Hola,
Demà me'n vaig a Euskadi a passar uns dies, i probablement agafi algun tren de la SNCF. La meva pregunta és si per a poder utilitzar la tarifa Découverte 12-25 cal alguna acreditació especial o bé amb el DNI o quelcom similar ja és suficient.
Eskerrik asko.
Dubte tonto sobre tarificació SNCF
- ROMI65
- N6
Re: Dubte tonto sobre tarificació SNCF
Amb una prova de l'edat ja n'hi ha prou, "dans la limite des places disponibles" per als trens amb reserva obligatòria.orique wrote:Hola,
Demà me'n vaig a Euskadi a passar uns dies, i probablement agafi algun tren de la SNCF. La meva pregunta és si per a poder utilitzar la tarifa Découverte 12-25 cal alguna acreditació especial o bé amb el DNI o quelcom similar ja és suficient.
Eskerrik asko.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Encara et diré més: la justificació d'edat l'has de fer a l'interventor, no cal per comprar el bitllet (a diferència d'aquí). Ahir a Narbona, quan vaig treure bitllet Découverte pel TGV Dúplex per anar a Perpinyà, la taquillera em va preguntar l'edat i quan vaig anar a mostrar-li el DNI em va dir que no era a ella a qui li havia de justificar sinó al controleur.
Tingues en compte també que pels trens sense reserva la tarifa Découverte pot no valdre segons el dia i l'hora, existeix un calendari de períodes blaus i blancs (com els Días azules d'aquí, però també per trams horaris). El pots consultar aquí. Pels TGV, Téoz i Lunéa hi ha un nombre preestablert de places amb dret a Découverte però no estan afectats pel calendari blau/blanc.
Finalment, em sona que existeix alguna mena de passi combinat entre Euskotren i SNCF que et permetrà moure't pel país basc francès. Això ho sabrà millor el teu germà
Tingues en compte també que pels trens sense reserva la tarifa Découverte pot no valdre segons el dia i l'hora, existeix un calendari de períodes blaus i blancs (com els Días azules d'aquí, però també per trams horaris). El pots consultar aquí. Pels TGV, Téoz i Lunéa hi ha un nombre preestablert de places amb dret a Découverte però no estan afectats pel calendari blau/blanc.
Finalment, em sona que existeix alguna mena de passi combinat entre Euskotren i SNCF que et permetrà moure't pel país basc francès. Això ho sabrà millor el teu germà
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
El Passbask, es pot comprar a Euskotren i SNCF i val per lliure circulacio entre Sant Sebastia i Baiona, inclosos TGV. No val per Renfe.
S ha de bescanviar de format a Hendaia.
S ha de bescanviar de format a Hendaia.
entfe001 wrote:Finalment, em sona que existeix alguna mena de passi combinat entre Euskotren i SNCF que et permetrà moure't pel país basc francès. Això ho sabrà millor el teu germà
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.