com un vaixell balener
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero