Les JERC engeguen la campanya pel traspàs de Renfe ......
Les JERC engeguen la campanya pel traspàs de Renfe ......
Les JERC engeguen la campanya pel traspàs de Renfe en una estació “abandonada per Espanya”
23/03/2007 · Barcelona
Les JERC van engegar ahir la campanya “Volem el traspàs de la RENFE ara!”. La presentació de la campanya es va dur a terme a l’Estació de Riudellots de la Selva, amb la clausura simbòlica d’aquesta, a causa del seu estat ruïnós. Aquesta és la primera d’un seguit d’accions reivindicatives que les JERC pensen realitzar en els propers mesos per exigir a l’Estat espanyol el traspàs immediat de la RENFE i la inversió econòmica necessària per adequar les infraestructures existents a les necessitats actuals.
Segons el seu portaveu, Eduard Adrobau, “un país que pretén ser un motor econòmic d’Europa no es pot permetre el lamentable estat en que es troba la nostra xarxa ferroviària”. I ha afegit que “cal deixar de ser una colònia controlada des de Madrid. Si volem ser un país ben comunicat, sostenible i amb tots els serveis que necessitem els catalans i catalanes d’avui i de demà és necessari que la gestió de la RENFE estigui en les mans de la Generalitat de Catalunya.”
La campanya constarà tant d’accions reivindicatives, com la que es va realitzar ahir a Riudellots, com d’actuacions institucionals. Pel que fa les accions, les JERC pensen repartir més de 4000 adhesius i obrir un concurs de fotografia-denúncia de la RENFE on el guanyador s’endurà un abonament per a l’Acampada Jove. Al mateix temps, ja s’han presentat al Congrés de Madrid més de 100 preguntes parlamentàries i una proposició no de llei on es demana més inversions per la xarxa ferroviària regional.
http://www.tribuna.cat/index.php?option ... w&id=82610
23/03/2007 · Barcelona
Les JERC van engegar ahir la campanya “Volem el traspàs de la RENFE ara!”. La presentació de la campanya es va dur a terme a l’Estació de Riudellots de la Selva, amb la clausura simbòlica d’aquesta, a causa del seu estat ruïnós. Aquesta és la primera d’un seguit d’accions reivindicatives que les JERC pensen realitzar en els propers mesos per exigir a l’Estat espanyol el traspàs immediat de la RENFE i la inversió econòmica necessària per adequar les infraestructures existents a les necessitats actuals.
Segons el seu portaveu, Eduard Adrobau, “un país que pretén ser un motor econòmic d’Europa no es pot permetre el lamentable estat en que es troba la nostra xarxa ferroviària”. I ha afegit que “cal deixar de ser una colònia controlada des de Madrid. Si volem ser un país ben comunicat, sostenible i amb tots els serveis que necessitem els catalans i catalanes d’avui i de demà és necessari que la gestió de la RENFE estigui en les mans de la Generalitat de Catalunya.”
La campanya constarà tant d’accions reivindicatives, com la que es va realitzar ahir a Riudellots, com d’actuacions institucionals. Pel que fa les accions, les JERC pensen repartir més de 4000 adhesius i obrir un concurs de fotografia-denúncia de la RENFE on el guanyador s’endurà un abonament per a l’Acampada Jove. Al mateix temps, ja s’han presentat al Congrés de Madrid més de 100 preguntes parlamentàries i una proposició no de llei on es demana més inversions per la xarxa ferroviària regional.
http://www.tribuna.cat/index.php?option ... w&id=82610
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Actuar, no rondinar!
Està molt bé rondinar perquè a Renfomentadif hi mani una colla d'inoperants, però vull recordar que la història de Catalunya està farcida de descontentaments i, a l'hora de la veritat, aquí no hi ha ningú que hagi posat mai els collons damunt la taula des de la Guerra dels Segadors! O sigui, no val la pena fer el paperot de queixar-nos del mal servei, perquè tothom en aquest país sap a hores d'ara que tot el TP que depèn del Ministerio (Renfe, Adif, Aena, etc.) és un monumental desastre. Enlloc d'això, i si realment es creu que la situació s'ha tornat insostenible, és hora de passar a l'acció i atacant el problema de soca-rel: desobediència civil i tot el que calgui. Que és il·legal? D'acord, però que potser tots aquells panxacontents que permeten que passi el que passa tampoc se salten la llei a la torera?
I em sembla molt bé si hi ha algú que trobi aquesta idea massa radical, però aleshores que deixi de remugar i que s'acomodi al que hi ha. Els altres no canviaran a no ser que els canviem nosaltres.
I em sembla molt bé si hi ha algú que trobi aquesta idea massa radical, però aleshores que deixi de remugar i que s'acomodi al que hi ha. Els altres no canviaran a no ser que els canviem nosaltres.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
En realitat, l'unci objectiu de Jerc i Erc no es sol·lucionar els problemes de renfe, si no fer desaparèixer de la comunitat autònoma el nom de renfe perque així la suposada idea d'Espanya estigui una miqueta més lluny de les seves cases.
Ah, i no pagant, no se solucionen les coses, que es com molts partidaris del traspàs pensen. O és que si pasés això a FGC, tampoc pagaries?
I per acabar, suggereixo que tanquin aquest fil perque només té contingut polític i em de recordar que això es un fòrum totalment apolític i que la política només aporta objectius autodestructius.
Salut,
Ah, i no pagant, no se solucionen les coses, que es com molts partidaris del traspàs pensen. O és que si pasés això a FGC, tampoc pagaries?
I per acabar, suggereixo que tanquin aquest fil perque només té contingut polític i em de recordar que això es un fòrum totalment apolític i que la política només aporta objectius autodestructius.
Salut,
Visceral·litat...
Hola!
Sí, el fil realment té contingut polític però la visceral·litat amb què t'has despatxat (i no és nou que facis això al FoTraCat) també Déu n'hi do.
Però bé, pelillos a la mar que diria aquell...
Salut!
Sí, el fil realment té contingut polític però la visceral·litat amb què t'has despatxat (i no és nou que facis això al FoTraCat) també Déu n'hi do.
Però bé, pelillos a la mar que diria aquell...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Segurament, l'únic objectiu d'ERC, és efectivament eliminar les sigles de RENFE de la Nació Catalana, però és innegable que fins ara, FGC ha demostrat molta més eficàcia que la RENFEJordilar wrote:En realitat, l'unci objectiu de Jerc i Erc no es sol·lucionar els problemes de renfe, si no fer desaparèixer de la comunitat autònoma el nom de renfe perque així la suposada idea d'Espanya estigui una miqueta més lluny de les seves cases.
Ah, i no pagant, no se solucionen les coses, que es com molts partidaris del traspàs pensen. O és que si pasés això a FGC, tampoc pagaries?
I per acabar, suggereixo que tanquin aquest fil perque només té contingut polític i em de recordar que això es un fòrum totalment apolític i que la política només aporta objectius autodestructius.
Salut,
D'altra banda, i sobre el tema de no pagar, si passés això mateix a FGC, tampoc pagaria, no en tinguis cap dubte. Però... la qüestió, és que això ara està passant amb la RENFE.
I per últim... si hem de tancar aquest fil pel seu contingut polític, ja posats tanquem el fòrum directament; que tu siguis un "no"-nacionalista d'aquests no et dóna dret a fer tancar fils quan el color no és del teu gust.
Au, salut i peles!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Considero que, tractant-se d'un fil polític, s'està duent amb força contenció. I sí, he volgut polemitzar expressament per buscar les pessigolles a qui se senti al·ludit, però repeteixo, respecto qualsevol opinió al respecte. L'únic que demano és coherència, que ja no és poc...
Edito perquè un minut abans d'aquest missatge se n'ha publicat un altre que podria torçar la cosa. I segueixo pensant que es pot debatre de tot amb moderació de paraula, per molt radical que sigui la idea.
Edito perquè un minut abans d'aquest missatge se n'ha publicat un altre que podria torçar la cosa. I segueixo pensant que es pot debatre de tot amb moderació de paraula, per molt radical que sigui la idea.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
En aixo t'equivoques: Aquest fòrum no es de política, però tampoc es totalment apolític. Aqui es ve a parlar de transport públic i de mobilitat sostenible, i si en relació amb aquest tema hi ha contingut polític, tambe es pot debatre.Jordilar wrote:I per acabar, suggereixo que tanquin aquest fil perque només té contingut polític i em de recordar que això es un fòrum totalment apolític [...]
Aixo es una opinió personal teva, que mereix ser respectada com qualsevol altre, però no serveix d'argument per demanar el tancament d'un fil.Jordilar wrote: [...]i que la política només aporta objectius autodestructius.
================================================
Sobre el tema del traspas de rodalies a FGC: M'imagino que jERC i ERC tenen motius nacionalistes/independentistes per demanar això, però tambe hi ha moltíssima gent que no es ni nacionalista ni independentista (jo, per exemple), pero que demanem un bon funcionament de la xarxa de rodalies, i en vista de la ineficacia de RENFE, creiem que lo millor es que siguin traspassades a a FGC, que es una empresa bastant mes competent que RENFE, almenys pel que ha demostrat fins ara.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Encarant trens en trams de via única com a Abrera?Jordi Freixas wrote:és innegable que fins ara, FGC ha demostrat molta més eficàcia que la RENFE
Reduint a menys del 10% durant dues hores punta el servei a l'Autònoma per enganxada a Sarrià?
