Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Els 5000 (i també els 9000) haurien de funcionar com els Citadis: que puguis prémer el botó d'obertura abans que el tren freni i que les portes s'obrin un cop el tren s'aturi.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

El Sr. Cordills als 5000?

Post by metring »

És una bestiessa, però ja m'he fixat uns quants cops que, dalt les portes, de vegades surt del sostre un cordill penjant, com de bamba, i no tinc ni ides de què dellonsis es tracta :nose
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: El Sr. Cordills als 5000?

Post by pokeroms »

metring wrote:És una bestiessa, però ja m'he fixat uns quants cops que, dalt les portes, de vegades surt del sostre un cordill penjant, com de bamba, i no tinc ni ides de què dellonsis es tracta :nose
Això mateix em vaig preguntar jo mateix fa uns dies. Ho havia vist per primer cop a un 5000 però no se que és. Algú ho sap?

:x :x


Salutacions!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

aquest cordills que veieu son unes cordetes de seguretat que impedeixen que si le plafó no està ben enclavat amb els panys, si s'obren de cop no li obrin el cap a ningú. Si el plafó s'obre, la cordeta es tiva i queda a mig obrir, fora de l'alçada normal del passatge (si ets molt alt et donará però amb poca força). Les porten tots els plafons però com els de les portes s'obren i tanquen molt per revisar-les, a tancar-les depressa, el cordonet es queda fora.
treneros
N5
N5
Posts: 89
Joined: Wednesday 14/02/2007 9:34
Location: Terrassa

Post by treneros »

Com a curiositat, m'he adonat avui al "5521", que a l'espai destinat per les bicicletes, i ha l'enganxina que diu "Seients Reservats".... ¿hauran de seure les embarassades i resta de persones que mereixen especial atenció a terra a partir d'ara? :x Probablement hi serà a totes les unitats amb espai reservat de bicicletes, però es la primera vegada que hi quedat al front d'aquest espai i si mes no m'ha cridat l'atenció.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

El LLOP wrote:aquest cordills que veieu son unes cordetes de seguretat que impedeixen que si le plafó no està ben enclavat amb els panys, si s'obren de cop no li obrin el cap a ningú. Si el plafó s'obre, la cordeta es tiva i queda a mig obrir, fora de l'alçada normal del passatge (si ets molt alt et donará però amb poca força). Les porten tots els plafons però com els de les portes s'obren i tanquen molt per revisar-les, a tancar-les depressa, el cordonet es queda fora.
Cap al 2005, quan els primeríssims 5000s de la L5, em vaig fixar un dia en que un noi, d'aspecte ben normal, per dir alguna cosa :D Anava treient uns petits mosquetons de sota el sostre de les portes. Acte seguit queia el famós cordill.

El noi es deuria emportar 2-3 mosquetons.

Vox
User avatar
Carlos L'H
N6
N6
Posts: 161
Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Post by Carlos L'H »

Si alguien ha estado en Roma ya sabe a que me refiero

Image
dewit
N3
N3
Posts: 25
Joined: Friday 29/07/2005 12:34

Avistat nova unitat

Post by dewit »

Avui a la C-58 a la benzinera BP d'entrada a Barcelona, hi havien camions transportant nous 5-mils. La unitat motora si no vaig equivocat era la 5128. Ja tenim una nova unitat a Vilapicina!
Image
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Re: Avistat nova unitat

Post by alexbn »

dewit wrote:Avui a la C-58 a la benzinera BP d'entrada a Barcelona, hi havien camions transportant nous 5-mils. La unitat motora si no vaig equivocat era la 5128. Ja tenim una nova unitat a Vilapicina!
¿No sería 5148? Porque yo he visto el 5141-5142-5536-5143-5144 circulando por la L5. O a lo mejor es que los trenes no llegan en orden.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

L'unitat #36 està circulant per la L2 ara mateix (l'he vista avui) per tant, deuen quedar poquísimes unitats per arrivar.

Potser cap o 1-2, no?

Vox
jlr
N6
N6
Posts: 176
Joined: Wednesday 14/12/2005 21:26
Location: Badalona

Post by jlr »

Quantes unitats 5000 hi ha a la línia 2?
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

No ho sé, en teoria eren 3 cap finals del 2005 però n'hi ha més, crec.

Em dona la sensació que la L2 està petada de trens :D Hi han 13 2100s, més de 3 5000s i com 10 9000s, no?

Em sembla que, en quan sol·lucionin els problemes de les 2100 a la L4 (si es que en tenen, espero que sí i que l'espectacle que fotien al febrer sigui puntual), començaran a passar 2100s a marxes forçades.

Vox
jlr
N6
N6
Posts: 176
Joined: Wednesday 14/12/2005 21:26
Location: Badalona

Post by jlr »

Jo he vist el cotxe 9512. Amb això es pot dir que hi ha almenys 12 unitats 9000 actualment en servei, no?
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Avui he vist la 5538 a la L3.

Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?

Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.

Vox
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Algú sap per qué les 5000s de les L2-3 son de les més recents? (51xx).

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Vox wrote:Algú sap per qué les 5000s de les L2-3 son de les més recents? (51xx).

Vox
Perquè algun analfabet funcional pugui dir que hi circula la sèrie 5100.

:martell1
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Vox wrote:Avui he vist la 5538 a la L3.

Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?

Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.

Vox
Suposo que el retard de les 6000 es degut a que abans s'havien de liquidar les 5000, i pel que sembla que les 5000 ja estan acabades i les 6000 ja comencen a arribar.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Platanito wrote:
Perquè algun analfabet funcional pugui dir que hi circula la sèrie 5100.

:martell1
:P
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Heu vist com estant ja algunes 5000s? Brutes pero fora que fan pena >:(

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Post by alexbn »

Así, ¿cuántos 5000 hay en la L2 y en la L3?
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”