Freqüència millorada a la línia 2 del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Últimament hi han moltes aturades del servei a la línia 2! Això algú sap si es per millores a la xarxa? Freqüències millorades?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Abominables trastos

Post by JaMiRo! »

sortrens wrote:Últimament hi han moltes aturades del servei a la línia 2! Això algú sap si es per millores a la xarxa? Freqüències millorades?
Dec suposar que són les CAFeteres fent de les seves. Perquè la majoria d'incidències de la L5 són cosa d'aquests abominables trastos... :D

I a la L2, les 9000 no donen pas problemes, t'ho dic jo. Per tant...Cal que segueixi? :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Abominables trastos

Post by wefer »

JaMiRo! wrote:I a la L2, les 9000 no donen pas problemes, t'ho dic jo.
Doncs els problemes es donen des que s'està fent l'entrada massiva de 9000s a la L2. Quina casualitat més casual, no? ;)
En canvi a la L5, no he vist cap incidència últimament.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Parlant de 9000, abans d'ahir vaig veure 4 9000 seguits a la L2! I això que "només" vaig fer el trajecte Passeig de Gràcia-Paral·lel...
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Jo crec que senzillament el problema es la sortida de cotxeres, sempre les aturades es fan a Verneda... quina causalitat... al costat de La Pau, per on surten els trens... A més com que aquesta sortida es fa en hora punta, i a més per sortir trens no ho fan directes, han de maniobrar i aixo suposa "paralitzar" una mica la L2 cada cop que surt un tren, aixo juntat amb les massificacions de Clot i Sagrada Familia... I potser de tant en tant alguna avaria. Jo personalment, he patit els mateixos retards amb 2100, 5000 i 9000.

I jo també m'uneixo al Jamiro a dir que els 9000 sembla que donen bons resultats, son més silenciosos, millor iluminacio i son mes suaus, i encara no se m'ha avariat cap amb mi a dins XD, i les 2100 no cal que digui que també son genials! Podrien d'aqui a un parell d'anys també reformarles una miqueta com les 3000, només les haurien de pintar per fora i canviar seients, fer metro-cuc ja ho tenen fet.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

EUKibo wrote:les 2100 no cal que digui que també son genials! Podrien d'aqui a un parell d'anys també reformarles una miqueta com les 3000, només les haurien de pintar per fora i canviar seients, fer metro-cuc ja ho tenen fet.
I cap al 2012 s'haurien de reformar les 5000, que ja seran massa velles, no?
:roll:
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Platanito wrote:
EUKibo wrote:les 2100 no cal que digui que també son genials! Podrien d'aqui a un parell d'anys també reformarles una miqueta com les 3000, només les haurien de pintar per fora i canviar seients, fer metro-cuc ja ho tenen fet.
I cap al 2012 s'haurien de reformar les 5000, que ja seran massa velles, no?
:roll:
Home, de les 5000 jo ja canviaria la iluminacio, posaria els fluorescents que porten els 9000, son massa blaus els dels 5000. I pel que sembla i diu la gent dels problemes que dona, i aixo de la porta davantera... Potser les reformen abans del 2012! XD
jlr
N6
N6
Posts: 176
Joined: Wednesday 14/12/2005 21:26
Location: Badalona

Post by jlr »

UT596001 wrote:Parlant de 9000, abans d'ahir vaig veure 4 9000 seguits a la L2! I això que "només" vaig fer el trajecte Passeig de Gràcia-Paral·lel...
Sí, em sembla que ja hi ha 12 trens 9000 circulant per la línia.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

EUKibo wrote: i les 2100 no cal que digui que també son genials! Podrien d'aqui a un parell d'anys també reformarles una miqueta com les 3000, només les haurien de pintar per fora i canviar seients, fer metro-cuc ja ho tenen fet.
Al 2009 les 2100 tindràn uns 12/14 anys. Em sembla massa d'hora per canviar res i més si tenim en compte que son molt modernes encara que s'assemblin per fora a les 3000/4000.

Es a dir, seria tirar els diners!

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Abominables CAFeteres

Post by JaMiRo! »

wefer wrote:Doncs els problemes es donen des que s'està fent l'entrada massiva de 9000s a la L2. Quina casualitat més casual, no? ;)
Avui s'ha espatllat una 2100 a Universitat, cap a les 20:30 hores... :D

Per tant, casualitats casuals. :)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Re: Abominables CAFeteres

Post by aarongilp »

JaMiRo! wrote:
wefer wrote:Doncs els problemes es donen des que s'està fent l'entrada massiva de 9000s a la L2. Quina casualitat més casual, no? ;)
Avui s'ha espatllat una 2100 a Universitat, cap a les 20:30 hores... :D

Per tant, casualitats casuals. :)
No s'hi val sabotejar-les, eh! :) :riure :)

P.D.: Sí, avui estic força torracollons amb els Alstom-maníacs... :D
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

La tercera...

Post by JaMiRo! »

La tercera torracollonada de la nit. Avui estem que ens sortim, eh? :) :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”