Retardant la inauguració de Martorell Central per fer-la coincidir sospitosament amb les eleccions municipals?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Abans que algú altre engegui un estirabot, permet que contesti jo: Sense negar aquests fets, alguns d'ells greus, és cert que a FGC els incidents d'aquest tipus han sigut més aviat esporàdics mentre que a Renfe són, segons la temporada, el pa nostre de cada dia. I els usuaris, en el seu conjunt, no s'estan massa per política. Si la percepció envers FGC fos la mateixa que amb Renfe, més d'un conat de motí ja s'hi hauria produït.entfe001 wrote:Encarant trens en trams de via única com a Abrera?Jordi Freixas wrote:és innegable que fins ara, FGC ha demostrat molta més eficàcia que la RENFE
Reduint a menys del 10% durant dues hores punta el servei a l'Autònoma per enganxada a Sarrià?
Retardant la inauguració de Martorell Central per fer-la coincidir sospitosament amb les eleccions municipals?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No nego que la situació actual de Rodalies Renfe sigui greu, només vull deixar clar que FGC no és la vuitena meravella del món.
Per altra banda, també trobo desmesurada l'atenció mediàtica que s'està fent amb els problemes de Rodalies quan (i no me n'afartaré de dir-ho) situacions com la que ara es viuen a Rodalies ja s'han viscut a Regionals sense que se n'hagi fet un drama social d'això.
La interrupció del servei durant una hora a Rodalies és notícia de portada als informatius de TV3, quan el tall durant una setmana entre Ripoll i Puigcerdà no ho va ser.
El tall durant 24 hores del corredor mediterrani va ser notícia de portada a tots els mitjans de comunicació quan ningú va fer esment del mateix tall que va patir la connexió internacional via Portbou.
I callo perquè em repeteixo més que en Santfeliuenc i els seus túnels
Per altra banda, també trobo desmesurada l'atenció mediàtica que s'està fent amb els problemes de Rodalies quan (i no me n'afartaré de dir-ho) situacions com la que ara es viuen a Rodalies ja s'han viscut a Regionals sense que se n'hagi fet un drama social d'això.
La interrupció del servei durant una hora a Rodalies és notícia de portada als informatius de TV3, quan el tall durant una setmana entre Ripoll i Puigcerdà no ho va ser.
El tall durant 24 hores del corredor mediterrani va ser notícia de portada a tots els mitjans de comunicació quan ningú va fer esment del mateix tall que va patir la connexió internacional via Portbou.
I callo perquè em repeteixo més que en Santfeliuenc i els seus túnels
Jo no vaig dir en cap moment que la FGC sigui la vuitena meravella del món. Només que ha demostrat molta més eficàcia que RENFE. Això no vol dir que no discrepi sobre algunes maneres de portar les coses en aquesta companyia (com per exemple, determinades COSES que he vist fent el servei de seguretat a l'estació de Pl Catalunya).
D'altra banda, permet-me que et digui (i en tot cas, t'ho dic com a usuari habitual dels serveis de Rodalies), que és tant greu una incidència reiteradíssima en algun tram de Rodalies, com en algun altre que es trobi arreu del país, sigui quina sigui la companyia que en gestioni el funcionament o que la operi.
Un fet que resulta tanmateix innegable, és que en el cas, per exemple, de la línia de La Pobla, ha calgut esperar que els hi donés la gana de trapassar aquesta línia a FGC perquè de Balaguer en amunt fós finalment reformada de cap a peus.
I sobre el tema del sexe... doncs no sé tius... deu tenir el seu encant fer l'amor mentre estàs de viatge a bord d'un tren nocturn
D'altra banda, permet-me que et digui (i en tot cas, t'ho dic com a usuari habitual dels serveis de Rodalies), que és tant greu una incidència reiteradíssima en algun tram de Rodalies, com en algun altre que es trobi arreu del país, sigui quina sigui la companyia que en gestioni el funcionament o que la operi.
Un fet que resulta tanmateix innegable, és que en el cas, per exemple, de la línia de La Pobla, ha calgut esperar que els hi donés la gana de trapassar aquesta línia a FGC perquè de Balaguer en amunt fós finalment reformada de cap a peus.
I sobre el tema del sexe... doncs no sé tius... deu tenir el seu encant fer l'amor mentre estàs de viatge a bord d'un tren nocturn